Editace profilu Petr Šebek
Poslední aktivity
díra schopná prorazit kolo na silnici č.III/27934. Poslední oprava silnice proběhla v létě 2016, po pul roce je silnice opět v žalostném stavu. To tak je když se daně vybírají a nevracejí se mezi občany Čr zpět že? Silnici postavenou za Husáka věčně provozovat bez větších oprav nejde!!!
Na úseku (cca 2km) silnice mezi Obcemi Sobotka (resp. Staňkova lhota) a Markvartice u Sobotky (okr. Jičín) je několik nebezpečných výtluků na silnici. Konkrétně se jedná silnici 3. třídy o číslo III/28010. V minulosti se již na této silnici stalo již několik dopravních nehod z důvodu špatného technického stavu komunikace. Srážka vozů levými boky, když jedno z vozidel objíždělo výtluk v zatáčce a jelo středem vozovky, několikrát došlo také k proražení pneumatiky na vozidle. Stav vozovky jsem několikrát urgoval přes správu silnic Královéhradeckého kraje. Vozovku opravovali naposledy v létě roku 2016. Na fotkách lze vidět, že opravy provedené v roce 2016 stav vozovky moc nevylepšily. Přikládám fotografie z března 2017, kde je vidět, že silnice vyžaduje nový povrch. Pouhé zalepování děr v tomto případě již nestačí a vozovka je v současné době opět životu nebezpečná. Situace se opakuje každý rok.
Na úseku (cca 2km) silnice mezi Obcemi Sobotka (resp. Staňkova lhota) a Markvartice u Sobotky (okr. Jičín) je několik nebezpečných výtluků na silnici. Konkrétně se jedná silnici 3. třídy o číslo III/28010. V minulosti se již na této silnici stalo již několik dopravních nehod z důvodu špatného technického stavu komunikace. Srážka vozů levými boky, když jedno z vozidel objíždělo výtluk v zatáčce a jelo středem vozovky, několikrát došlo také k proražení pneumatiky na vozidle. Stav vozovky jsem několikrát urgoval přes správu silnic Královéhradeckého kraje. Vozovku opravovali naposledy v létě roku 2016. Na fotkách lze vidět, že opravy provedené v roce 2016 stav vozovky moc nevylepšily. Přikládám fotografie z března 2017, kde je vidět, že silnice vyžaduje nový povrch. Pouhé zalepování děr v tomto případě již nestačí a vozovka je v současné době opět životu nebezpečná. Situace se opakuje každý rok.
Na úseku (cca 2km) silnice mezi Obcemi Sobotka (resp. Staňkova lhota) a Markvartice u Sobotky (okr. Jičín) je několik nebezpečných výtluků na silnici. Konkrétně se jedná silnici 3. třídy o číslo III/28010. V minulosti se již na této silnici stalo již několik dopravních nehod z důvodu špatného technického stavu komunikace. Srážka vozů levými boky, když jedno z vozidel objíždělo výtluk v zatáčce a jelo středem vozovky, několikrát došlo také k proražení pneumatiky na vozidle. Stav vozovky jsem několikrát urgoval přes správu silnic Královéhradeckého kraje. Vozovku opravovali naposledy v létě roku 2016. Na fotkách lze vidět, že opravy provedené v roce 2016 stav vozovky moc nevylepšily. Přikládám fotografie z března 2017, kde je vidět, že silnice vyžaduje nový povrch. Pouhé zalepování děr v tomto případě již nestačí a vozovka je v současné době opět životu nebezpečná. Situace se opakuje každý rok.
Na úseku (cca 2km) silnice mezi Obcemi Sobotka (resp. Staňkova lhota) a Markvartice u Sobotky (okr. Jičín) je několik nebezpečných výtluků na silnici. Konkrétně se jedná silnici 3. třídy o číslo III/28010. V minulosti se již na této silnici stalo již několik dopravních nehod z důvodu špatného technického stavu komunikace. Srážka vozů levými boky, když jedno z vozidel objíždělo výtluk v zatáčce a jelo středem vozovky, několikrát došlo také k proražení pneumatiky na vozidle. Stav vozovky jsem několikrát urgoval přes správu silnic Královéhradeckého kraje. Vozovku opravovali naposledy v létě roku 2016. Na fotkách lze vidět, že opravy provedené v roce 2016 stav vozovky moc nevylepšily. Přikládám fotografie z března 2017, kde je vidět, že silnice vyžaduje nový povrch. Pouhé zalepování děr v tomto případě již nestačí a vozovka je v současné době opět životu nebezpečná. Situace se opakuje každý rok.
Na úseku (cca 2km) silnice mezi Obcemi Sobotka (resp. Staňkova lhota) a Markvartice u Sobotky (okr. Jičín) je několik nebezpečných výtluků na silnici. Konkrétně se jedná silnici 3. třídy o číslo III/28010. V minulosti se již na této silnici stalo již několik dopravních nehod z důvodu špatného technického stavu komunikace. Srážka vozů levými boky, když jedno z vozidel objíždělo výtluk v zatáčce a jelo středem vozovky, několikrát došlo také k proražení pneumatiky na vozidle. Stav vozovky jsem několikrát urgoval přes správu silnic Královéhradeckého kraje. Vozovku opravovali naposledy v létě roku 2016. Na fotkách lze vidět, že opravy provedené v roce 2016 stav vozovky moc nevylepšily. Přikládám fotografie z března 2017, kde je vidět, že silnice vyžaduje nový povrch. Pouhé zalepování děr v tomto případě již nestačí a vozovka je v současné době opět životu nebezpečná. Situace se opakuje každý rok.
Na úseku (cca 2km) silnice mezi Obcemi Sobotka (resp. Staňkova lhota) a Markvartice u Sobotky (okr. Jičín) je několik nebezpečných výtluků na silnici. Konkrétně se jedná silnici 3. třídy o číslo III/28010. V minulosti se již na této silnici stalo již několik dopravních nehod z důvodu špatného technického stavu komunikace. Srážka vozů levými boky, když jedno z vozidel objíždělo výtluk v zatáčce a jelo středem vozovky, několikrát došlo také k proražení pneumatiky na vozidle. Stav vozovky jsem několikrát urgoval přes správu silnic Královéhradeckého kraje. Vozovku opravovali naposledy v létě roku 2016. Na fotkách lze vidět, že opravy provedené v roce 2016 stav vozovky moc nevylepšily. Přikládám fotografie z března 2017, kde je vidět, že silnice vyžaduje nový povrch. Pouhé zalepování děr v tomto případě již nestačí a vozovka je v současné době opět životu nebezpečná. Situace se opakuje každý rok.
Na úseku (cca 2km) silnice mezi Obcemi Sobotka (resp. Staňkova lhota) a Markvartice u Sobotky (okr. Jičín) je několik nebezpečných výtluků na silnici. Konkrétně se jedná silnici 3. třídy o číslo III/28010. V minulosti se již na této silnici stalo již několik dopravních nehod z důvodu špatného technického stavu komunikace. Srážka vozů levými boky, když jedno z vozidel objíždělo výtluk v zatáčce a jelo středem vozovky, několikrát došlo také k proražení pneumatiky na vozidle. Stav vozovky jsem několikrát urgoval přes správu silnic Královéhradeckého kraje. Vozovku opravovali naposledy v létě roku 2016. Na fotkách lze vidět, že opravy provedené v roce 2016 stav vozovky moc nevylepšily. Přikládám fotografie z března 2017, kde je vidět, že silnice vyžaduje nový povrch. Pouhé zalepování děr v tomto případě již nestačí a vozovka je v současné době opět životu nebezpečná. Situace se opakuje každý rok.