
Díra ve světelné křižovatce,u kanálu ve směru jízdní dráhy není kam uhnout,vlítl jsem do ní zadek šel až na doraz,rána jako blázen.Foceno z okna řidiče při stání na semaforu.
Nahlaste přes web nebo mobilní aplikaci úsek, který vás trápí. Informace odešleme odpovědnému správci silnice.
Nahlásit výtlukOkres - Liberec
Díra ve světelné křižovatce,u kanálu ve směru jízdní dráhy není kam uhnout,vlítl jsem do ní zadek šel až na doraz,rána jako blázen.Foceno z okna řidiče při stání na semaforu.
Rozsáhlé poškození silnice - výmoly kolem kterých auta kličkují v protisměru
Od Machnína směr Kryštofovo Údolí před a za železničním přejezdem, několik děr, ohrožující osobní vozidla/autobusy, apod. Hrozí silné poškození vozidel. Díry cca o průměry 20-30 cm. Hloubka cca až do 10 cm.
Velmi hluboká díra v místě kde se často vyhýbají auta.
Je to v docela prudkém kopci. Dá se tomu sice vyhnout, ale je to čím dál horší.
Dejte primárně pozor na výtluk na spojnici ulic Balbínova a Dykova, ať tam někdo nenecháte kolo. Silnice je sice od zatáčky plátovaná a jízda připomíná slalom, ale před křižovatkou je to už pěkná díra.
Díra je u levé krajnice v ulici Polní hned za křižovatkou s ulicí Podzimní. Díra se stále zvětšuje, protože se přes ni neustále jezdí, protože se kvůli parkujícím autům u pravé krajnice nelze díře vyhnout.
Na Pískovně, Liberec 14
Na Pískovně, Liberec 14. Výmol je naproti školce blízko el. rozvaděče.
Pod mostem v připojovacím pruhu směr centrum. Celkem velký výtluk! Fotku nemohu nahrát, jako chodec se do místa nedostanu
Nebezpečný nepřehledný úsek: Výjezd od panelových domů na silnici. Při vjíždění na hlavní silnici hrozí nebezpečí kolize kvůli nevhodně zvoleným parkovacím místům. Návrh řešení: Zákaz zastavení na 1 nejkritičtějším místě (na fotce zde stojí dodávka) nebo zrcadlo naproti výjezdu. Je otázka času, kdy zde k něčemu dojde...
Totálně rozsekaná celá silnice v celém úseku, samá záplata přes záplatu.
Uprostřed silnice několik výtluků za sebou! Člověk to buď musí celé objet nebo to projet aby byly mezi koly, což člověk jede středem silnice..
Jedna spojovací silnice naprostá bída.. výtluků nespočet na tu délku co měří..
Několik větších děr na mostě přes řeku.
Machnín
Hluboké výmoly - jednosměrkaTřebízského, Liberec
Úsek s vysokou nehodovostí - těžká zranění 2; lehká zranění 8. Ředitelství služby dopravní policie
Jde o úrovňovou stykovou křižovatku silnice III. třídy č. 29024 (km 1,5 - ul. Kunratická) a místní komunikace (ul. Hrubínova) nacházející se v obci Liberec, části Kunratice. Vozovka je bez výtluků a výmolů. Je zde mírné stoupání ul. Kunratické ve směru od centra města na Jablonec nad Nisou.Hlavní pozemní komunikace ul. Kunratická je o celkové šíři cca 6,8m v mírném levotočivém směrovém oblouku a stoupání, vedlejší pozemní komunikace ul. Hrubínova je o celkové šíři cca 14m, kde jsou na dvou třetinách pomocí VDZ vyznačeny odbočovací pruhy (vlevo a vpravo), bráno ve směru k ul. Kunratické. Pro zlepšení rozhledových poměrů je na protější straně ul. Hrubínove osazeno dopravní zrcadlo, které je nasměrováno vlevo a vpravo na hlavní pozemní komunikaci ul. Kunratickou.
