
Díry v úseku této silnice
Nahlaste přes web nebo mobilní aplikaci úsek, který vás trápí. Informace odešleme odpovědnému správci silnice.
Nahlásit výtlukKraj - Středočeský kraj
Bečváry, Býchory, Červené Pečky, Český Brod, Dobřichov, Drahobudice, Hradešín, Kolín, Kořenice, Kouřim, Křečhoř, Krupá, Libenice, Nebovidy, Nová Ves I, Pečky, Plaňany, Poříčany, Přišimasy, Radim, Ratboř, Starý Kolín, Svojšice, Tatce, Toušice, Třebovle, Tuklaty, Uhlířská Lhota, Velim, Velký Osek, Veltruby, Vrbčany, Žabonosy, Zalešany, Zásmuky, Zásmuky, Žehuň
Díry v úseku této silnice
Nebezpečné výmoly, vyzdvyhlá vozovka, i díry v úseku v obci Přišimasy od firmy Ac Marca až ke křižovatce v Hradešíně.
Několik (5+) výtluků směrem do Poříčan od D11. Je docela těžké se jim vyhnout a jsou špatně vidět na už tak dost poslepované silnici, hlavně za tmy. Je to úsek za táhlým, malým horizontem. Některé mohou mít odhadem i 10cm a hlavně se rychle zvětšují. Jedná se o úsek ještě před sníženou rychlostí kvůli rekostrukci kolejí.
V obci Rasochy na úrovni domu č.p. 4.
SIlnice 1133 už několik let s výtluky,který občas vyřeší záplatou,která vydrží pár měsícu a repete,v momentální době se dá jet snad už jen prostředkem silnice,aby člověk netrefil díru
Tyršova 97 Ratboř
Úsek cca 50 m za koncem obce Tlustovousy směrem na Horoušany, desítky děr, délka úseku cca 100m. Dlouhodobý problém, letos výrazné zhoršení.
Celý úsek od železničního podjezdu u silnice I/12 až k začátku obce Tuklaty. Desítky a desítky děr.
Středočeský kraj odbočka ze silnice č. 108 na silnici Syneč - Chotýš Silnice je v dezolátním stavu
16 cm utopený kanál hned za zatáčkou snadno přehlédnete, obzvlášť když je to za tmy a v protisměru oslňuje jiné auto..
Dlouhodobě zanedbaný, velmi nebezpečný úsek v délce cca 8 km, od křižovatky se silnicí 1.třídy č.12 u benzinové stanice Benzina z Českého Brodu směr na Zahrady a dále směr na Kostelec nad Černými Lesy, tento nebezpečný úsek končí až na kopci křižovatkou Na Truba. V současné době sjízdný pouze pro terénní auta a horská kola, klasickému vozidlu i silničnímu kolu hrozí zásadní poškození, zničených pneumatik, disků kol, náprav, blatníků, olejových van, plášťů a ráfků jízdních kol, zraněných cyklistů má tento úsek na svém kontě nepočítaně, v této oblasti se nachází nejbližší rekreační oblast pro obyvatele Českého Brodu, bohužel se do ní pokud si nechtějí zničit vozidlo nemají jak dostat, silnice je ve vlastnictví Středočeského kraje, tradičně laxní vedení města Český Brod tento problém dlouhodobě neřeší, byť je na něj obyvateli velmi často poukazováno, Středočeský kraj o tuto silnici nejeví zájem.
Výtluk na kanalizaci, propadlý poklop s ostrými hrany.
Nepřehledná křižovatka, auta stojící u domu (směrem z Kolína na Veltruby) viz fotografie. Zrcadlo by nebylo na škodu.
Křižovatka silnic č. I/2 a č. II/125, extravilán, silnice č. I/2 ve směru Praha - Kutná Hora ve stoupání přímý úsek bez snížené max. povolené rychlosti, silnice č. II/125 ve směru Uhlířské Janovice - Kolín za úsekem střídajících směrových oblouků cca 150 m za koncem obce Poďousy, obě komunikace jsou s asfaltovou vozovkou. Silnice č. I/2 i silnice č. II/125 jsou dvoupruhové, křižovatka je bez vyznačených odbočovacích pruhů.
Mezi nebezpečné vlivy zde patří nedání přednosti v jízdě.
Celkem nehod řešených PČR - 10 (Ú 0, TZ 1, LZ 12, HŠ 4)
11 285 000 Kč
02/2016
Dle Mgr. Kopřivy, vedoucího odboru dopravy Středočeského kraje je zde lepším řešením stavební úprava celé křižovatky, kde by se odstranila psychologická přednost v obou směrech. Nositelem takového projektu pak ale musí být spíše ŘSD, protože silnice I/2 je ve správě ŘSD. To ostatně ale zaznělo už v diskusi přímo na Dopravní snídani.
