Jedná se o tříramennou křižovatku na silnici I/13 ulic Okružní a Masarykovy. Křižovatka je řízena světelným signalizačním zařízením.
Rizikovost místa
Jako hlavní vliv vedoucí k dopravním nehodám je zde označena změna směrového vedení ulice Okružní. Při vypnutém signalizačním zařízení zde dochází k dopravním nehodám. Dále zde řidiči nerespektují červený signál světelného signalizačního zařízení a z ulice Okružní najíždějí do křižovatky. Výsledkem je pak ucpání křižovatky a kolizní situace. To má za následek zranění osob a velké hmotné škody.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 48 (Ú 0, TZ 0, LZ 11, HŠ 39)
Socioekonomická ztráta
14 937 000 Kč
Vývoj místa
03/2016
Dle Ing. Marka Macha, vedoucího provozního úseku ŘSD ČR, Správa Chomutov tak město Teplice zpracovává projektovou dokumentaci, která je aktuálně ve stavu připomínkování a řešení majetkoprávní problematiky budoucího stavu.
04/2016
V současné době město Teplice neuvažuje se zpracováním projektové dokumentace na výstavbu okružní křižovatky.
V letošním roce 2016 ale město Teplice zvažuje úpravu mezičasů a intervalů na světelném signalizačním zařízení na této křižovatce ulic Okružní a Masarykovy třídy.
05/2016
Pan Štěpán Kocourek, velitel dopravní služby Městské policie Teplice na Dopravní snídani řekl, že město Teplice řešilo návrh na okružní křižovatku, ale došlo ke shodě názorů, že okružní křižovatka by zde kapacitně nezvládla intenzitu dopravy, která u této křižovatky je. Proto zde musí zůstat světelná signalizace, která běží 24 hodin denně. Obchvat, který by tuto křižovatku vyřešil, je v nedohlednu.
Policie ČR k tomuto místu ještě doplnila, že zde opravdu dochází k nehodám při vypnutém signalizačním zařízení. Na Dopravní snídani tak zazněl rozpor s předchozím vyjádřením, že světelná signalizace zde běží 24 hodin denně.