hluboká díra u krajnice
Jičín
Okres65 výtluků
- 21 / 32 % Kritická závažnost
- 19 / 29 % Nízká závažnost
- 25 / 38 % Opraveno
Nadřazený celek
Kraj - Královéhradecký kraj
Podřazené jednotky:
Bačalky, Boháňka, Borek, Butoves, Cerekvice nad Bystřicí, Chomutice, Dětenice, Dobrá Voda u Hořic, Holín, Holovousy, Hořice, Jeřice, Jičín, Jičíněves, Jinolice, Kněžnice, Kopidlno, Kopidlno, Kovač, Kyje, Lázně Bělohrad, Libáň, Libošovice, Libuň, Lískovice, Markvartice, Miletín, Mladějov, Nemyčeves, Nová Paka, Osek, Ostroměř, Ostružno, Pecka, Podhorní Újezd a Vojice, Podůlší, Radim, Rokytňany, Šárovcova Lhota, Slatiny, Sobčice, Soběraz, Sobotka, Stará Paka, Staré Hrady, Staré Místo, Třebnouševes, Třtěnice, Újezd pod Troskami, Úlibice, Valdice, Vitiněves, Vřesník, Zelenecká Lhota, Železnice
na váš web
Více info
Silnice III/2849 v úseku od Soběraz směr Syřenov (též na Starou Paku) tak před fi.MAVE a dalších cca 250m díry do kterých, když vletíte tak ohnou kolo nebo prdne pneumatika...
Silnice Butoves-Miličeves
Silnice II. třídy (II/284) celkově dožilá a dlouhodobě v havarijním stavu. Otřesy, hluk, vysoká prašnost a znečištění. Propadlé nebo zcela chybějící mříže silničních vpustí. Evidentní poškozování vozidel (ulámané pružiny), okolních rodinných domů a zdraví lidí. Velká dopravní zátěž těžkými nákladními vozidly a traktorovými soupravami obsluhujícími tři velké bioplynové stanice, kamenolom a skládku Košťálov a další cíle. Běžné překračování maximální povolené rychlosti a podélné přejíždění chodníků nákladními vozy a traktory při vyhýbání. Také mezinárodní tranzitní kamionová doprava a pravděpodobně objíždění mýtných úseků silnic. Dlouhodobé porušování předpisů nedodržováním maximálního zatížení mostu 284-12 ve směru Lomnice nad Popelkou a Košťálov. Informace byly předány správci silnice a Policii ČR.
Silnice č. 32754 v úseku Třtěnice x Chomutice v hodně špatném stavu. Vrchní obrusná vrstva v naprosto nevyhovujícím stavu. Krajnice je zpravidla utržená. Výmoly vyspravené záplatami neurčitých rozměrů a výšek zpravidla vydrží necelou zimu, protože frézování a dát asf. zálivku kolem dokola je moc velký problém. Vím, že je to silnice III třídy, ale dle mého názoru životnost komunikace je 12 let a po této době by se měla opravit.( opravením samozřejmě nemám na mysli záplaty)
Pozor výmol na mostě
Dva výmoly
Výmol
Výtluk
Hloubka 15 cm. Na kolo jak dělaný.
Stěna, která brání sesuvu půdy se čím dál rychleji bortí. Do půl roku někomu spadne před auto betonová stěna i s tou půdou.
Vytlačený asfalt na kraj vozovky. Asfaltový nádor má víc jak 10cm odbočující automobily už dřou spodkem. Tato krása je pod přejezdem ve směru od HK Od města je zase moc pěkná roleta
Zničené silnice ze všech směrů z obce Dětenice
veno
Jedná se o extravilánový úsek silnice I/35, šířka pruhů je 3,5m, šířka zpevněné části vozovky 10,5m (kategorie S11,5). V místě přechodu je snížená rychlost na 70km/h.
Rizikovost místa
Bez nehod s chodci, jedná se o riziková místa na významné komunikaci I. třídy
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 0 (Ú 0, TZ 0, LZ 0, HŠ 0)
Socioekonomická ztráta
0 Kč
Vývoj místa
05/2015
Město Hořice připravuje projektovou dokumentaci přemostění silnice I/35 lávkou. Je vydáno územní rozhodnutí a připravuje se projektová dokumentace pro realizaci stavby.
06/2016
Oba přechody jsou nyní zrušeny. S Policií ČR a se správcem komunikace bylo diskutováno, že podchod by zde byl výhodnější v rámci bezbariérovosti.
