
Okolo tramvajového pásu několik větších děr na celé ulici. Některé dost hluboké na poškození kola. Pravděpodobně pod správou DPO a.s.
Nahlaste přes web nebo mobilní aplikaci úsek, který vás trápí. Informace odešleme odpovědnému správci silnice.
Nahlásit výtlukKraj - Moravskoslezský kraj
Klimkovice, Ostrava, Šenov, Stará Ves nad Ondřejnicí, Václavovice, Vratimov, Vratimov
Okolo tramvajového pásu několik větších děr na celé ulici. Některé dost hluboké na poškození kola. Pravděpodobně pod správou DPO a.s.
nebezpečný výmol, hlavně za deště
Ulice Kotlářova před křižovatkou s ul.Volgogradská.Možnost poškození nápravy nebo pneumatiky.
Rozsáhlý výmol cca 80x80cm hluboký asi 8cm na ulici Dvořákova 18 v Ostravě. Auta se mu snaží za každou cenu vyhýbat a došlo kvůli výmolu už i k dopravní nehodě.
Výtluk dlouhý 1,5 metru
Výjezd od Tesca v Ostravě - Hrabové. Denně zde projedou stovky aut + desítky autobusů, které výmol zvětšují. Nedá se mu jednoduše vyhnout, protože šířka silnice to nedovoluje. Hrozí defekt, nebo poškození vozidla.
Dost nebezpečné dva výmoly za sebou a to hned, když auto zabočí do této ulice, hloubka cca 10 cm, moc se nedá vyhnout
Sjezd z Benziny. Již několik defektů. Velmi nebezpečná.
Na ulici Místecká při projíždění okolo Makra ve směru z Ostravy do Frýdku je v silnici hluboká díra, možná i otevřený kanál, ve tmě jsme do něj najeli (cca 21:10), zřejmě nebyl nijak označen. Vzhledem k tomu, jaká to byla rána a jak se kolo propadlo, přestože jsme mohli pokračovat dále, musela to být velká díra. Fotografii nemáme.
2 docela rozsáhlé výmoly (viz. foto) , které jsou cca 10-15cm hluboké a je otázkou času kdy si tam někdo rozbije svůj automobil. Nachází se na ulici Šmeralova 8 v centru města Ostravy. Děkuji
Dobrý den, chtěl bych nahlásit nebezpečný úsek, který se nachází v Ostravě na křižovatce ul. Mitrovická a ul. U Sochy. Jde o to, že pokud jedeme autem po silnici U Sochy směrem k silnici Mitrovická, je zde velice nepřehledná zatáčka z pravé strany. Je to problém, protože z pravé strany této silnice je přerušovaná čára, takže PŘÍPADNÝ PŘEDJÍŽDĚJÍCÍ automobil v levém pruhu z tohoto směru nelze zaregistrovat pouhým pohledem vpravo. Je třeba se podívat do malého nenápadného dopravního zrcadla, které si většina řidičů ani nevšimne, a častokrát bývá zamlžené nebo znečištěné, že tam nejde nic vidět. Navíc, spousta řidičů stopku ignoruje. Mám za to, že i přes dodržení všech pravidel jízdy ze směru ulice U Sochy (tedy stopka), a řádném rozhlédnutí, může v situaci, když předjíždí vozidlo z pravé strany po ulici Mitrovická, dojít k vážné dopravní nehodě, protože předjíždějící vozidlo jede zřídkakdy rychlostí 50 km v hodině. Situaci by jednoduše vyřešila plná čára.
Křižovatka v Klimkovicích na ulici Čs. armády a Ostravské u benzínové pumpy nebezpečné nerovnosti, zvláště pro motorkáře při odbočování na Ostravskou po celé šířce pruhu, v délce cca 50 m od hranice křižovatky.
Vytřískaný kanál na velmi rušné křižovatce. Výtluku se musí vyhýbat, což v takové křižovatce dělá problémy. Vzhledem k velké rychlosti aut z okolních směrů hrozí poškození auta !
Prakticky celá ulice Moravská, zejména ve směru na ulici Místeckou je děravá jako po bombardování a zaslouží si kompletní rekonstrukci. Vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně vytíženou silnice, tak je ostuda v jakém je stavu. Vhodným řešením by také bylo odstranění retardéru umístěného za autobusovou zastávkou ÚMOb Jih, jenž zde zcela postrádá smysl. Pouze zvyšuje hluk a znečištění častým brzděním a akcelerací, snižuje plynulost a bezpečnost provozu a zvyšuje riziko nehody (dojde zde k několika nehodám ročně).
Upadlý poklop plynu a vozovka kolem něj, ostrá hrana kovového těla poklopu při nájezdu na něj, vozovka propadlá okolo až o 10 cm
Styková křižovatka dvouproudových komunikací mimo obec, bez odbočovacích a připojovacích pruhů, jedná se o kombinaci delších přímých úseků a krátkých směrových oblouků malých poloměrů.
Kombinace směrového a výškového trasování komunikace, nevhodné umístění křižovatky, ztížene rozhledové poměry.
Celkem nehod řešených PČR - 33 (Ú 2, TZ 7, LZ 16, HŠ 22)
90 013 000 Kč
10/2015
V říjnu 2015 byla zprovozněna přeložka silnice I/11. Z tohoto důvodu u této křižovatky poklesla intenzita dopravy. Je otázkou, zda se zprovozněním přeložky silnice I/11 rizikovost této křižovatky vyřešila.
03/2016
Tato křižovatka zatím není řešena z důvodu, že původní komunikace není napojena ve směru na Ostravu. Obousměrné zprovoznění původní komunikace se předpokládá někdy cca za 1,5 roku. Vlastník původní komunikace bude Moravskoslezský kraj, který má zájem následně tuto křižovatku řešit úpravou.
Proběhla oprava
Okolo tramvajového pásu několik větších děr na celé ulici. Některé dost hluboké na poškození kola. Pravděpodobně pod správou DPO a.s.
nebezpečný výmol, hlavně za deště
Výmol je již značně rozšířen (velikost plochy 84x90 cm, hloubka cca 5 cm). Navíc u blízkého kanálu vzniká další výmol, takže je to slušný slalom tudy někdy projíždět...obzvláště při míjení protijedoucího vozidla nebo pří jízdě proti zapadajícímu slunci.
Ulice Kotlářova před křižovatkou s ul.Volgogradská.Možnost poškození nápravy nebo pneumatiky.
Rozsáhlý výmol cca 80x80cm hluboký asi 8cm na ulici Dvořákova 18 v Ostravě. Auta se mu snaží za každou cenu vyhýbat a došlo kvůli výmolu už i k dopravní nehodě.
Výtluk dlouhý 1,5 metru
Opraveno