Litomyšl

Obec

výtluků

  • 0 / 0 % Kritická závažnost
  • 0 / 0 % Nízká závažnost
  • 0 / 0 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ10608

Zrádný, ostrý a hluboký výtluk na silnici vedoucí na Suchou. Tento výmol je přesně u firmy Invekta. Na tento výmol vás nevede dlážděný ostrůvek a když jede něco v protisměru, jistě ho neminete.

CZ7129

Úsek silnice I/35 v extravilánu spojující Olomouc a Hradec Králové. Šířka pruhů 3,5m, šířka zpevněné části vozovky 10,5m => kategorie S 11,5. Dvě křižovatky se přídatným jízdním pruhem pro odbočení vlevo, několik napojení polních cest.

Rizikovost místa

Jízda mimo pruhy díky šířce zpevnění, předjíždění v místech bez zaručeného rozhledu, kolmá čela propustků

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 31 (Ú 2, TZ 1, LZ 12, HŠ 20)

Socioekonomická ztráta

57 239 000 Kč

Vývoj místa

05/2015

Dle vyjádření ŘSD již zde bylo realizováno vodorovné dopravní značení „Bezpečný odstup“.

01/2016

Dle ŘSD je zpracovaná studie s variantou na změnu jízdních pruhů 2+1 nebo s variantou stoupacích pruhů pro kamióny. Vybírá se varianta realizace.

03/2016

Studie je již zpracovaná. Vyplynuly z ní stavební i nestavební opatření. Nestavební opatření by se měla realizovat. U stavebních opatření bude posouzena složitost. V úseku Litomyšl - Janov by jako reálné opatření měly vzniknout stoupací pruhy pro kamiony. Varianta úpravy pruhů 2+1 se zdá zatím nebezpečná při současném šířkovém uspořádání komunikace - jízdní pruhy by byly příliš úzké.

01/2017

Dle informací z ŘSD zde probíhají závěrečné práce na projektové dokumentaci střídavého třípruhu v uvedeném úseku.

Petr  Kalousek

Zrádný, ostrý a hluboký výtluk na silnici vedoucí na Suchou. Tento výmol je přesně u firmy Invekta. Na tento výmol vás nevede dlážděný ostrůvek a když jede něco v protisměru, jistě ho neminete.

Echopix Echopix

Úsek silnice I/35 v extravilánu spojující Olomouc a Hradec Králové. Šířka pruhů 3,5m, šířka zpevněné části vozovky 10,5m => kategorie S 11,5. Dvě křižovatky se přídatným jízdním pruhem pro odbočení vlevo, několik napojení polních cest.

Rizikovost místa

Jízda mimo pruhy díky šířce zpevnění, předjíždění v místech bez zaručeného rozhledu, kolmá čela propustků

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 31 (Ú 2, TZ 1, LZ 12, HŠ 20)

Socioekonomická ztráta

57 239 000 Kč

Vývoj místa

05/2015

Dle vyjádření ŘSD již zde bylo realizováno vodorovné dopravní značení „Bezpečný odstup“.

01/2016

Dle ŘSD je zpracovaná studie s variantou na změnu jízdních pruhů 2+1 nebo s variantou stoupacích pruhů pro kamióny. Vybírá se varianta realizace.

03/2016

Studie je již zpracovaná. Vyplynuly z ní stavební i nestavební opatření. Nestavební opatření by se měla realizovat. U stavebních opatření bude posouzena složitost. V úseku Litomyšl - Janov by jako reálné opatření měly vzniknout stoupací pruhy pro kamiony. Varianta úpravy pruhů 2+1 se zdá zatím nebezpečná při současném šířkovém uspořádání komunikace - jízdní pruhy by byly příliš úzké.

01/2017

Dle informací z ŘSD zde probíhají závěrečné práce na projektové dokumentaci střídavého třípruhu v uvedeném úseku.