Troubsko

Obec

3 výtluky

  • 0 / 0 % Kritická závažnost
  • 1 / 33 % Nízká závažnost
  • 2 / 67 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ7169

Železniční přejezd se nachází v dolině na silnici III. třídy č. 15269 mezi obcemi Troubsko a Ostopovice.

Rizikovost místa

Absence závorového systému, vzrostlá zeleň kolem železniční tratě a horší rozpoznatelnost ve směru od Troubska.

Nehodovost místa 01/2007-05/2016

Celkem nehod řešených PČR - 2 (Ú 2, TZ 0, LZ 2, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

42 620 000 Kč

Vývoj místa

06/2016

Pan Martin Králík ze SŽDC k tomuto přejezdu na Dopravní snídani řekl, že na přejezd byla zpracována projektová dokumentace v rámci modernizace úseku Brno – Střelice, zastávka u Brna. Projektová dokumentace obsahuje i to, že v místě přejezdu dojde ke zvýšení nivelety koleje, čímž se zde zlepší nepříznivé spádové poměry komunikace. Bylo vydáno drážní rozhodnutí o změně způsobu a rozsahu zabezpečení, a protože je to přejezd v intravilánu, počítá se zde s umístěním závor. Dojde zde také ke změně polohy nástupišť, které budou situovány směrem k Brnu a s tím souvisí i úprava přístupových chodníků na nástupiště. Projektová dokumentace byla projednána i se správcem komunikace. Bohužel celá investice, která byla naplánovaná v první fázi v letech 2009 – 2010 vešla vniveč vlivem iniciativy jednoho občanského sdružení a realizace se neuskutečnila. V budoucnu se ukáže, jak to s vývojem tohoto přejezdu bude dále. Počítalo se zde s modernizací celého úseku včetně všech přejezdů v úseku. Kdy se ale tato realizace uskuteční, se nedá říci.

01/2017

Dle SŽDC v současné době stále není vydáno platné územní rozhodnutí ani stavební povolení k modernizaci trati a k úpravě přejezdu. Situace prozatím zůstává stejná jako v loňském roce.

Echopix Echopix

Železniční přejezd se nachází v dolině na silnici III. třídy č. 15269 mezi obcemi Troubsko a Ostopovice.

Rizikovost místa

Absence závorového systému, vzrostlá zeleň kolem železniční tratě a horší rozpoznatelnost ve směru od Troubska.

Nehodovost místa 01/2007-05/2016

Celkem nehod řešených PČR - 2 (Ú 2, TZ 0, LZ 2, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

42 620 000 Kč

Vývoj místa

06/2016

Pan Martin Králík ze SŽDC k tomuto přejezdu na Dopravní snídani řekl, že na přejezd byla zpracována projektová dokumentace v rámci modernizace úseku Brno – Střelice, zastávka u Brna. Projektová dokumentace obsahuje i to, že v místě přejezdu dojde ke zvýšení nivelety koleje, čímž se zde zlepší nepříznivé spádové poměry komunikace. Bylo vydáno drážní rozhodnutí o změně způsobu a rozsahu zabezpečení, a protože je to přejezd v intravilánu, počítá se zde s umístěním závor. Dojde zde také ke změně polohy nástupišť, které budou situovány směrem k Brnu a s tím souvisí i úprava přístupových chodníků na nástupiště. Projektová dokumentace byla projednána i se správcem komunikace. Bohužel celá investice, která byla naplánovaná v první fázi v letech 2009 – 2010 vešla vniveč vlivem iniciativy jednoho občanského sdružení a realizace se neuskutečnila. V budoucnu se ukáže, jak to s vývojem tohoto přejezdu bude dále. Počítalo se zde s modernizací celého úseku včetně všech přejezdů v úseku. Kdy se ale tato realizace uskuteční, se nedá říci.

01/2017

Dle SŽDC v současné době stále není vydáno platné územní rozhodnutí ani stavební povolení k modernizaci trati a k úpravě přejezdu. Situace prozatím zůstává stejná jako v loňském roce.