Vlkoš

Obec

výtluků

  • 0 / 0 % Kritická závažnost
  • 0 / 0 % Nízká závažnost
  • 0 / 0 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ7060

Extravilánový úsek silnice I/54 (Vlkoš - Vracov), střídání přímých úseků s oblouky menších poloměrů, kombinace protisměrných oblouků, omezené rozhledy v místech oblouků (směrových i výškových), předjíždění omezené pomocí VDZ, povrch vozovky opotřebovaný s poruchami.

Rizikovost místa

Směrové oblouky malých poloměrů, omezené rozhledy, opotřebovaný povrch vozovky.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 29 (Ú 1, TZ 2, LZ 24, HŠ 11)

Socioekonomická ztráta

44 237 000 Kč

Vývoj místa

09/2015

V roce 2015 zde proběhla oprava povrchu s obnovou SDZ a VDZ. Odstranění zeleně z rozhledů nebo směrová (či výšková) úprava trasy nebyla součástí oprav.

06/2016

Jedná se uzší komunikaci. Problémem je zde také chování řidičů. Nehodvost je zde i po opravě povrchu a doplnění SDZ a VDZ. V úseku jsou taktéž nevhodně chráněné pevné překážky. Nabízí se zvážení úpravy trasy komunikace. Úpravy, které se zde provedly se z pohledu ŘSD zdají jako reálné maximum, které se zde dalo provést vzhledem k finanční náročnosti úpravy trasy.

Echopix Echopix

Extravilánový úsek silnice I/54 (Vlkoš - Vracov), střídání přímých úseků s oblouky menších poloměrů, kombinace protisměrných oblouků, omezené rozhledy v místech oblouků (směrových i výškových), předjíždění omezené pomocí VDZ, povrch vozovky opotřebovaný s poruchami.

Rizikovost místa

Směrové oblouky malých poloměrů, omezené rozhledy, opotřebovaný povrch vozovky.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 29 (Ú 1, TZ 2, LZ 24, HŠ 11)

Socioekonomická ztráta

44 237 000 Kč

Vývoj místa

09/2015

V roce 2015 zde proběhla oprava povrchu s obnovou SDZ a VDZ. Odstranění zeleně z rozhledů nebo směrová (či výšková) úprava trasy nebyla součástí oprav.

06/2016

Jedná se uzší komunikaci. Problémem je zde také chování řidičů. Nehodvost je zde i po opravě povrchu a doplnění SDZ a VDZ. V úseku jsou taktéž nevhodně chráněné pevné překážky. Nabízí se zvážení úpravy trasy komunikace. Úpravy, které se zde provedly se z pohledu ŘSD zdají jako reálné maximum, které se zde dalo provést vzhledem k finanční náročnosti úpravy trasy.