Nebezpečný úsek CZ7155

Obec: Teplice

Okres: Teplice

Kraj: Ústecký kraj

Aktuální stav / rozsah:

Opra
veno
Nebezpečný úsek

Přidáno: 17.2.16 10:01

Poslední kontrola: 17.2.16 10:01

GPS: 50.629471, 13.826261

Přidal: Echopix Echopix

Informace:

Jde o úsek silnice č. I/8 (km 25 - 24), extravilán, levotočivé vedení v kombinaci s klesáním, asfaltová vozovka.

Silnice č. I/8 má celorepublikový význam. Je to hlavní komunikace z SRN přes Dubí, Teplice na Prahu.

Komunikace je zde dvoupruhová, šířka pruhů v oblouku 2 x 5,5 m, poté přechází v šířku 2 x 3,5 m, zpevněná krajnice 2-3 m. Odvodnění řešeno příčným sklonem vozovky.

Nebezpečné vlivy jsou zde změna levotočivého vedení na rovný úsek se střídáním mokrého povrchu na suchý (přemostění) a zpět na mokrý, nevhodný příčný sklon komunikace v levotočivém vedení. Jedná se o nehodový úsek.

Rizikovost místa

Směrový oblouk v klesání, změna vlastností povrchu vozovky za mokra (sušší úsek pod mostem), pevná překážka (opěra mostu).

Nehodovost místa 01/2010-04/2016

Celkem nehod řešených PČR - 19 (Ú 0, TZ 1, LZ 10, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

9 379 000 Kč

Vývoj místa

05/2016

Pan Melzer z ŘSD k tomuto místu řekl, že záchytný systém je zde již ve fázi projektování. ŘSD zde chce v letošním roce minimálně umístit alespoň záchytný systém. K balisetám se pan Melzer vyjádřil s pochybnostmi v rámci zimní údržby, kdy by v zimě mohly údržbě vadit. Úpravu povrch v tomto úseku zatím ŘSD ke zpracování nezadalo. ŘSD přislíbilo, že zde jako první krok nechá prověřit protismykové vlastnosti vozovky.

Nová kontrola

Jak správně kontrolovat

Poslední kontrola:

Echopix Echopix

Echopix Echopix 17.2.16 10:01

Opra
veno
Jednotlivý výtluk

Jde o úsek silnice č. I/8 (km 25 - 24), extravilán, levotočivé vedení v kombinaci s klesáním, asfaltová vozovka.

Silnice č. I/8 má celorepublikový význam. Je to hlavní komunikace z SRN přes Dubí, Teplice na Prahu.

Komunikace je zde dvoupruhová, šířka pruhů v oblouku 2 x 5,5 m, poté přechází v šířku 2 x 3,5 m, zpevněná krajnice 2-3 m. Odvodnění řešeno příčným sklonem vozovky.

Nebezpečné vlivy jsou zde změna levotočivého vedení na rovný úsek se střídáním mokrého povrchu na suchý (přemostění) a zpět na mokrý, nevhodný příčný sklon komunikace v levotočivém vedení. Jedná se o nehodový úsek.

Rizikovost místa

Směrový oblouk v klesání, změna vlastností povrchu vozovky za mokra (sušší úsek pod mostem), pevná překážka (opěra mostu).

Nehodovost místa 01/2010-04/2016

Celkem nehod řešených PČR - 19 (Ú 0, TZ 1, LZ 10, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

9 379 000 Kč

Vývoj místa

05/2016

Pan Melzer z ŘSD k tomuto místu řekl, že záchytný systém je zde již ve fázi projektování. ŘSD zde chce v letošním roce minimálně umístit alespoň záchytný systém. K balisetám se pan Melzer vyjádřil s pochybnostmi v rámci zimní údržby, kdy by v zimě mohly údržbě vadit. Úpravu povrch v tomto úseku zatím ŘSD ke zpracování nezadalo. ŘSD přislíbilo, že zde jako první krok nechá prověřit protismykové vlastnosti vozovky.