Silnice I/35, ulice Sokolovská, Litomyšl, směr centrum.
Litomyšl
Obec1 výtluk
- 0 / 0 % Kritická závažnost
- 0 / 0 % Nízká závažnost
- 1 / 100 % Opraveno
Nadřazený celek
Okres - Svitavy
na váš web
Více info
Zrádný, ostrý a hluboký výtluk na silnici vedoucí na Suchou. Tento výmol je přesně u firmy Invekta. Na tento výmol vás nevede dlážděný ostrůvek a když jede něco v protisměru, jistě ho neminete.
veno
Úsek silnice I/35 v extravilánu spojující Olomouc a Hradec Králové. Šířka pruhů 3,5m, šířka zpevněné části vozovky 10,5m => kategorie S 11,5. Dvě křižovatky se přídatným jízdním pruhem pro odbočení vlevo, několik napojení polních cest.
Rizikovost místa
Jízda mimo pruhy díky šířce zpevnění, předjíždění v místech bez zaručeného rozhledu, kolmá čela propustků
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 31 (Ú 2, TZ 1, LZ 12, HŠ 20)
Socioekonomická ztráta
57 239 000 Kč
Vývoj místa
05/2015
Dle vyjádření ŘSD již zde bylo realizováno vodorovné dopravní značení „Bezpečný odstup“.
01/2016
Dle ŘSD je zpracovaná studie s variantou na změnu jízdních pruhů 2+1 nebo s variantou stoupacích pruhů pro kamióny. Vybírá se varianta realizace.
03/2016
Studie je již zpracovaná. Vyplynuly z ní stavební i nestavební opatření. Nestavební opatření by se měla realizovat. U stavebních opatření bude posouzena složitost. V úseku Litomyšl - Janov by jako reálné opatření měly vzniknout stoupací pruhy pro kamiony. Varianta úpravy pruhů 2+1 se zdá zatím nebezpečná při současném šířkovém uspořádání komunikace - jízdní pruhy by byly příliš úzké.
01/2017
Dle informací z ŘSD zde probíhají závěrečné práce na projektové dokumentaci střídavého třípruhu v uvedeném úseku.
Silnice I/35, ulice Sokolovská, Litomyšl, směr centrum.
Zrádný, ostrý a hluboký výtluk na silnici vedoucí na Suchou. Tento výmol je přesně u firmy Invekta. Na tento výmol vás nevede dlážděný ostrůvek a když jede něco v protisměru, jistě ho neminete.
Úsek silnice I/35 v extravilánu spojující Olomouc a Hradec Králové. Šířka pruhů 3,5m, šířka zpevněné části vozovky 10,5m => kategorie S 11,5. Dvě křižovatky se přídatným jízdním pruhem pro odbočení vlevo, několik napojení polních cest.
Rizikovost místa
Jízda mimo pruhy díky šířce zpevnění, předjíždění v místech bez zaručeného rozhledu, kolmá čela propustků
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 31 (Ú 2, TZ 1, LZ 12, HŠ 20)
Socioekonomická ztráta
57 239 000 Kč
Vývoj místa
05/2015
Dle vyjádření ŘSD již zde bylo realizováno vodorovné dopravní značení „Bezpečný odstup“.
01/2016
Dle ŘSD je zpracovaná studie s variantou na změnu jízdních pruhů 2+1 nebo s variantou stoupacích pruhů pro kamióny. Vybírá se varianta realizace.
03/2016
Studie je již zpracovaná. Vyplynuly z ní stavební i nestavební opatření. Nestavební opatření by se měla realizovat. U stavebních opatření bude posouzena složitost. V úseku Litomyšl - Janov by jako reálné opatření měly vzniknout stoupací pruhy pro kamiony. Varianta úpravy pruhů 2+1 se zdá zatím nebezpečná při současném šířkovém uspořádání komunikace - jízdní pruhy by byly příliš úzké.
01/2017
Dle informací z ŘSD zde probíhají závěrečné práce na projektové dokumentaci střídavého třípruhu v uvedeném úseku.