Bílovice nad Svitavou

Obec

6 výtluků

  • 1 / 17 % Kritická závažnost
  • 5 / 83 % Nízká závažnost
  • 0 / 0 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ6232

Krátký úsek výtluků nacházející se na vnějšku zatáčky, kde je komunikace velmi úzká. Při vyhýbání se s protijedoucím vozidlem není možné se výtlukům vyhnout. Pokud je už ridič nezná, zaregistruje je je až ve chvíli, kdy do nich vjede. GPS: 49.244325, 16.672174

CZ6231

Jeden ale velmi nepříjemný výtluk. Nachází se v nepřehledné zatáčce a ještě v klesání. Pokud ho řidič trefí, může nečekaně a velmi nepříjemně rozhodit vozidlo. GPS: 49.242166, 16.656619

CZ6227

Výtluk se nachází přimo před vjezdem pod most, přes který vede železnice. Výtluku není možné se vyhnout, protože je ukrytý za zatáčkou a pod mostem je stejně tak úzká komunikace, že se mu není kam vyhnout, i když o něm člověk ví.

CZ692

Pred cca mesicem provedli nekolik "oprav" v techto mistech, ale nepochopil jsem podle jakeho voditka, vetsina useku zustala v katastrofalnim stavu. Opravy byly provedeny zpusobem tekuty asfalt a do nej drobny sterk. Nikdo se vsak nenamahal s oznacenim nebezpecnych mist natoz pak s odstranenim prebytecneho sterku.

Petr -

Krátký úsek výtluků nacházející se na vnějšku zatáčky, kde je komunikace velmi úzká. Při vyhýbání se s protijedoucím vozidlem není možné se výtlukům vyhnout. Pokud je už ridič nezná, zaregistruje je je až ve chvíli, kdy do nich vjede. GPS: 49.244325, 16.672174

Petr -

Jeden ale velmi nepříjemný výtluk. Nachází se v nepřehledné zatáčce a ještě v klesání. Pokud ho řidič trefí, může nečekaně a velmi nepříjemně rozhodit vozidlo. GPS: 49.242166, 16.656619

Petr -

Výtluk se nachází přimo před vjezdem pod most, přes který vede železnice. Výtluku není možné se vyhnout, protože je ukrytý za zatáčkou a pod mostem je stejně tak úzká komunikace, že se mu není kam vyhnout, i když o něm člověk ví.

maravy vysocan

Pred cca mesicem provedli nekolik "oprav" v techto mistech, ale nepochopil jsem podle jakeho voditka, vetsina useku zustala v katastrofalnim stavu. Opravy byly provedeny zpusobem tekuty asfalt a do nej drobny sterk. Nikdo se vsak nenamahal s oznacenim nebezpecnych mist natoz pak s odstranenim prebytecneho sterku.