Bečváry

Obec

výtluků

  • 0 / 0 % Kritická závažnost
  • 0 / 0 % Nízká závažnost
  • 0 / 0 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ7087

Křižovatka silnic č. I/2 a č. II/125, extravilán, silnice č. I/2 ve směru Praha - Kutná Hora ve stoupání přímý úsek bez snížené max. povolené rychlosti, silnice č. II/125 ve směru Uhlířské Janovice - Kolín za úsekem střídajících směrových oblouků cca 150 m za koncem obce Poďousy, obě komunikace jsou s asfaltovou vozovkou. Silnice č. I/2 i silnice č. II/125 jsou dvoupruhové, křižovatka je bez vyznačených odbočovacích pruhů.

Rizikovost místa

Mezi nebezpečné vlivy zde patří nedání přednosti v jízdě.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 10 (Ú 0, TZ 1, LZ 12, HŠ 4)

Socioekonomická ztráta

11 285 000 Kč

Vývoj místa

02/2016

Dle Mgr. Kopřivy, vedoucího odboru dopravy Středočeského kraje je zde lepším řešením stavební úprava celé křižovatky, kde by se odstranila psychologická přednost v obou směrech. Nositelem takového projektu pak ale musí být spíše ŘSD, protože silnice I/2 je ve správě ŘSD. To ostatně ale zaznělo už v diskusi přímo na Dopravní snídani.

10/2016

Na konci roku 2015 proběhla úprava SDZ a na začátku roku 2016 úprava VDZ. Na vedlejších větvích se umístili na komunikaci piktogramy "STOP". V podstatě se realizovala opatření navržená na Dopravní snídani. Od 01/2016 do 09/2016 je tato křižovatka bez nehody evidované Policií ČR, bez následků na zdraví osob.

Echopix Echopix

Křižovatka silnic č. I/2 a č. II/125, extravilán, silnice č. I/2 ve směru Praha - Kutná Hora ve stoupání přímý úsek bez snížené max. povolené rychlosti, silnice č. II/125 ve směru Uhlířské Janovice - Kolín za úsekem střídajících směrových oblouků cca 150 m za koncem obce Poďousy, obě komunikace jsou s asfaltovou vozovkou. Silnice č. I/2 i silnice č. II/125 jsou dvoupruhové, křižovatka je bez vyznačených odbočovacích pruhů.

Rizikovost místa

Mezi nebezpečné vlivy zde patří nedání přednosti v jízdě.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 10 (Ú 0, TZ 1, LZ 12, HŠ 4)

Socioekonomická ztráta

11 285 000 Kč

Vývoj místa

02/2016

Dle Mgr. Kopřivy, vedoucího odboru dopravy Středočeského kraje je zde lepším řešením stavební úprava celé křižovatky, kde by se odstranila psychologická přednost v obou směrech. Nositelem takového projektu pak ale musí být spíše ŘSD, protože silnice I/2 je ve správě ŘSD. To ostatně ale zaznělo už v diskusi přímo na Dopravní snídani.

10/2016

Na konci roku 2015 proběhla úprava SDZ a na začátku roku 2016 úprava VDZ. Na vedlejších větvích se umístili na komunikaci piktogramy "STOP". V podstatě se realizovala opatření navržená na Dopravní snídani. Od 01/2016 do 09/2016 je tato křižovatka bez nehody evidované Policií ČR, bez následků na zdraví osob.