Okolní zástavbou a vedením hlavní pozemní komunikace III/29024 ul. Kunratické jsou narušeny rozhledové poměry z MK ul. Hrubínove vpravo na hlavní pozemní komunikaci.
Celkem nehod řešených PČR - 8 (Ú 0, TZ 1, LZ 1, HŠ 6)
24 074 000 Kč
11/2015
Dle Ing. Jana Čápa, vedoucího odboru dopravy Libereckého kraje, tak Liberecký kraj v současnosti připravuje projekty na silnicích II. a III. tříd řádově za 3,5 miliardy korun a tato akce v nich není a pravděpodobně do projektů nebude zahrnuta ani v příštím roce a to z toho důvodu , že vlivem dostavby silnice I/14 Liberec – Kunratice, by tato křižovatka měla ztratit na významu a silnice III. třídy by se měla stát spíše městskou komunikací. Liberecký kraj tedy asi nebude mít v plánu výstavbu okružní křižovatky a z pohledu Ing. Čápa by zde bylo asi nejlepším řešením SSZ.
02/2016
Ing. Jan Čáp, vedoucího odboru dopravy Libereckého kraje potvrdil, že zde Liberecký kraj investice neplánuje. Silnice I/14 je postavena na Kunratice, začátkem března 2016 se začne stavět zbytek z Kunratic do Jabloneckých Rýnovic a až se tento úsek dostaví, což bude cca za 2 roky, tak Liberecký kraj plánuje předat úsek silnice III. třídy u této křižovatky městu Liberec.
09/2016
Připravuje se projektová dokumentace na osazení křižovatky světelnou signalizací SSZ. V rámci této projektové dokumentace se budou řešit i chodníkové plochy a přechody pro chodce či místa pro přecházení.
Dle vyjádření Magistrátu města Liberce tak město Liberec, odbor správy veřejného majetku se úpravou předmětné křižovatky zabývá od roku 2010 včetně výstavby navazujícího chodníku na silnici Kunratická směrem k autobusové zastávce Ječná. Toto komplexní řešení se podařilo projekčně dotáhnout k územnímu rozhodnutí. Bohužel není možné dokončit stavební řízení a to z titulu nemožnosti provedení nezbytných majetkoprávních operací k pozemkům ve vlastnictví třetích osob a dále hlavně z důvodu celkového vyřešení odvodnění části lokality Kunratická, které je z podstatné části v soukromém vlastnictví a její technický stav neodpovídá nynější požadavkům na odvodnění. S přihlédnutím k výše uvedenému město Liberec zpracovalo audit bezpečnosti a projektovou dokumentaci k územnímu a stavebnímu povolení předmětné křižovatky a současně pořádalo v rámci IROP (dotace z EU) o dotaci na stavbu předmětné křižovatky v příštím roce 2017. Aktuálně probíhá stavební řízení a ze strany poskytovatele dotace má město předběžnou informaci, že předmětný projekt byl v první fázi vyhodnocen jako způsobilý a postoupil do dalšího řízení ve věci poskytnutí dotace.
Jedná se o nájezdovou větev MÚK silnic I/14 a I/35 nacházející se v k.ú. Liberec. Nájezdová větev MÚK je vedena v mírném stoupání ze silnice I/14 (směrem od Jablonce nad Nisou) na silnici I/35 (směr Děčín), kde se po přejetí stoupání prudce stačí vpravo do připojovacího pruhu silnice I/35. Komunikace je bez výtluků a výmolů.
Za nepříznivých klimatických a povětrnostních podmínek zde dochází k dopravním nehodám, kdy řidiči vozidel po přejetí horizontu nájezdové větve a zatáčení vpravo na připojovací pruh dostávají smyk a vjíždějí do pravého a následně levého jízdního pruhu silnice I/35 (vedoucí ve směru Praha - Liberec - Hrádek nad Nisou), kde po přejetí jízdních pruhů naráží do středového ocelového a betonového svodidla (v případě, kdy se před tím nestřetnou s vozidly jedoucí po silnici I/35).
