Františkovy Lázně

Obec

5 výtluků

  • 1 / 20 % Kritická závažnost
  • 3 / 60 % Nízká závažnost
  • 1 / 20 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ10713

Dlouhodobý výmol v křižovatce při vjezdu do obce. Řidiče nutí výmol objíždět, kde se tak dostávají do protisměru. Frekventovaná silnice k přírodní památce SOOS. Rekonstrukci by však zasloužila celá silnice od výjezdu z E49 až po obec Žírovice.

CZ10545

Hluboká díra s ostrou hranou hned za kolejnicí železničního přejezdu u Františkových Lázní směr Aš. Provoz 10tis aut denně. Výmol starý již několik týdnů a stále se zvětšující. Auta se nebezpečně vyhýbají do protisměru, nehledě na zničené tlumiče a poloosy.

CZ7175

Silnice I. tříd tvoří základní silniční síť s odpovídajícími intenzitami provozu, komfortem a rychlostí jízdy. Problematika nechráněných nebo nedostatečně chráněných tuhých pevných překážek byla na Dopravní snídani prezentována na pěti lokalitách – jako pevné překážky figurují pilíře nebo opěry mostů, stromy a portál dopravního značení. Riziko střetu je umocněno průběhem trasy komunikace kolem překážek – směrový nebo výškový oblouk, maximální dovolená rychlost 90 km/hod. Případy úplné absence záchytného systému zvyšují následky na životě nebo zdraví při střetu s překážkou, při níž nedojde téměř k žádné deformaci pevné překážky. Nehodovost na uvedených lokalitách není středem pozornosti, nicméně riziko možného následku v případě střetu je vysoké vzhledem k zajištění bezpečnosti silničního provozu.

Rizikovost místa

Překážky v blízkosti jízdního pruhu, od hrany zpevnění cca 0,5-3m. Blízkost směrových nebo výškových oblouků, v extravilánu. Riziko možného následku v případě střetu s pevnou překážkou je vysoké vzhledem k zajištění bezpečnosti silničního provozu.

Nehodovost místa 01/2010-07/2016

Celkem nehod řešených PČR - 0 (Ú 0, TZ 0, LZ 0, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

0 Kč

Vývoj místa

09/2016

Bc. Lukáš Hnízdil, ředitel ŘSD – Správa Karlovy Vary k těmto místům na Dopravní snídani řekl, že ŘSD obecně bodové závady odstraňuje na základě bezpečnostních inspekcí, takže postupně se odstraní i tyto závady. Zatím se bohužel nedá časově říci, kdy bude tato konkrétní závada bude odstraněna.

01/2017

ŘSD provedlo bezpečnostní inspekci BI dálnic a silnic I. tříd v Karlovarském kraji, z této inspekce vznikl elaborát pro zadání projektových dokumentací k řešení závad plynoucích z BI (mezi závadami jsou mimo jiné i nechráněné pevné překážky jako u tohoto místa). Nyní se řeší zadání zpracování projektových dokumentací.

Radim Prekop

Dlouhodobý výmol v křižovatce při vjezdu do obce. Řidiče nutí výmol objíždět, kde se tak dostávají do protisměru. Frekventovaná silnice k přírodní památce SOOS. Rekonstrukci by však zasloužila celá silnice od výjezdu z E49 až po obec Žírovice.

Radim Prekop

Hluboká díra s ostrou hranou hned za kolejnicí železničního přejezdu u Františkových Lázní směr Aš. Provoz 10tis aut denně. Výmol starý již několik týdnů a stále se zvětšující. Auta se nebezpečně vyhýbají do protisměru, nehledě na zničené tlumiče a poloosy.

Echopix Echopix

Silnice I. tříd tvoří základní silniční síť s odpovídajícími intenzitami provozu, komfortem a rychlostí jízdy. Problematika nechráněných nebo nedostatečně chráněných tuhých pevných překážek byla na Dopravní snídani prezentována na pěti lokalitách – jako pevné překážky figurují pilíře nebo opěry mostů, stromy a portál dopravního značení. Riziko střetu je umocněno průběhem trasy komunikace kolem překážek – směrový nebo výškový oblouk, maximální dovolená rychlost 90 km/hod. Případy úplné absence záchytného systému zvyšují následky na životě nebo zdraví při střetu s překážkou, při níž nedojde téměř k žádné deformaci pevné překážky. Nehodovost na uvedených lokalitách není středem pozornosti, nicméně riziko možného následku v případě střetu je vysoké vzhledem k zajištění bezpečnosti silničního provozu.

Rizikovost místa

Překážky v blízkosti jízdního pruhu, od hrany zpevnění cca 0,5-3m. Blízkost směrových nebo výškových oblouků, v extravilánu. Riziko možného následku v případě střetu s pevnou překážkou je vysoké vzhledem k zajištění bezpečnosti silničního provozu.

Nehodovost místa 01/2010-07/2016

Celkem nehod řešených PČR - 0 (Ú 0, TZ 0, LZ 0, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

0 Kč

Vývoj místa

09/2016

Bc. Lukáš Hnízdil, ředitel ŘSD – Správa Karlovy Vary k těmto místům na Dopravní snídani řekl, že ŘSD obecně bodové závady odstraňuje na základě bezpečnostních inspekcí, takže postupně se odstraní i tyto závady. Zatím se bohužel nedá časově říci, kdy bude tato konkrétní závada bude odstraněna.

01/2017

ŘSD provedlo bezpečnostní inspekci BI dálnic a silnic I. tříd v Karlovarském kraji, z této inspekce vznikl elaborát pro zadání projektových dokumentací k řešení závad plynoucích z BI (mezi závadami jsou mimo jiné i nechráněné pevné překážky jako u tohoto místa). Nyní se řeší zadání zpracování projektových dokumentací.

Více