Místo s vysokým počtem nehod. Smrtelná zranění1:, těžká zranění3: Lehká zranění: 7. Zdroj: Ředitelství služby dopravní policie
Drmoul
Obecvýtluků
- 0 / 0 % Kritická závažnost
- 0 / 0 % Nízká závažnost
- 0 / 0 % Opraveno
Nadřazený celek
Okres - Cheb
na váš web
Více info
veno
Extravilánový úsek silnice I/21. Jedná se o provizorní napojení obchvatu. Protisměrné oblouky doplněné změnou šířkového uspořádání (obchvat – provizorium). Styková křižovatka v dočasném propojení.
Spojnice východních Chebu (R6) s dálnicí D5.
Max. rychlost ve směrovém oblouku dočasného napojení a křižovatky 70 km/h.
Rizikovost místa
Směrový oblouk s opačným sklonem, změna šířkového uspořádání, vliv klimatických podmínek.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 13 (Ú 0, TZ 1, LZ 8, HŠ 5)
Socioekonomická ztráta
9 831 000 Kč
Vývoj místa
08/2016
Vývoj tohoto místa se změnil. Realizace se připravuje. Po tom, co na loňské Dopravní snídani zaznělo, že obchvat Velké Hleďsebe nemá prioritu se priority změnily a momentálně je již zažádáno o vydání stavebního povolení na výstavbu další etapy. V roce 2017 by se mohl soutěžit dodavatel stavby. Výstavba by optimisticky mohla začít v roce 2017 nebo 2018. Nehody zde stále přetrvávají i přesto, že dopravní značení bylo doplněno. Dalším opatřením u tohoto místa již může být jen stavební úprava.
01/2017
Dle vyjádření Krajského úřadu Karlovarského kraje, Odboru stavebního úřadu, v současné době probíhá stavební řízení na stavbu silnice I/21 Trstěnice – Drmoul, která navazuje na rizikové místo 2014_KVK_003 Obchvat obce Velké Hleďsebe, podle informací stavebníka je zahájení realizace naplánováno na duben 2017. Samozřejmě bude záležet na průběhu stavebního řízení.
Místo s vysokým počtem nehod. Smrtelná zranění1:, těžká zranění3: Lehká zranění: 7. Zdroj: Ředitelství služby dopravní policie
Extravilánový úsek silnice I/21. Jedná se o provizorní napojení obchvatu. Protisměrné oblouky doplněné změnou šířkového uspořádání (obchvat – provizorium). Styková křižovatka v dočasném propojení.
Spojnice východních Chebu (R6) s dálnicí D5.
Max. rychlost ve směrovém oblouku dočasného napojení a křižovatky 70 km/h.
Rizikovost místa
Směrový oblouk s opačným sklonem, změna šířkového uspořádání, vliv klimatických podmínek.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 13 (Ú 0, TZ 1, LZ 8, HŠ 5)
Socioekonomická ztráta
9 831 000 Kč
Vývoj místa
08/2016
Vývoj tohoto místa se změnil. Realizace se připravuje. Po tom, co na loňské Dopravní snídani zaznělo, že obchvat Velké Hleďsebe nemá prioritu se priority změnily a momentálně je již zažádáno o vydání stavebního povolení na výstavbu další etapy. V roce 2017 by se mohl soutěžit dodavatel stavby. Výstavba by optimisticky mohla začít v roce 2017 nebo 2018. Nehody zde stále přetrvávají i přesto, že dopravní značení bylo doplněno. Dalším opatřením u tohoto místa již může být jen stavební úprava.
01/2017
Dle vyjádření Krajského úřadu Karlovarského kraje, Odboru stavebního úřadu, v současné době probíhá stavební řízení na stavbu silnice I/21 Trstěnice – Drmoul, která navazuje na rizikové místo 2014_KVK_003 Obchvat obce Velké Hleďsebe, podle informací stavebníka je zahájení realizace naplánováno na duben 2017. Samozřejmě bude záležet na průběhu stavebního řízení.