Aktuální stav / rozsah:
veno
Přidáno: 17.2.16 10:01
Poslední kontrola: 17.2.16 10:01
GPS: 49.16371, 16.526072
Přidal: Echopix Echopix
Informace:
Železniční přejezd se nachází v dolině na silnici III. třídy č. 15269 mezi obcemi Troubsko a Ostopovice.
Rizikovost místa
Absence závorového systému, vzrostlá zeleň kolem železniční tratě a horší rozpoznatelnost ve směru od Troubska.
Nehodovost místa 01/2007-05/2016
Celkem nehod řešených PČR - 2 (Ú 2, TZ 0, LZ 2, HŠ 0)
Socioekonomická ztráta
42 620 000 Kč
Vývoj místa
06/2016
Pan Martin Králík ze SŽDC k tomuto přejezdu na Dopravní snídani řekl, že na přejezd byla zpracována projektová dokumentace v rámci modernizace úseku Brno – Střelice, zastávka u Brna. Projektová dokumentace obsahuje i to, že v místě přejezdu dojde ke zvýšení nivelety koleje, čímž se zde zlepší nepříznivé spádové poměry komunikace. Bylo vydáno drážní rozhodnutí o změně způsobu a rozsahu zabezpečení, a protože je to přejezd v intravilánu, počítá se zde s umístěním závor. Dojde zde také ke změně polohy nástupišť, které budou situovány směrem k Brnu a s tím souvisí i úprava přístupových chodníků na nástupiště. Projektová dokumentace byla projednána i se správcem komunikace. Bohužel celá investice, která byla naplánovaná v první fázi v letech 2009 – 2010 vešla vniveč vlivem iniciativy jednoho občanského sdružení a realizace se neuskutečnila. V budoucnu se ukáže, jak to s vývojem tohoto přejezdu bude dále. Počítalo se zde s modernizací celého úseku včetně všech přejezdů v úseku. Kdy se ale tato realizace uskuteční, se nedá říci.
01/2017
Dle SŽDC v současné době stále není vydáno platné územní rozhodnutí ani stavební povolení k modernizaci trati a k úpravě přejezdu. Situace prozatím zůstává stejná jako v loňském roce.
Poslední kontrola:
Echopix Echopix 17.2.16 10:01
veno
Železniční přejezd se nachází v dolině na silnici III. třídy č. 15269 mezi obcemi Troubsko a Ostopovice.
Rizikovost místa
Absence závorového systému, vzrostlá zeleň kolem železniční tratě a horší rozpoznatelnost ve směru od Troubska.
Nehodovost místa 01/2007-05/2016
Celkem nehod řešených PČR - 2 (Ú 2, TZ 0, LZ 2, HŠ 0)
Socioekonomická ztráta
42 620 000 Kč
Vývoj místa
06/2016
Pan Martin Králík ze SŽDC k tomuto přejezdu na Dopravní snídani řekl, že na přejezd byla zpracována projektová dokumentace v rámci modernizace úseku Brno – Střelice, zastávka u Brna. Projektová dokumentace obsahuje i to, že v místě přejezdu dojde ke zvýšení nivelety koleje, čímž se zde zlepší nepříznivé spádové poměry komunikace. Bylo vydáno drážní rozhodnutí o změně způsobu a rozsahu zabezpečení, a protože je to přejezd v intravilánu, počítá se zde s umístěním závor. Dojde zde také ke změně polohy nástupišť, které budou situovány směrem k Brnu a s tím souvisí i úprava přístupových chodníků na nástupiště. Projektová dokumentace byla projednána i se správcem komunikace. Bohužel celá investice, která byla naplánovaná v první fázi v letech 2009 – 2010 vešla vniveč vlivem iniciativy jednoho občanského sdružení a realizace se neuskutečnila. V budoucnu se ukáže, jak to s vývojem tohoto přejezdu bude dále. Počítalo se zde s modernizací celého úseku včetně všech přejezdů v úseku. Kdy se ale tato realizace uskuteční, se nedá říci.
01/2017
Dle SŽDC v současné době stále není vydáno platné územní rozhodnutí ani stavební povolení k modernizaci trati a k úpravě přejezdu. Situace prozatím zůstává stejná jako v loňském roce.