
Výtluky v zastavěné části Ubušína - silnice II/375.
Nahlaste přes web nebo mobilní aplikaci úsek, který vás trápí. Informace odešleme odpovědnému správci silnice.
Nahlásit výtlukKraj - Kraj Vysočina
Bory, Březejc, Bystřice nad Pernštejnem, Dobrá Voda, Jabloňov, Jimramov, Martinice, Měřín, Netín, Nížkov, Nové Město na Moravě, Nové Město na Moravě, Nové Veselí, Oslavice, Oslavička, Radňovice, Rodkov, Rousměrov, Rovečné, Rožná, Rozsochy, Rudolec, Sejřek, Stránecká Zhoř, Střítež, Tasov, Újezd, Velká Bíteš, Velké Meziříčí, Vepřová, Věžná, Žďár nad Sázavou, Ždár nad Sázavou, Zubří
Výtluky v zastavěné části Ubušína - silnice II/375.
V obci Cyrilov před zatáčkou je propadený kanál, který není nijak označen hloubka propadení je cca 10 - 20cm hrozí poškození vozidla.
Uprostřed krásně opravené komunikace v perfektním stavu číhá stále větší a větší propadlina, na jejíž opravení nemá místní SÚS techniku (nelze použít patchmatic ani studenou balenou směs) a tudíž zůstavá nadále netknutá a jedinou změnou je přítomnost dopravní značky “pozor nebezpečí”.
Dříve poměrně pěkná komunikace přes obec Košíkov s průměrným povrchem. V posledním čtvrt roce externí firmou na žádost SÚS Velká Bíteš vyhotovena vysprávka tryskací metodou patchmatic. Komunikace byla nenávratně poškozena- příčinou je nedodržení technického postupu a neodklizení přebytečného štěrku. Štěrk není řádně zaježděn ani po 3 měsících a vytváří velice nepříjemné hrboly, které navíc stále vyvíjejí nadměrný hluk. Foto ilustrační- současný stav je podstatně horší.
Neznačený velmi zvlněný povrch komunikace a vodorovné značení které spousta řidičů nerespektuje. Rekonstrukce nutná a přidání balisetů by také nebylo na škodu.
Dlouhodobě neudržovaná místní komunikace- na zhruba 75% komunikace je kompletně vydrolená svrchní vrstva asfaltu. Špatný stav ani snížená rychlost nejsou značeny.
Úsek v délce asi 1 km, za obcí Tasov na Žďársku směrem na obec Vaneč na Třebíčsku. Takto rozbitý už je to tam několik let. Chtělo by to po celé délce alespoň nástřik štěrkem.
V obci Rousměrov silnice 3883 vedle prodejny.
Propadená silnice na křižovatce ( nebezpečí poškození auta)
Silnice 354 v úseku od Radostína nad Oslavou po Kochánov.
Souvislý asi kilometr dlouhý úsek dlouhodobě ve špatném stavu s nevyhovující formou údržby- tryskovou metodou patchmatic a nebezpečný svah. Před tímto klesáním/stoupáním chybí jeho jakékoli označení. Chybí i přechodné značení stavu vozovky. Oprava povrchu nutná, úprava značení maximálně na místě.
Dlouhodobá absence svodidel, nezpevněná krajnice (hrozí utržení) a zúžený profil komunikace. V případě setkání dvou nákladních vozidel hrozí pád do příkopu.
Katastrofální stav silnice se stále se zhoršujícími kraji vozovky. 50 odstínů šedi a vymleté krajnice od kamionů z dálnice a autobusů, kteří zde denně projíždí. Je smutné, že s tím nikdo nic nedělá. Vede zde navíc objízdná trasa uzavírky mostu ve Stránecké Zhoři. Bohužel nemám aktuální foto z místa činu. Kdyby ale někdo nějaké pořídil např. z autokamery, byl bych vděčný. Tento ûsek se mi opravdu už zdá býti nebezpečným. I při té třicítce co je zde max a jedu se bojím a to mám Felicii. Co teprve SUV. Hlavně že tudy necháme projíżdět kamiony z dálnice, na které se také stále něco děje a to ve stejném termínu. Perfektní zvolení plánování uzavírek.
Úsek několikrát záplatovaný, diry již v zaplatách, nerovná silnice, některé výmoly mají rozměry cca 30 X 70 X 15 cm. Nebezpečné hlavně pro jízdu na kole a motorce.Celý úsek od značky konec Nové Zhoře až po křižovatku silnice Měřín - Otín, asi 2 km.
Místo s vysokým počtem dopravních nehod. Těžká zranění:2
Místo s vysokým počtem dopravních nehod. Smrtelná zranění:2
Průsečná křižovatka v extravilánu, hlavní komunikace ve směrovém oblouku, max. rychlost 70kmh-1, odbočovací a připojovací pruhy, přednost upravena DZ P4 – Dej přednost v jízdě na zvýrazňujícím podkladu. Silnice II/360 spojnice Vel. Meziříčí a Třebíče, fce obchvatu Oslavic a části V. Meziříčí, sil. III/36054 napojení obce Oslavice, ul. Třebíčská příjezd do V.Meziříčí pro OA, příjezd do PZ.
Rozlehlá křižovatka se špatnou přehledností z vedlejších větví.
Celkem nehod řešených PČR - 14 (Ú 0, TZ 1, LZ 17, HŠ 3)
13 168 000 Kč
12/2015
Ing. Radovan Necid, starosta města Velké Meziříčí, řekl, že od doby kdy kraj postavil obchvat Velkého Meziříčí, tak se zde často stávají dopravní nehody, zatím pouze s hmotnými škodami. Město Velké Meziříčí toto místo řeší společně s obcí Oslavice a snad do roka konání další Dopravní snídaně budou známy již konkrétní výsledky řešení. Město Velké Meziříčí zadalo zpracování studie této křižovatky. Studie ukázala nějaký směr řešení, který by teď měl potvrdit Kraj Vysočina.
