Aktuální stav / rozsah:
veno
Přidáno: 17.2.16 10:01
Poslední kontrola: 17.2.16 10:01
GPS: 50.629471, 13.826261
Přidal: Echopix Echopix
Informace:
Jde o úsek silnice č. I/8 (km 25 - 24), extravilán, levotočivé vedení v kombinaci s klesáním, asfaltová vozovka.
Silnice č. I/8 má celorepublikový význam. Je to hlavní komunikace z SRN přes Dubí, Teplice na Prahu.
Komunikace je zde dvoupruhová, šířka pruhů v oblouku 2 x 5,5 m, poté přechází v šířku 2 x 3,5 m, zpevněná krajnice 2-3 m. Odvodnění řešeno příčným sklonem vozovky.
Nebezpečné vlivy jsou zde změna levotočivého vedení na rovný úsek se střídáním mokrého povrchu na suchý (přemostění) a zpět na mokrý, nevhodný příčný sklon komunikace v levotočivém vedení. Jedná se o nehodový úsek.
Rizikovost místa
Směrový oblouk v klesání, změna vlastností povrchu vozovky za mokra (sušší úsek pod mostem), pevná překážka (opěra mostu).
Nehodovost místa 01/2010-04/2016
Celkem nehod řešených PČR - 19 (Ú 0, TZ 1, LZ 10, HŠ 0)
Socioekonomická ztráta
9 379 000 Kč
Vývoj místa
05/2016
Pan Melzer z ŘSD k tomuto místu řekl, že záchytný systém je zde již ve fázi projektování. ŘSD zde chce v letošním roce minimálně umístit alespoň záchytný systém. K balisetám se pan Melzer vyjádřil s pochybnostmi v rámci zimní údržby, kdy by v zimě mohly údržbě vadit. Úpravu povrch v tomto úseku zatím ŘSD ke zpracování nezadalo. ŘSD přislíbilo, že zde jako první krok nechá prověřit protismykové vlastnosti vozovky.
Poslední kontrola:
Echopix Echopix 17.2.16 10:01
veno
Jde o úsek silnice č. I/8 (km 25 - 24), extravilán, levotočivé vedení v kombinaci s klesáním, asfaltová vozovka.
Silnice č. I/8 má celorepublikový význam. Je to hlavní komunikace z SRN přes Dubí, Teplice na Prahu.
Komunikace je zde dvoupruhová, šířka pruhů v oblouku 2 x 5,5 m, poté přechází v šířku 2 x 3,5 m, zpevněná krajnice 2-3 m. Odvodnění řešeno příčným sklonem vozovky.
Nebezpečné vlivy jsou zde změna levotočivého vedení na rovný úsek se střídáním mokrého povrchu na suchý (přemostění) a zpět na mokrý, nevhodný příčný sklon komunikace v levotočivém vedení. Jedná se o nehodový úsek.
Rizikovost místa
Směrový oblouk v klesání, změna vlastností povrchu vozovky za mokra (sušší úsek pod mostem), pevná překážka (opěra mostu).
Nehodovost místa 01/2010-04/2016
Celkem nehod řešených PČR - 19 (Ú 0, TZ 1, LZ 10, HŠ 0)
Socioekonomická ztráta
9 379 000 Kč
Vývoj místa
05/2016
Pan Melzer z ŘSD k tomuto místu řekl, že záchytný systém je zde již ve fázi projektování. ŘSD zde chce v letošním roce minimálně umístit alespoň záchytný systém. K balisetám se pan Melzer vyjádřil s pochybnostmi v rámci zimní údržby, kdy by v zimě mohly údržbě vadit. Úpravu povrch v tomto úseku zatím ŘSD ke zpracování nezadalo. ŘSD přislíbilo, že zde jako první krok nechá prověřit protismykové vlastnosti vozovky.