Velká Bíteš

Obec

10 výtluků

  • 1 / 10 % Kritická závažnost
  • 3 / 30 % Nízká závažnost
  • 6 / 60 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ10312
3
Jednotlivý výtluk

Uprostřed krásně opravené komunikace v perfektním stavu číhá stále větší a větší propadlina, na jejíž opravení nemá místní SÚS techniku (nelze použít patchmatic ani studenou balenou směs) a tudíž zůstavá nadále netknutá a jedinou změnou je přítomnost dopravní značky “pozor nebezpečí”.

CZ10311

Dříve poměrně pěkná komunikace přes obec Košíkov s průměrným povrchem. V posledním čtvrt roce externí firmou na žádost SÚS Velká Bíteš vyhotovena vysprávka tryskací metodou patchmatic. Komunikace byla nenávratně poškozena- příčinou je nedodržení technického postupu a neodklizení přebytečného štěrku. Štěrk není řádně zaježděn ani po 3 měsících a vytváří velice nepříjemné hrboly, které navíc stále vyvíjejí nadměrný hluk. Foto ilustrační- současný stav je podstatně horší.

CZ10287

Neznačený velmi zvlněný povrch komunikace a vodorovné značení které spousta řidičů nerespektuje. Rekonstrukce nutná a přidání balisetů by také nebylo na škodu.

CZ10288

Souvislý asi kilometr dlouhý úsek dlouhodobě ve špatném stavu s nevyhovující formou údržby- tryskovou metodou patchmatic a nebezpečný svah. Před tímto klesáním/stoupáním chybí jeho jakékoli označení. Chybí i přechodné značení stavu vozovky. Oprava povrchu nutná, úprava značení maximálně na místě.

Petr Hanák

Uprostřed krásně opravené komunikace v perfektním stavu číhá stále větší a větší propadlina, na jejíž opravení nemá místní SÚS techniku (nelze použít patchmatic ani studenou balenou směs) a tudíž zůstavá nadále netknutá a jedinou změnou je přítomnost dopravní značky “pozor nebezpečí”.

Petr Hanák

Dříve poměrně pěkná komunikace přes obec Košíkov s průměrným povrchem. V posledním čtvrt roce externí firmou na žádost SÚS Velká Bíteš vyhotovena vysprávka tryskací metodou patchmatic. Komunikace byla nenávratně poškozena- příčinou je nedodržení technického postupu a neodklizení přebytečného štěrku. Štěrk není řádně zaježděn ani po 3 měsících a vytváří velice nepříjemné hrboly, které navíc stále vyvíjejí nadměrný hluk. Foto ilustrační- současný stav je podstatně horší.

Petr Hanák

Souvislý asi kilometr dlouhý úsek dlouhodobě ve špatném stavu s nevyhovující formou údržby- tryskovou metodou patchmatic a nebezpečný svah. Před tímto klesáním/stoupáním chybí jeho jakékoli označení. Chybí i přechodné značení stavu vozovky. Oprava povrchu nutná, úprava značení maximálně na místě.

Petr Hanák

Neznačený velmi zvlněný povrch komunikace a vodorovné značení které spousta řidičů nerespektuje. Rekonstrukce nutná a přidání balisetů by také nebylo na škodu.

Petr Hanák

Dlouhodobá absence svodidel, nezpevněná krajnice (hrozí utržení) a zúžený profil komunikace. V případě setkání dvou nákladních vozidel hrozí pád do příkopu.

Více