Liberec

Okres

110 výtluků

  • 34 / 31 % Kritická závažnost
  • 48 / 44 % Nízká závažnost
  • 28 / 25 % Opraveno
Mapa
na váš web
Více info
CZ9492

Takto vypadá povrch komunikace před vlakovým nádražím Liberec - Horní Růžodol. Jedná se i o příjezdovou komunikaci k řadovým garážím. Takto je poškozená ulice Rovná po celé její délce

CZ9302

Několik výmolů za kruhovým objezdem ze směru Kubelíkova - Průmyslová. Hned po několika metrech je v pravém jízdním pruhu první výmol. Další následuje. To samé je v protisměru.

CZ9301

Několik výmolů za kruhovým objezdem ze směru Kubelíkova - Průmyslová. Hned po několika metrech je v pravém jízdním pruhu první výmol. Další následuje. To samé je v protisměru.

CZ9281

Liberec Vesec u ulice Česká 617 u kruhového objezdu na parkovišti na proti Foxonu je velká díra, kde projíždí spoustu aut a už nejedno auto si rozbilo kolo. Prosíme o nápravu

Více
CZ7144

Jde o úrovňovou stykovou křižovatku silnice III. třídy č. 29024 (km 1,5 - ul. Kunratická) a místní komunikace (ul. Hrubínova) nacházející se v obci Liberec, části Kunratice. Vozovka je bez výtluků a výmolů. Je zde mírné stoupání ul. Kunratické ve směru od centra města na Jablonec nad Nisou.Hlavní pozemní komunikace ul. Kunratická je o celkové šíři cca 6,8m v mírném levotočivém směrovém oblouku a stoupání, vedlejší pozemní komunikace ul. Hrubínova je o celkové šíři cca 14m, kde jsou na dvou třetinách pomocí VDZ vyznačeny odbočovací pruhy (vlevo a vpravo), bráno ve směru k ul. Kunratické. Pro zlepšení rozhledových poměrů je na protější straně ul. Hrubínove osazeno dopravní zrcadlo, které je nasměrováno vlevo a vpravo na hlavní pozemní komunikaci ul. Kunratickou.

Rizikovost místa

Okolní zástavbou a vedením hlavní pozemní komunikace III/29024 ul. Kunratické jsou narušeny rozhledové poměry z MK ul. Hrubínove vpravo na hlavní pozemní komunikaci.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 8 (Ú 0, TZ 1, LZ 1, HŠ 6)

Socioekonomická ztráta

24 074 000 Kč

Vývoj místa

11/2015

Dle Ing. Jana Čápa, vedoucího odboru dopravy Libereckého kraje, tak Liberecký kraj v současnosti připravuje projekty na silnicích II. a III. tříd řádově za 3,5 miliardy korun a tato akce v nich není a pravděpodobně do projektů nebude zahrnuta ani v příštím roce a to z toho důvodu , že vlivem dostavby silnice I/14 Liberec – Kunratice, by tato křižovatka měla ztratit na významu a silnice III. třídy by se měla stát spíše městskou komunikací. Liberecký kraj tedy asi nebude mít v plánu výstavbu okružní křižovatky a z pohledu Ing. Čápa by zde bylo asi nejlepším řešením SSZ.

02/2016

Ing. Jan Čáp, vedoucího odboru dopravy Libereckého kraje potvrdil, že zde Liberecký kraj investice neplánuje. Silnice I/14 je postavena na Kunratice, začátkem března 2016 se začne stavět zbytek z Kunratic do Jabloneckých Rýnovic a až se tento úsek dostaví, což bude cca za 2 roky, tak Liberecký kraj plánuje předat úsek silnice III. třídy u této křižovatky městu Liberec.

09/2016

Připravuje se projektová dokumentace na osazení křižovatky světelnou signalizací SSZ. V rámci této projektové dokumentace se budou řešit i chodníkové plochy a přechody pro chodce či místa pro přecházení.

Dle vyjádření Magistrátu města Liberce tak město Liberec, odbor správy veřejného majetku se úpravou předmětné křižovatky zabývá od roku 2010 včetně výstavby navazujícího chodníku na silnici Kunratická směrem k autobusové zastávce Ječná. Toto komplexní řešení se podařilo projekčně dotáhnout k územnímu rozhodnutí. Bohužel není možné dokončit stavební řízení a to z titulu nemožnosti provedení nezbytných majetkoprávních operací k pozemkům ve vlastnictví třetích osob a dále hlavně z důvodu celkového vyřešení odvodnění části lokality Kunratická, které je z podstatné části v soukromém vlastnictví a její technický stav neodpovídá nynější požadavkům na odvodnění. S přihlédnutím k výše uvedenému město Liberec zpracovalo audit bezpečnosti a projektovou dokumentaci k územnímu a stavebnímu povolení předmětné křižovatky a současně pořádalo v rámci IROP (dotace z EU) o dotaci na stavbu předmětné křižovatky v příštím roce 2017. Aktuálně probíhá stavební řízení a ze strany poskytovatele dotace má město předběžnou informaci, že předmětný projekt byl v první fázi vyhodnocen jako způsobilý a postoupil do dalšího řízení ve věci poskytnutí dotace.

CZ7077

Vidlicová křižovatka MÚK silnice pro motorová vozidla 35 a I/65 v extravilánu, bez odbočovacích pruhů, velmi malý úhel napojení, křižovatka se nachází v údolí, blízko řeky - velký vliv povětrnostních podmínek.
Přednost upravena DZ P4, od Jablonce B20a (70) + VDZ: opt. psych. brzda a klikatá čára.
Silnice pro mot. vozidla 35 (E442) je v úseku spojnice Liberce s D10 nebo HK, silnice I/65 spojnice silnice pro mot. vozidla 35 s Rychnovem, Jabloncem a dále přes Harrachov až do Polska.

