Propad vozovky cca 10 cm v rohu po starších výkopových pracech.
Bílovice nad Svitavou
Obec6 výtluků
- 1 / 17 % Kritická závažnost
- 5 / 83 % Nízká závažnost
- 0 / 0 % Opraveno
Nadřazený celek
Okres - Brno-venkov
na váš web
Více info
Krátký úsek výtluků nacházející se na vnějšku zatáčky, kde je komunikace velmi úzká. Při vyhýbání se s protijedoucím vozidlem není možné se výtlukům vyhnout. Pokud je už ridič nezná, zaregistruje je je až ve chvíli, kdy do nich vjede. GPS: 49.244325, 16.672174
Jeden ale velmi nepříjemný výtluk. Nachází se v nepřehledné zatáčce a ještě v klesání. Pokud ho řidič trefí, může nečekaně a velmi nepříjemně rozhodit vozidlo. GPS: 49.242166, 16.656619
Výtluk se nachází přimo před vjezdem pod most, přes který vede železnice. Výtluku není možné se vyhnout, protože je ukrytý za zatáčkou a pod mostem je stejně tak úzká komunikace, že se mu není kam vyhnout, i když o něm člověk ví.
Pred cca mesicem provedli nekolik "oprav" v techto mistech, ale nepochopil jsem podle jakeho voditka, vetsina useku zustala v katastrofalnim stavu. Opravy byly provedeny zpusobem tekuty asfalt a do nej drobny sterk. Nikdo se vsak nenamahal s oznacenim nebezpecnych mist natoz pak s odstranenim prebytecneho sterku.
Propad vozovky cca 10 cm v rohu po starších výkopových pracech.
Opraveno!
Krátký úsek výtluků nacházející se na vnějšku zatáčky, kde je komunikace velmi úzká. Při vyhýbání se s protijedoucím vozidlem není možné se výtlukům vyhnout. Pokud je už ridič nezná, zaregistruje je je až ve chvíli, kdy do nich vjede. GPS: 49.244325, 16.672174
Jeden ale velmi nepříjemný výtluk. Nachází se v nepřehledné zatáčce a ještě v klesání. Pokud ho řidič trefí, může nečekaně a velmi nepříjemně rozhodit vozidlo. GPS: 49.242166, 16.656619
Výtluk se nachází přimo před vjezdem pod most, přes který vede železnice. Výtluku není možné se vyhnout, protože je ukrytý za zatáčkou a pod mostem je stejně tak úzká komunikace, že se mu není kam vyhnout, i když o něm člověk ví.
Pred cca mesicem provedli nekolik "oprav" v techto mistech, ale nepochopil jsem podle jakeho voditka, vetsina useku zustala v katastrofalnim stavu. Opravy byly provedeny zpusobem tekuty asfalt a do nej drobny sterk. Nikdo se vsak nenamahal s oznacenim nebezpecnych mist natoz pak s odstranenim prebytecneho sterku.