
Pozor tento úsek je plný výtluků
Nahlaste přes web nebo mobilní aplikaci úsek, který vás trápí. Informace odešleme odpovědnému správci silnice.
Nahlásit výtlukStát - Česká republika
Havlíčkův Brod, Jihlava, Pelhřimov, Třebíč, Žďár nad Sázavou
Pozor tento úsek je plný výtluků
Od sjezdu z D1 ve směru na Brno jsou po celé silnici ve směru k mostu výmoly, které zhoršují průjezd.
Uprostřed krásně opravené komunikace v perfektním stavu číhá stále větší a větší propadlina, na jejíž opravení nemá místní SÚS techniku (nelze použít patchmatic ani studenou balenou směs) a tudíž zůstavá nadále netknutá a jedinou změnou je přítomnost dopravní značky “pozor nebezpečí”.
Dříve poměrně pěkná komunikace přes obec Košíkov s průměrným povrchem. V posledním čtvrt roce externí firmou na žádost SÚS Velká Bíteš vyhotovena vysprávka tryskací metodou patchmatic. Komunikace byla nenávratně poškozena- příčinou je nedodržení technického postupu a neodklizení přebytečného štěrku. Štěrk není řádně zaježděn ani po 3 měsících a vytváří velice nepříjemné hrboly, které navíc stále vyvíjejí nadměrný hluk. Foto ilustrační- současný stav je podstatně horší.
Havlíčkův Brod, ul. Lidická sil. I/38 směr Jihlava, zdroj: facebook https://www.facebook.com/groups/1570308443289282
Neznačený velmi zvlněný povrch komunikace a vodorovné značení které spousta řidičů nerespektuje. Rekonstrukce nutná a přidání balisetů by také nebylo na škodu.
Dlouhodobě neudržovaná místní komunikace- na zhruba 75% komunikace je kompletně vydrolená svrchní vrstva asfaltu. Špatný stav ani snížená rychlost nejsou značeny.
Silnice se rozpadá a je to záplata na záplatě. Chtělo by to trochu přelakovat.
Série výtluků z Lipnice nad Sázavou do Dolního Města.
Příčný výtluk v zatáčce. Velice nepříjemný. Menší výtluky v okolí.
Souvislý asi kilometr dlouhý úsek dlouhodobě ve špatném stavu s nevyhovující formou údržby- tryskovou metodou patchmatic a nebezpečný svah. Před tímto klesáním/stoupáním chybí jeho jakékoli označení. Chybí i přechodné značení stavu vozovky. Oprava povrchu nutná, úprava značení maximálně na místě.
Dlouhodobá absence svodidel, nezpevněná krajnice (hrozí utržení) a zúžený profil komunikace. V případě setkání dvou nákladních vozidel hrozí pád do příkopu.
Ulice Lužická ve městě Humpolec, u Penny je stav vozovky špatný, včetně vyčnívajícího kanálu, o který jsem zničil kolo!
Katastrofální stav silnice se stále se zhoršujícími kraji vozovky. 50 odstínů šedi a vymleté krajnice od kamionů z dálnice a autobusů, kteří zde denně projíždí. Je smutné, že s tím nikdo nic nedělá. Vede zde navíc objízdná trasa uzavírky mostu ve Stránecké Zhoři. Bohužel nemám aktuální foto z místa činu. Kdyby ale někdo nějaké pořídil např. z autokamery, byl bych vděčný. Tento ûsek se mi opravdu už zdá býti nebezpečným. I při té třicítce co je zde max a jedu se bojím a to mám Felicii. Co teprve SUV. Hlavně že tudy necháme projíżdět kamiony z dálnice, na které se také stále něco děje a to ve stejném termínu. Perfektní zvolení plánování uzavírek.
Úsek několikrát záplatovaný, diry již v zaplatách, nerovná silnice, některé výmoly mají rozměry cca 30 X 70 X 15 cm. Nebezpečné hlavně pro jízdu na kole a motorce.Celý úsek od značky konec Nové Zhoře až po křižovatku silnice Měřín - Otín, asi 2 km.
Vytluk 2 - nahrano 08/2019 !!!