10/2016
Na konci roku 2015 proběhla úprava SDZ a na začátku roku 2016 úprava VDZ. Na vedlejších větvích se umístili na komunikaci piktogramy "STOP". V podstatě se realizovala opatření navržená na Dopravní snídani. Od 01/2016 do 09/2016 je tato křižovatka bez nehody evidované Policií ČR, bez následků na zdraví osob.
Jde o dvoukolejný železniční přejezd P5901 přes silnici I/38H v intravilánu. Přejezd je osazen přejezdovým zabezpečovacím zařízením bez závor s bílým světlem. Úhel křížení silnice a železnice je cca 56°. Železniční trať je zde ve směrovém oblouku. Silnice v přímé s nadstandardní šířkou. V oblasti přejezdu je napojení sousedního areálu.
Rozlehlost přejezdu, šířka komunikace a blízká napojení.
Celkem nehod řešených PČR - 4 (Ú 0, TZ 0, LZ 2, HŠ 0)
858 000 Kč
11/2016
Ing. Bc. František Pospíšil, vedoucí Odboru dopravy Městského úřadu Kolín na Dopravní snídani řekl, že v minulosti působil na Dopravním inspektorátu a ta jedna zmiňovaná dopravní nehoda na Dopravní snídani – srážka s vlakem je opravdu jedinou, kterou si Ing. Bc. Pospíšil u přejezdu pamatuje. Ostatní nehody byly typu nedodržení bezpečné vzdálenosti. V současné době Městský úřad neuvažuje o opatřeních na tomto přejezdu, protože k tomu z hlediska následků z dopravních nehod není dle Ing. Bc. Pospíšila důvod.
Průsečná křižovatka II/125 a III/12550 v extravilánu, hlavní komunikace v klesání, konec oblouku, bez odbočovacích pruhů, max. rychlost 70km/h, vedlejší větve v klesání ke Kolínu a ve směrovém oblouku. Přednost upravena DZ P6, směrovací ostrůvky V13a na vedlejších větvích.
Napojení větví na hl. kom, komplikované rozhledy.
Celkem nehod řešených PČR - 8 (Ú 0, TZ 2, LZ 11, HŠ 2)
15 421 000 Kč
10/2015
Úprava této křižovatky již proběhla přestavbou na okružní křižovatku.
Vystouplá vozovka od Al Macra až křižovatce. Nutné frézovat celý úsek.
Díry v úseku této silnice
Přidána další fotka, bohužel jde o celý nebezpečný úsek, který je dosti hrbolatý.
Přidávám ještě jednu fotku. Na místě je už velká jedna díra plus několik dalších. Navíc jsou po celé délce komunikace podlouhlé vyboulené hrboly, které by snesli frézu. Už se na tom nedá moc jezdit. Prosím o opravu co nejdříve..... Fotka je nekvalitní, ale trefná. Je vidět jak díra, tak vyboulenina....Jak říkám, je potřeba si projet celý úsek, o kterém píšu, děkujeme..
Nebezpečné výmoly, vyzdvyhlá vozovka, i díry v úseku v obci Přišimasy od firmy Ac Marca až ke křižovatce v Hradešíně.
Několik (5+) výtluků směrem do Poříčan od D11. Je docela těžké se jim vyhnout a jsou špatně vidět na už tak dost poslepované silnici, hlavně za tmy. Je to úsek za táhlým, malým horizontem. Některé mohou mít odhadem i 10cm a hlavně se rychle zvětšují. Jedná se o úsek ještě před sníženou rychlostí kvůli rekostrukci kolejí.
V obci Rasochy na úrovni domu č.p. 4.
Dlouhodobě zanedbaný, velmi nebezpečný úsek v délce cca 8 km, od křižovatky se silnicí 1.třídy č.12 u benzinové stanice Benzina z Českého Brodu směr na Zahrady a dále směr na Kostelec nad Černými Lesy, tento nebezpečný úsek končí až na kopci křižovatkou Na Truba. V současné době sjízdný pouze pro terénní auta a horská kola, klasickému vozidlu i silničnímu kolu hrozí zásadní poškození, zničených pneumatik, disků kol, náprav, blatníků, olejových van, plášťů a ráfků jízdních kol, zraněných cyklistů má tento úsek na svém kontě nepočítaně, v této oblasti se nachází nejbližší rekreační oblast pro obyvatele Českého Brodu, bohužel se do ní pokud si nechtějí zničit vozidlo nemají jak dostat, silnice je ve vlastnictví Středočeského kraje, tradičně laxní vedení města Český Brod tento problém dlouhodobě neřeší, byť je na něj obyvateli velmi často poukazováno, Středočeský kraj o tuto silnici nejeví zájem.
Výtluk na kanalizaci, propadlý poklop s ostrými hrany.
Nepřehledná křižovatka, auta stojící u domu (směrem z Kolína na Veltruby) viz fotografie. Zrcadlo by nebylo na škodu.