Brno-venkov

Okres

116 výtluků

  • 32 / 28 % Kritická závažnost
  • 23 / 20 % Nízká závažnost
  • 61 / 53 % Opraveno
Mapa
na váš web
Více info
CZ9587

Silnice 152 Ivančice - Moravské Bránice (i dále k Brnu) je dlouhodobě v katastrofálním stavu. Díra střídá díru (hloubka mnohdy i více než 5 cm), záplata záplatu, zvlněná krajnice mizí. Každoročně dojde k zalátání tím nejubožejším způsobem a jezdí se dál.

CZ9574

Rozpadání obrusné vrstvy na průtahu Rosic u Brna (ulice Brněnská, Wolkerova, Trávníky), špatné občas i spodnější konstrukční vrstvy vozovky, někde vyjeté koleje nebo prohlubně, časté nerovnosti povrchu.

CZ9556

Silnice II třídy č. 383 mezi Pozořicemi a křížovatkou I/50 s II/430 je v totálně dezolátním stavu. Kranice se propadají a ujíždějí, na silnici jsou nejen díry, ale i podélné praskliny, komunikace nemá pevnou krajnici. Jedná se o úsek délky cca 2,1km. Přitom zde jezdí často kamiony. Šířka komunikace je převážně nedostatečná. auto vs kamion je v některých autech problém. Řada lidí si zde již zničila pneumatiky nebo zavěšení kol. Psal jsem několik let řediteli SUSJMK, ale výsledek byl že to jednou zalátali a od té doby na to dál kašlou. Dokonce se zde fotil Jančura pro svou politickou agilitku a volby stejně nic nezměnili. Hejtman na to taky kašle, radši staví 4 nové kruháče tam kde to není potřeba, na to peníze jsou.

Více
CZ9359

jedna z mnoha rychlokvašných silnic, starý povrch nechaný, jen potřeno nějakým sajrajtem a na to naflákaný povrch nový. Trvanlivost pochybná, zde se již objevují slabiny této rychlo metody. Praskliny se objevují na více místech, až se to někde urve více je jen otázka času.

CZ9358

jedna z mnoha rychlokvašných silnic, starý povrch nechaný, jen potřeno nějakým sajrajtem a na to naflákaný povrch nový. Trvanlivost pochybná, zde se již objevují slabiny této rychlo metody. Praskliny se objevují na více místech, až se to někde urve více je jen otázka času.

CZ9357

jedna z mnoha rychlokvašných silnic, starý povrch nechaný, jen potřeno nějakým sajrajtem a na to naflákaný povrch nový. Trvanlivost pochybná, zde se již objevují slabiny této rychlo metody. Praskliny se objevují na více místech, až se to někde urve více je jen otázka času.

CZ8320

Na této zastávce nastupuje denně mnoho cestujících. Asi byli rádi, že dlouho nepršelo. Když naprší tak zastávka vypadá podle obrázku číslo 2. Když přijede autobus, je lépe stát daleko od nástupiště. Proč? Aby je voda, která nemá kam odtéct, nepostříkala. Asfaltová silnice před kanálem je propadlá, voda steče kolem kanálu, který je cca o 5 cm vyšší než zámková dlažba kolem kanálu. Asi se udělalo něco špatně. Kdo to byl? Zálivek pro autobusovou zastávku je opravdu záliv.

CZ7168

Jde o pevnou překážku – propustek v pravotočivé zatáčce na silnici III. třídy č. 39513 před obcí Syrovice. V blízkosti zatáčky jsou také další pevné překážky – stromy.

Rizikovost místa

Nezajištění rozhledu pro zastavení, nevhodné provedení zábrany na propustku proti vyjetí, výjezd z pole v nepřehledné zatáčce.

Nehodovost místa 01/2010-05/2016

Celkem nehod řešených PČR - 4 (Ú 0, TZ 0, LZ 2, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

858 000 Kč

Vývoj místa

06/2016

Kpt. Ing. Lubomír Sedlák, vrchní komisař Odboru služby dopravní policie Jihomoravského kraje k místu na Dopravní snídani řekl, že toto místo Policie ČR vybrala záměrně pro Dopravní snídani, protože zde byla snaha poukázat na to, že se úpravy na komunikacích řeší někdy neuváženě a bez projednání. U tohoto místa bylo v nedávné době osazeno svodidlo a nebylo instalováno v souladu s technickými předpisy. Protože svodidlo je dopravní zařízení, tak by bylo vhodné umístění svodidla s Policií ČR projednat a stanovit a po té teprve realizovat. Zde realizace pravděpodobně předběhla veškerá projednání. Také jsou zde otázky, zda je nutné zachovat zemědělský sjezd ve směrovém oblouku, zda svodidlo je správně osazeno a zda nemá být delší, jestli zde jsou optické prvky komunikace jako VDZ a směrové sloupky.

Více
Pavel Vrba

Silnice 152 Ivančice - Moravské Bránice (i dále k Brnu) je dlouhodobě v katastrofálním stavu. Díra střídá díru (hloubka mnohdy i více než 5 cm), záplata záplatu, zvlněná krajnice mizí. Každoročně dojde k zalátání tím nejubožejším způsobem a jezdí se dál.

Lukáš Kovařík

Rozpadání obrusné vrstvy na průtahu Rosic u Brna (ulice Brněnská, Wolkerova, Trávníky), špatné občas i spodnější konstrukční vrstvy vozovky, někde vyjeté koleje nebo prohlubně, časté nerovnosti povrchu.

Jaroslav Crha

Silnice II třídy č. 383 mezi Pozořicemi a křížovatkou I/50 s II/430 je v totálně dezolátním stavu. Kranice se propadají a ujíždějí, na silnici jsou nejen díry, ale i podélné praskliny, komunikace nemá pevnou krajnici. Jedná se o úsek délky cca 2,1km. Přitom zde jezdí často kamiony. Šířka komunikace je převážně nedostatečná. auto vs kamion je v některých autech problém. Řada lidí si zde již zničila pneumatiky nebo zavěšení kol. Psal jsem několik let řediteli SUSJMK, ale výsledek byl že to jednou zalátali a od té doby na to dál kašlou. Dokonce se zde fotil Jančura pro svou politickou agilitku a volby stejně nic nezměnili. Hejtman na to taky kašle, radši staví 4 nové kruháče tam kde to není potřeba, na to peníze jsou.

Více