Upozorneni nahrano 08/2019 !!! Jsem zvedav za jak dlouho bude opraveno ...
Cesta z: Panská Lhota --- Střížov. Chápu, že je to jakási "polní cesta pro JZD a jak jsem se dozvěděl, tak vlastně nikomu nepatří, možná JZD, v tom případě si myslím, že by to neměla být regulerní cesta, ale nějaká silnice jako polní. V případě totiž, že dojíždíte do práce 100km a zaměstnavatel Vám dle map přispívá na dopravu, ale nejkratší cesta je přes tuto silnici ( protože je to vlastně skvělá nová silnice ), tudíž vy tudy stejně nepojedete, protože by se to dalo max měsíc, než by se Vám otřesy rozpadlo auto na prvočástice.
Celá silnice č. 35015 včetně ulice Hlubocká v městysi Krucemburk do Hluboké nahoru k točně (křižovatce u domu č. p. 17 až č.p. 13) by si zasloužila po 35 letech konečně nový 5 cm silný asfaltový koberec, včetně z frézování části vozovky a opravy nejhorších děr ve vozovce. Z frézování zdvihlého, někde i o 15 cm povrchu vozovky kořenama stromů atd… Myslím, že kraj posílá nemalé peníze na opravy 3. tříd vozovek, ale u nás na Vysočině se u 3. třídy vozovek stále někdo zaučuje lopatou opravovat díry záplatami, jako by to dělal z donucení a jako za trest. Pro řidiče motorek i cyklisty je již silnice nebezpečná, odletující 4 cm kameny. Děkuji velice, že do dvou let naplánujete tuto rekonstrukci (včetně bílé okrajové čáry) a nenecháte tuto silnici rozpadnout totálně. Viz silnice Vojnův Městec - Radostín, tam to silničáři opravili velice pěkně (sil. č. 35014). Dík.
Tak ve výsledku vypadá "udržovaná komunikace" ve správě KSUSV Třebíč ! …. nemám sílu to ani komentovat
Pozor tento úsek je plný výtluků
Od sjezdu z D1 ve směru na Brno jsou po celé silnici ve směru k mostu výmoly, které zhoršují průjezd.
Uprostřed krásně opravené komunikace v perfektním stavu číhá stále větší a větší propadlina, na jejíž opravení nemá místní SÚS techniku (nelze použít patchmatic ani studenou balenou směs) a tudíž zůstavá nadále netknutá a jedinou změnou je přítomnost dopravní značky “pozor nebezpečí”.
Dříve poměrně pěkná komunikace přes obec Košíkov s průměrným povrchem. V posledním čtvrt roce externí firmou na žádost SÚS Velká Bíteš vyhotovena vysprávka tryskací metodou patchmatic. Komunikace byla nenávratně poškozena- příčinou je nedodržení technického postupu a neodklizení přebytečného štěrku. Štěrk není řádně zaježděn ani po 3 měsících a vytváří velice nepříjemné hrboly, které navíc stále vyvíjejí nadměrný hluk. Foto ilustrační- současný stav je podstatně horší.
Havlíčkův Brod, ul. Lidická sil. I/38 směr Jihlava, zdroj: facebook https://www.facebook.com/groups/1570308443289282
Souvislý asi kilometr dlouhý úsek dlouhodobě ve špatném stavu s nevyhovující formou údržby- tryskovou metodou patchmatic a nebezpečný svah. Před tímto klesáním/stoupáním chybí jeho jakékoli označení. Chybí i přechodné značení stavu vozovky. Oprava povrchu nutná, úprava značení maximálně na místě.
Neznačený velmi zvlněný povrch komunikace a vodorovné značení které spousta řidičů nerespektuje. Rekonstrukce nutná a přidání balisetů by také nebylo na škodu.
Dlouhodobě neudržovaná místní komunikace- na zhruba 75% komunikace je kompletně vydrolená svrchní vrstva asfaltu. Špatný stav ani snížená rychlost nejsou značeny.
Dlouhodobá absence svodidel, nezpevněná krajnice (hrozí utržení) a zúžený profil komunikace. V případě setkání dvou nákladních vozidel hrozí pád do příkopu.