Chodová Planá

Obec

výtluků

  • 0 / 0 % Kritická závažnost
  • 0 / 0 % Nízká závažnost
  • 0 / 0 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ7137

Extravilánový úsek silnice II/230, historické trasování kolem rybníka, dvoupruhová komunikace, doporučená rychlost 60 km/h, vliv zhoršených klimatických podmínek.

Rizikovost místa

Směrové oblouky malých poloměrů, klopení, nedostatečná délka svodidel u mostu.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 34 (Ú 0, TZ 0, LZ 24, HŠ 18)

Socioekonomická ztráta

15 012 000 Kč

Vývoj místa

06/2015

V úseku byla projektantem navržena určitá opatření. Proběhla zde obnova vodorovného dopravního značení, zvýraznily se vodící čáry, doplnilo se svislé dopravní značení do oblouků a některé vodící tabule Z03 se podložily reflexním podkladem. Nejdůležitějším opatřením bylo ale provedení zdrsnění povrchu vozovky. Od provedení těchto opatření se situace v úseku rapidně zlepšila a nedochází zde k vážným dopravním nehodám.

Echopix Echopix

Extravilánový úsek silnice II/230, historické trasování kolem rybníka, dvoupruhová komunikace, doporučená rychlost 60 km/h, vliv zhoršených klimatických podmínek.

Rizikovost místa

Směrové oblouky malých poloměrů, klopení, nedostatečná délka svodidel u mostu.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 34 (Ú 0, TZ 0, LZ 24, HŠ 18)

Socioekonomická ztráta

15 012 000 Kč

Vývoj místa

06/2015

V úseku byla projektantem navržena určitá opatření. Proběhla zde obnova vodorovného dopravního značení, zvýraznily se vodící čáry, doplnilo se svislé dopravní značení do oblouků a některé vodící tabule Z03 se podložily reflexním podkladem. Nejdůležitějším opatřením bylo ale provedení zdrsnění povrchu vozovky. Od provedení těchto opatření se situace v úseku rapidně zlepšila a nedochází zde k vážným dopravním nehodám.