11/2016
Byla zpracována dokumentace návrhu úprav a k ní se vyjádřil auditor bezpečnosti pozemních komunikací. Dle návrhu již cca v červnu 2016 zde došlo k posunu a zvýraznění svislého dopravního značení SDZ, došlo k obnově vodorovného dopravního značení, došlo k výstavbě ostrůvků z plastových obrubníků. Umístění baliset do dopravních stínů auditor bezpečnosti pozemních komunikací nedoporučil instalovat.
Křižovatka silnice II/360 a MK v intravilánu, nacházející se v blízkosti mostu s masivní nosnou konstrukcí. Silnice II/360 spojnice V. Meziříčí s silnicí I/37, s oblastí Křižanovska a dále s Poličkou, Litomyšlí. Ul. Poříčí – obsluha zdravotního střediska a další občanské vybavenosti, z části slepá, omezený průjezd.
Omezený rozhled na výjezdu z ulice Poříčí, zvýšená obslužnost výjezdu.
Celkem nehod řešených PČR - 3 (Ú 0, TZ 1, LZ 1, HŠ 1)
5 780 000 Kč
12/2015
Ing. Radovan Necid, starosta města Velké Meziříčí, potvrdil, že toto místo je dlouhodobě problematické ve Velkém Meziříčí. Město Velké Meziříčí by bylo rádo, pokud by se toto místo ve spolupráci města a kraje podařilo upravit. Most zde je poměrně starý a jeho statika je dobrá, nicméně zábradlí mostu vadí. Zábradlí je ale bohužel nosná konstrukce mostu. Jediným řešením asi bude úplná přestavba mostu.
11/2016
Zatím probíhaly pouze jednání ohledně řešení tohoto místa např. zjednosměrnění ulice Poříčí. Vzhledem k tomu, že se jedná o napojemí místní komunikace, tak by toto místo mělo prvotně řešit město Velké Meziříčí. Starosta města Velké Meziříčí také potvrdil, že toto místo ze strany města zatím není řešeno. V roce 2017 bude město přestavovat jiný most, který je v horším stavu.
Ing. Radovan Necid, starosta Města Velké Meziříčí, k tomuto místu na Dopravní snídani řekl, že most je zde ve vlastnictví Kraje Vysočina. Druhý zmiňovaný most u Oslavy u pošty, který je v horším stavu a musí se opravit dříve, je také ve vlastnictví Kraje Vysočina. Z tohoto důvodu Město Velké Meziříčí čekají v příštím roce velké dopravní komplikace, protože silnice II/602 bude opět přerušena. Most u tohoto místa je ale v dobrém stavu. Město Velké Meziříčí se v minulosti s tímto místem pokusilo něco dělat. Město např. oslovilo studenty, kteří by zde provedli nějakou studii a ověřili by statiku mostu, tak aby se zábradlí mostu mohlo zbourat, nicméně zbourání zábradlí nejde. Město ve spolupráci s Krajem Vysočina plánuje tento most opravit, ale zatím se nedá říci termín opravy. Naštěstí se zatím v poslední době v této lokalitě žádná vážná dopravní nehoda nestala. Nebezpečné místo to ale pořád je. V křižovatce je umístěno dopravní zrcadlo, které v letních měsících snad funguje. V zimě je to ale horší. Situace se vyřeší, až Krajský úřad nechá most opravit. Zatím se ale na opravu čeká.
Propadená silnice na křižovatce ( nebezpečí poškození auta)
Výtluky v zastavěné části Ubušína - silnice II/375.
Silnice opravena
Silnice 354 v úseku od Radostína nad Oslavou po Kochánov.
V obci Cyrilov před zatáčkou je propadený kanál, který není nijak označen hloubka propadení je cca 10 - 20cm hrozí poškození vozidla.
Uprostřed krásně opravené komunikace v perfektním stavu číhá stále větší a větší propadlina, na jejíž opravení nemá místní SÚS techniku (nelze použít patchmatic ani studenou balenou směs) a tudíž zůstavá nadále netknutá a jedinou změnou je přítomnost dopravní značky “pozor nebezpečí”.
Dříve poměrně pěkná komunikace přes obec Košíkov s průměrným povrchem. V posledním čtvrt roce externí firmou na žádost SÚS Velká Bíteš vyhotovena vysprávka tryskací metodou patchmatic. Komunikace byla nenávratně poškozena- příčinou je nedodržení technického postupu a neodklizení přebytečného štěrku. Štěrk není řádně zaježděn ani po 3 měsících a vytváří velice nepříjemné hrboly, které navíc stále vyvíjejí nadměrný hluk. Foto ilustrační- současný stav je podstatně horší.
Souvislý asi kilometr dlouhý úsek dlouhodobě ve špatném stavu s nevyhovující formou údržby- tryskovou metodou patchmatic a nebezpečný svah. Před tímto klesáním/stoupáním chybí jeho jakékoli označení. Chybí i přechodné značení stavu vozovky. Oprava povrchu nutná, úprava značení maximálně na místě.
Neznačený velmi zvlněný povrch komunikace a vodorovné značení které spousta řidičů nerespektuje. Rekonstrukce nutná a přidání balisetů by také nebylo na škodu.
Dlouhodobě neudržovaná místní komunikace- na zhruba 75% komunikace je kompletně vydrolená svrchní vrstva asfaltu. Špatný stav ani snížená rychlost nejsou značeny.