Celkem nehod řešených PČR - 27 (Ú 0, TZ 0, LZ 10, HŠ 0)
4 290 000 Kč
09/2016
Ing. Josef Vrba, vedoucí provozního úseku ŘSD Správa Liberec k tomuto místu na Dopravní snídani řekl, že ŘSD již u tohoto místa nechalo zpracovat studii rekonstrukce mostu (most sousedí s výjezdovou rampou), ze které vyplynuly dvě varianty řešení. Most v protějším jízdním směru již rekonstrukcí prošel, kdy původní polská estakáda z roku 1976 byla zkrácena. Připravuje se tedy rekonstrukce druhého mostu, který sousedí s řešenou výjezdovou rampou na silnici I/35. Jedna z variant rekonstrukce mostu je, že 16-nácti pólový most se zkrátí na 1-dno pólový. Místo estakády tam pak vznikne násep. Současná situace připojení komunikací I/14 a I/35 v minulosti vznikla tak, že původně měla silnice I/14 vést Libercem jinudy a současné napojení bylo v minulosti vybráno jako tehdy jediné řešení. Most by tedy měl projít rekonstrukcí a v rámci rekonstrukce by mělo být řešeno i nové napojení silnice I/14 na silnici I/35. Oddělí se výškový oblouk od směrového, tak aby směrový oblouk připojení nebyl na horizontu. V současné době se prověřují možné výkupy pozemků souvisejících s připravovanou rekonstrukcí a řeší se převedení pěší dopravy, která nyní prochází pod rampou mostu. Město Liberec by zde také rádo v rámci rekonstrukce zakomponovalo i řešení pohybu cyklistů. V současné době se nedá odhadnout časový vývoj tohoto místa. Jisté je, že v roce 2017 se ještě bude toto místo projektovat v rámci dokumentace pro územní rozhodnutí.
Díra ve světelné křižovatce,u kanálu ve směru jízdní dráhy není kam uhnout,vlítl jsem do ní zadek šel až na doraz,rána jako blázen.Foceno z okna řidiče při stání na semaforu.
Rozsáhlé poškození silnice - výmoly kolem kterých auta kličkují v protisměru
Od Machnína směr Kryštofovo Údolí před a za železničním přejezdem, několik děr, ohrožující osobní vozidla/autobusy, apod. Hrozí silné poškození vozidel. Díry cca o průměry 20-30 cm. Hloubka cca až do 10 cm.
Velmi hluboká díra v místě kde se často vyhýbají auta.
Je to v docela prudkém kopci. Dá se tomu sice vyhnout, ale je to čím dál horší.
Dejte primárně pozor na výtluk na spojnici ulic Balbínova a Dykova, ať tam někdo nenecháte kolo. Silnice je sice od zatáčky plátovaná a jízda připomíná slalom, ale před křižovatkou je to už pěkná díra.
Díra je u levé krajnice v ulici Polní hned za křižovatkou s ulicí Podzimní. Díra se stále zvětšuje, protože se přes ni neustále jezdí, protože se kvůli parkujícím autům u pravé krajnice nelze díře vyhnout.
Nebezpečný nepřehledný úsek: Výjezd od panelových domů na silnici. Při vjíždění na hlavní silnici hrozí nebezpečí kolize kvůli nevhodně zvoleným parkovacím místům. Návrh řešení: Zákaz zastavení na 1 nejkritičtějším místě (na fotce zde stojí dodávka) nebo zrcadlo naproti výjezdu. Je otázka času, kdy zde k něčemu dojde...
Totálně rozsekaná celá silnice v celém úseku, samá záplata přes záplatu.
Na Pískovně, Liberec 14