Rizikovost místa

Hlavní komunikace tvořící sjezd zesilnice pro motorová vozidla 35 v oblouku a klesání -> omezený rozhled
Nejednoznačnost při nedání znamení o změně směru jízdy (přímo x hlavní), poloměry oblouků sjezdů ze silnice pro mot. vozidla 35.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 21 (Ú 0, TZ 2, LZ 14, HŠ 12)

Socioekonomická ztráta

19 328 000 Kč

Vývoj místa

12/2015

Dle zjištění je MÚK bez provedených opatření, byla zpracována studie přestavby MÚK a tato byla předána k projednání, je zpracována EIA a probíhá posuzování, zpracovává se investiční záměr a následně se budou řešit další stupně PD.

Dle vyjádření Ing. Josef Vrby, vedoucího provozního úseku ŘSD Libereckého kraje, se u tohoto místa situace zatím nikam neposunula. Místo je stále ve fázi projednávání studie. Bohužel prostor pro přestavbu je zde stísněný a stále se řeší možnosti úprav. Ing. Vrba neměl na Dopravní snídani přesné informace o termínech, nicméně finální zpracování studie od projektanta by mělo proběhnout řádově do několika měsíců.

02/2016

Ing. Josef Vrba, vedoucí provozního úseku ŘSD Libereckého kraje sdělil, že v roce 2015 byla vypracovaná technická studie přestavby MÚK. V roce 2016 budou pokračovat další projektové práce do podrobného zaměření terénu.

09/2016

K 08/2016 je Ministerstvem dopravy ČR schválený záměr projektu na přestavbu MÚK a příslušným orgánem státní správy bylo potvrzeno, že záměr nevyžaduje posouzení vlivu záměru na životní prostředí (EIA). V dalším období bude zformulované zadání a objednáno vypracování DÚR o umístění přestavby MÚK. Vydání územního rozhodnutí a zahájení výkupů potřebných pozemků předpokládá ŘSD ČR v roce 2017. Dle Policie ČR se zde stále stávají dopravní nehody. Dokonce zde řidič najel i do protisměru a dojel až do Mnichova Hradiště.

CZ7075

Průsečná křižovatka I/13 a II/270 v extravilánu, Rozlehlá s ostrým úhlem napojení, přednost upravena DZ P4, levé odbočovací pruhy. Rychlost neomezena, omezen je vjezd NA na vedlejší větve křižovatky.

Rizikovost místa

Ostrý úhel křížení s omezenými rozhledy, překračování rychlosti na hl. komunikaci, přecházení chodců přes komunikaci.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 8 (Ú 2, TZ 1, LZ 10, HŠ 1)

Socioekonomická ztráta

51 403 000 Kč

Vývoj místa

11/2015

Dle zjištěných informací zde proběhla inspekce, byly odstraněny náletové dřeviny v rozhledech, byla snížena maximální dovolená rychlost na 70 km/h a zvýraznění dopravních stínů balisetami. Z inspekce vyplynul návrh na stezku pro pěší a cyklisty mimo křižovatku, pod silnicí I/13.

02/2016

Dle Ing. Čápa, vedoucího odbru dopravu Krajský úřad pro Liberecký kraj tak u tohoto místa byla provedena všechna opatření, která se dala provést rychle, tzn. instalace a obnova SDZ a VDZ, instalace baliset. Krajský úřad plánuje silnici II/270 od této křižovatky ve směru do centra města až k železničnímu přejezdu kompletně celou rekonstruovat v roce 2016. Bude na ní uděán nový zesílený povrch, bude trošku rozšířená, bude obnoveno VDZ a SDZ.

02/2016

Ing. Josef Vrba, vedoucí provozního úseku ŘSD Libereckého kraje sdělil, že v roce 2015 byly vykáceny náletové dřeviny v rozhledovém poli křižovatky. U čerpací stanice PH byly do VDZ V13 proti levým odbočovacím pruhům, osazeny zelené směrové sloupky (balisety). Před křižovatkou byly osazeny dopr. značky B 20a (70 km/h).

09/2016

Policie ČR navrhovala vybudování cyklostezky v jiném místě, než u této křižovatky. Ovšem cyklostezku musí vybudovat město. Na silnici od Petrovic bude v rámci rekonstrukce umístěno VDZ P6 "STOP" a V5 "Příčná čára souvislá". Rekonstrukce silnice II/270 již začala. Policie ČR dále požaduje odstranění zeleně ve vyšší míře, tak aby byly dodrženy rozhledové poměry. Dle Policie ČR by zde byla jediná možná stavební úprava a to přestavba na mimoúrovňovou křižovatku, což asi není reálné. Okružní křižovatka by zde dle Policie ČR nebyla vhodná. Policie ČR ješte navrhuje umístění proměnlivého dopravního značení - omezení rychlosti alespoň ve směru od České Lípy. Dle ŘSD se na toto již připravuje projektová dokumentace.

Více
david svoboda

silnice od Světlé pod Ještědem až po Starý Dub, už momentálně v nebezpečném stavu, díry i 10cm hluboké, místy už někteří raději jezdí po krajnici a přilehlé louce jenom aby se vyhnuli dírám.

david svoboda

silnice od Světlé pod Ještědem až po Starý Dub, už momentálně v nebezpečném stavu, díry i 10cm hluboké, místy už někteří raději jezdí po krajnici a přilehlé louce jenom aby se vyhnuli dírám.

Josef Nejedlý

Takto vypadá povrch komunikace před vlakovým nádražím Liberec - Horní Růžodol. Jedná se i o příjezdovou komunikaci k řadovým garážím. Takto je poškozená ulice Rovná po celé její délce

Více