Aktuální stav / rozsah:
veno
Přidáno: 18.2.16 12:53
Poslední kontrola: 18.2.16 12:53
GPS: 49.34981505, 12.85370136
Přidal: Echopix Echopix
Informace:
Křižovatka I/26 a MK v extravilánu, odbočovací pruhy sdružené s přímými směry, chodníky podél vedlejších větví, bez přechodu přes I/26. I/26 tvoří spojnici Plzně, Domažlic a dále do SRN (Řezno), městská komunikace jako příjezd do obce Folmava a zóny služeb (tržnice, restaurace, ČSPH, apod.).
Rizikovost místa
Hlavní komunikace ve směrovém oblouku, velká plocha křižovatky, max. povolená rychlost, neřešené přecházení chodců.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 16 (Ú 0, TZ 3, LZ 7, HŠ 9)
Socioekonomická ztráta
20 628 000 Kč
Vývoj místa
02/2016
Dle pana Syřínka, vedoucí provozního úseku ŘSD proběhlo první jednání s obcí o jejich potřebách a požadavcích na pohyb chodců. ŘSD poptalo studii – předpokládaný termín dokončení studie je 08/2016.
05/2016
Proběhlo již několik schůzek mezi ŘSD a obcí. Obec spolupracuje a aktivně se podílí na vývoji opatření.
Poslední kontrola:
Echopix Echopix 18.2.16 12:53
veno
Křižovatka I/26 a MK v extravilánu, odbočovací pruhy sdružené s přímými směry, chodníky podél vedlejších větví, bez přechodu přes I/26. I/26 tvoří spojnici Plzně, Domažlic a dále do SRN (Řezno), městská komunikace jako příjezd do obce Folmava a zóny služeb (tržnice, restaurace, ČSPH, apod.).
Rizikovost místa
Hlavní komunikace ve směrovém oblouku, velká plocha křižovatky, max. povolená rychlost, neřešené přecházení chodců.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 16 (Ú 0, TZ 3, LZ 7, HŠ 9)
Socioekonomická ztráta
20 628 000 Kč
Vývoj místa
02/2016
Dle pana Syřínka, vedoucí provozního úseku ŘSD proběhlo první jednání s obcí o jejich potřebách a požadavcích na pohyb chodců. ŘSD poptalo studii – předpokládaný termín dokončení studie je 08/2016.
05/2016
Proběhlo již několik schůzek mezi ŘSD a obcí. Obec spolupracuje a aktivně se podílí na vývoji opatření.