Výtluk CZ7477

Místo: 28010

Obec: Sobotka

Okres: Jičín

Kraj: Královéhradecký kraj

Aktuální stav / rozsah:

3
Úsek do 50 m

Přidáno: 22.3.17 17:57

Poslední kontrola: 22.3.17 17:57

GPS: 50.462578372102, 15.199346542327

Přidal: Petr Šebek

Hodnotilo 2 uživatelů

Informace:

Na úseku (cca 2km) silnice mezi Obcemi Sobotka (resp. Staňkova lhota) a Markvartice u Sobotky (okr. Jičín) je několik nebezpečných výtluků na silnici. Konkrétně se jedná silnici 3. třídy o číslo III/28010. V minulosti se již na této silnici stalo již několik dopravních nehod z důvodu špatného technického stavu komunikace. Srážka vozů levými boky, když jedno z vozidel objíždělo výtluk v zatáčce a jelo středem vozovky, několikrát došlo také k proražení pneumatiky na vozidle. Stav vozovky jsem několikrát urgoval přes správu silnic Královéhradeckého kraje. Vozovku opravovali naposledy v létě roku 2016. Na fotkách lze vidět, že opravy provedené v roce 2016 stav vozovky moc nevylepšily. Přikládám fotografie z března 2017, kde je vidět, že silnice vyžaduje nový povrch. Pouhé zalepování děr v tomto případě již nestačí a vozovka je v současné době opět životu nebezpečná. Situace se opakuje každý rok.

Nová kontrola

Jak správně kontrolovat

Poslední kontrola:

Petr Šebek

Petr Šebek 22.3.17 17:57

3
Úsek do 50 m

Na úseku (cca 2km) silnice mezi Obcemi Sobotka (resp. Staňkova lhota) a Markvartice u Sobotky (okr. Jičín) je několik nebezpečných výtluků na silnici. Konkrétně se jedná silnici 3. třídy o číslo III/28010. V minulosti se již na této silnici stalo již několik dopravních nehod z důvodu špatného technického stavu komunikace. Srážka vozů levými boky, když jedno z vozidel objíždělo výtluk v zatáčce a jelo středem vozovky, několikrát došlo také k proražení pneumatiky na vozidle. Stav vozovky jsem několikrát urgoval přes správu silnic Královéhradeckého kraje. Vozovku opravovali naposledy v létě roku 2016. Na fotkách lze vidět, že opravy provedené v roce 2016 stav vozovky moc nevylepšily. Přikládám fotografie z března 2017, kde je vidět, že silnice vyžaduje nový povrch. Pouhé zalepování děr v tomto případě již nestačí a vozovka je v současné době opět životu nebezpečná. Situace se opakuje každý rok.