01/2017
Dle Odboru dopravy městského úřadu Hořice je stavební řízení k umístění lávky přes silnici I/35, která by měla spojit okrajovou část Libonic s městem Hořice, dokončeno. Na jaře 2017 by se měla schvalovat žádost o dotaci. Pokud bude žádost vyhodnocena kladně, tak by měla stavba lávky proběhnout ještě v roce 2017. Konstrukce lávky je navržena tak, aby došlo k minimálnímu omezení dopravy na silnici I/35. Investice do lávky vyšla finančně výhodnějí než realizace podchodu. V rámci zvýšení bezpečnosti jsou na silnici I/35 dále osazeny dopravní značky A12a Chodci. Tyto značky jsou 150 m před bývalými přechody.
veno
Jedná se o úsek silnice I/35 v km 79,8 - 80,8, krátce v intravilánu a následně v extravilánu. Ve směru staničení na výjezdu z obce Ostroměř po přejetí železničního přejezdu následují dva protisměrné směrové oblouky, po nichž následuje cca 300 m rovinka s relativně větším stoupáním, po němž následuje levý směrový oblouk a následně silnice vede v přímém směru po rovině. Úprava provozu je zde za pomocí svislého dopravního značení ve vztahu k označení železničního provozu, zákazu předjíždění a tvorbě kolon. Silnice I/35 je s mezinárodním provozem spojující Liberecký kraj a část Ústeckého kraje s krajem Královéhradeckým a následně se střední a severní Moravou. Okolí komunikace je rovinaté, částečně mírně zvlněné. Klimatické vlivy na dopravu jsou nevýznamné. V daném úseku se jedná o dvoupruhovou vozovku, oddělenou středovou čárou podélnou. Šíře jednotlivých jízdních pruhů je 3,5 m.
Rizikovost místa
Tento rizikový úsek je na komunikaci spojující Hradec Králové a Liberec, tudíž tranzitní. Tato komunikace je celá (kromě obcí) s nadstandartním šířkovým uspořádáním, pouze v tomto asi 2km rizikovém úseku je náhle zúžena a jsou na ni směrové oblouky. Na celé komunikaci jinak zúžení a obdobné směrové oblouky nejsou. Dálkoví řidiči jsou pak špatně upozorněni na to, že projíždějí úsekem, který má jiné parametry, než kterým doposud projížděli.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 12 (Ú 4, TZ 2, LZ 3, HŠ 7)
Socioekonomická ztráta
96 823 000 Kč
Vývoj místa
06/2016
ŘSD připravuje rekonstrukci průtahu Ostroměří, ale u tohoto úseku se úpravy zatím neplánují.
Nehodovost zde poklesla 01/2014 – 04/2016 (6N; 1LZ), nestávají se zde nehody pravidelně.
Silné znečistění vozovky a chodníků. Obtěžující prašnost. Není normální, aby občané rozvinuté evropské unie a země v srdci Evropy trvale uklízeli silnice II. třídy a chodníky nedaleko centra města svépomocí. Akceprovatelné je to v klidných rezidenčních čtvrtích. Oficiálně deklarovaná ochrana lidského zdraví a právo na příznivé životní prostředí je v příkrém rozporu s hojně rozšířenou realitou.
Stále silný provoz.
Jako každý rok ožily mraky hlučných motorek a dalších zajímavých strojů. K odpočinku půjdou až v říjnu.
Nehody a poškození vozidel s podílem vlivu havarijního stavu vozovky a silného provozu.
Lomnická (silnice II.třídy) a navazující Šlejharova ulice (sílnice III. třídy)
Všechny funkce veřejného prostranství ustoupily dominantní tranzitní těžké nákladní dopravě a desítky let zanedbané péči.
hluboká díra u krajnice
Porušování dopravních předpisů dopravci kameniva z lomu Košťálov a ohrožování ostatních účastníků provozu. Poškozování silnice a okolních nemovitostí, hluk, prach a otřesy
Intenzívně využívaná trasa pro zásobování staveb silnic D11, D35 a I/16 Nová Paka obchvat a dalších mimo mýtné úseky. Mnoho let zde kamiony vozí drcené kamenivo z lomu Košťálov a nerespektují stávající dopravní omezení. Zatěžují rozbitou silnici a poškozují zástavbu převážně rodinných domů.
tranzitní doprava po silnicích II. a III. tříd - obcházení placení mýtného