D1, Praha → Brno, 162,5 km, prohlubeň v pravém jízdním pruhu v místě napojení dvou povrchů vozovky.
Velká Bíteš
Obec10 výtluků
- 1 / 10 % Kritická závažnost
- 3 / 30 % Nízká závažnost
- 6 / 60 % Opraveno
Nadřazený celek
Okres - Žďár nad Sázavou
na váš web
Více info
Uprostřed krásně opravené komunikace v perfektním stavu číhá stále větší a větší propadlina, na jejíž opravení nemá místní SÚS techniku (nelze použít patchmatic ani studenou balenou směs) a tudíž zůstavá nadále netknutá a jedinou změnou je přítomnost dopravní značky “pozor nebezpečí”.
Dříve poměrně pěkná komunikace přes obec Košíkov s průměrným povrchem. V posledním čtvrt roce externí firmou na žádost SÚS Velká Bíteš vyhotovena vysprávka tryskací metodou patchmatic. Komunikace byla nenávratně poškozena- příčinou je nedodržení technického postupu a neodklizení přebytečného štěrku. Štěrk není řádně zaježděn ani po 3 měsících a vytváří velice nepříjemné hrboly, které navíc stále vyvíjejí nadměrný hluk. Foto ilustrační- současný stav je podstatně horší.
Neznačený velmi zvlněný povrch komunikace a vodorovné značení které spousta řidičů nerespektuje. Rekonstrukce nutná a přidání balisetů by také nebylo na škodu.
Dlouhodobě neudržovaná místní komunikace- na zhruba 75% komunikace je kompletně vydrolená svrchní vrstva asfaltu. Špatný stav ani snížená rychlost nejsou značeny.
... bez komentáře ... silnice na trase Velká Bíteš - Křoví (kraj Vysočina)
Velká Bíteš - Křoví "Opraveno tak, že tam jsou 2 nové záplaty - nebo spíš hrboly " po víc jak 3 letech si řídiči ne a ne zvyknout ;)
silnice - Velká Bíteš směr na Tišnov se už opravila
směr VELKÁ BÍTEŠ -TIŠNOV už se nedá kam vyhnout , je to frekventovaná silnice a nyní po ní vede i objízdná trasa
Souvislý asi kilometr dlouhý úsek dlouhodobě ve špatném stavu s nevyhovující formou údržby- tryskovou metodou patchmatic a nebezpečný svah. Před tímto klesáním/stoupáním chybí jeho jakékoli označení. Chybí i přechodné značení stavu vozovky. Oprava povrchu nutná, úprava značení maximálně na místě.
Dlouhodobá absence svodidel, nezpevněná krajnice (hrozí utržení) a zúžený profil komunikace. V případě setkání dvou nákladních vozidel hrozí pád do příkopu.
Opraveno.
Celá ulice opravena.
D1, Praha → Brno, 162,5 km, prohlubeň v pravém jízdním pruhu v místě napojení dvou povrchů vozovky.
Uprostřed krásně opravené komunikace v perfektním stavu číhá stále větší a větší propadlina, na jejíž opravení nemá místní SÚS techniku (nelze použít patchmatic ani studenou balenou směs) a tudíž zůstavá nadále netknutá a jedinou změnou je přítomnost dopravní značky “pozor nebezpečí”.
Dříve poměrně pěkná komunikace přes obec Košíkov s průměrným povrchem. V posledním čtvrt roce externí firmou na žádost SÚS Velká Bíteš vyhotovena vysprávka tryskací metodou patchmatic. Komunikace byla nenávratně poškozena- příčinou je nedodržení technického postupu a neodklizení přebytečného štěrku. Štěrk není řádně zaježděn ani po 3 měsících a vytváří velice nepříjemné hrboly, které navíc stále vyvíjejí nadměrný hluk. Foto ilustrační- současný stav je podstatně horší.
Souvislý asi kilometr dlouhý úsek dlouhodobě ve špatném stavu s nevyhovující formou údržby- tryskovou metodou patchmatic a nebezpečný svah. Před tímto klesáním/stoupáním chybí jeho jakékoli označení. Chybí i přechodné značení stavu vozovky. Oprava povrchu nutná, úprava značení maximálně na místě.
Neznačený velmi zvlněný povrch komunikace a vodorovné značení které spousta řidičů nerespektuje. Rekonstrukce nutná a přidání balisetů by také nebylo na škodu.
Dlouhodobě neudržovaná místní komunikace- na zhruba 75% komunikace je kompletně vydrolená svrchní vrstva asfaltu. Špatný stav ani snížená rychlost nejsou značeny.
Dlouhodobá absence svodidel, nezpevněná krajnice (hrozí utržení) a zúžený profil komunikace. V případě setkání dvou nákladních vozidel hrozí pád do příkopu.