Ostrava-město

Okres

120 výtluků

  • 25 / 21 % Kritická závažnost
  • 30 / 25 % Nízká závažnost
  • 65 / 54 % Opraveno
Mapa
na váš web
Více info
CZ10357
4
Jednotlivý výtluk

Dosti hluboký výmol, který jsem objevil 25.1. a nachází se nepříjemně přímo v jízdní dráze pravého kola na silnici 465 ve směru od Krásného Pole na Porubu

CZ10074

Rozsáhlý výmol cca 80x80cm hluboký asi 8cm na ulici Dvořákova 18 v Ostravě. Auta se mu snaží za každou cenu vyhýbat a došlo kvůli výmolu už i k dopravní nehodě.

Více
CZ9352

Dobrý den, chtěl bych nahlásit nebezpečný úsek, který se nachází v Ostravě na křižovatce ul. Mitrovická a ul. U Sochy. Jde o to, že pokud jedeme autem po silnici U Sochy směrem k silnici Mitrovická, je zde velice nepřehledná zatáčka z pravé strany. Je to problém, protože z pravé strany této silnice je přerušovaná čára, takže PŘÍPADNÝ PŘEDJÍŽDĚJÍCÍ automobil v levém pruhu z tohoto směru nelze zaregistrovat pouhým pohledem vpravo. Je třeba se podívat do malého nenápadného dopravního zrcadla, které si většina řidičů ani nevšimne, a častokrát bývá zamlžené nebo znečištěné, že tam nejde nic vidět. Navíc, spousta řidičů stopku ignoruje. Mám za to, že i přes dodržení všech pravidel jízdy ze směru ulice U Sochy (tedy stopka), a řádném rozhlédnutí, může v situaci, když předjíždí vozidlo z pravé strany po ulici Mitrovická, dojít k vážné dopravní nehodě, protože předjíždějící vozidlo jede zřídkakdy rychlostí 50 km v hodině. Situaci by jednoduše vyřešila plná čára.

CZ8459

Křižovatka v Klimkovicích na ulici Čs. armády a Ostravské u benzínové pumpy nebezpečné nerovnosti, zvláště pro motorkáře při odbočování na Ostravskou po celé šířce pruhu, v délce cca 50 m od hranice křižovatky.

CZ8033

Vytřískaný kanál na velmi rušné křižovatce. Výtluku se musí vyhýbat, což v takové křižovatce dělá problémy. Vzhledem k velké rychlosti aut z okolních směrů hrozí poškození auta !

CZ7495

Prakticky celá ulice Moravská, zejména ve směru na ulici Místeckou je děravá jako po bombardování a zaslouží si kompletní rekonstrukci. Vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně vytíženou silnice, tak je ostuda v jakém je stavu. Vhodným řešením by také bylo odstranění retardéru umístěného za autobusovou zastávkou ÚMOb Jih, jenž zde zcela postrádá smysl. Pouze zvyšuje hluk a znečištění častým brzděním a akcelerací, snižuje plynulost a bezpečnost provozu a zvyšuje riziko nehody (dojde zde k několika nehodám ročně).

CZ7100

Styková křižovatka dvouproudových komunikací mimo obec, bez odbočovacích a připojovacích pruhů, jedná se o kombinaci delších přímých úseků a krátkých směrových oblouků malých poloměrů.

Rizikovost místa

Kombinace směrového a výškového trasování komunikace, nevhodné umístění křižovatky, ztížene rozhledové poměry.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 33 (Ú 2, TZ 7, LZ 16, HŠ 22)

Socioekonomická ztráta

90 013 000 Kč

Vývoj místa

10/2015

V říjnu 2015 byla zprovozněna přeložka silnice I/11. Z tohoto důvodu u této křižovatky poklesla intenzita dopravy. Je otázkou, zda se zprovozněním přeložky silnice I/11 rizikovost této křižovatky vyřešila.

03/2016

Tato křižovatka zatím není řešena z důvodu, že původní komunikace není napojena ve směru na Ostravu. Obousměrné zprovoznění původní komunikace se předpokládá někdy cca za 1,5 roku. Vlastník původní komunikace bude Moravskoslezský kraj, který má zájem následně tuto křižovatku řešit úpravou.

Více