Praha-západ

Okres

123 výtluků

  • 30 / 24 % Kritická závažnost
  • 32 / 26 % Nízká závažnost
  • 61 / 50 % Opraveno
Mapa
na váš web
Více info
CZ10264
1
Jednotlivý výtluk

Mělký dlouhý výmol pár desítek metrů od slapské přehrady umístěn uvnitř vozovky na pravé kolo. Byť není výmol ohrožující, lepší to určitě nebude :P.

CZ10263

Výmol je těsně za výjezdem z obce směrem k přehradě po pravé straně ideálně umístěný přesně na pravé kolo. Výmol vznikl z malé kruhové díry, která zde zůstala po zkoumání únosnosti vozovky vrtanými sondami. Díru nikdo nezadělal a po letech z ní vnikl tento postrach pravých tlumičů.

Více
CZ8247

zanedbaná údržba povrchu (asfalt slezl až na podkladové betonové panely) zanedbané vodorovné značení - krajnice není vidě+t vůbec, středová čára je omšelá patníky kolem silnice neudržované - silnice vede kolem řeky a za šera a deště se stává nepřehlednou .. přestože je v podstatě rovná. v místě je rovněž nesmyslná úprava rychlosti (70kmh) a zákaz předjíždění na zcela přehledném místě

CZ7105

Průsečná křižovatka II/605,sjezdu k D5 a napojení prům. zóny v extravilánu, před začátkem obce, hlavní komunikace je přímá v klesání, vedl. lom nivelety, přednost upravena DZ P4, levé odbočovací pruhy na hl.kom, bez připojovacích pruhů, směrovací ostrůvek na sjezdu k D5. Velké zastoupení nákl. dopravy, chodník k prům. zoně.

Rizikovost místa

Rozlehlá křižovatka, velká intenzita dopravy.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 28 (Ú 1, TZ 5, LZ 21, HŠ 7)

Socioekonomická ztráta

57 169 000 Kč

Vývoj místa

10/2015

Úprava této křižovatky již proběhla přestavbou na okružní křižovatku.

CZ7104

Větev MÚK D0 a D6 v extravilánu, větev v klesání, složena ze dvou směrových oblouků, nevstřícných poloměrů, mezi oblouky napojení na větev MÚK z opačného směru D0 (hl. kom).

Rizikovost místa

Nevhodná kombinace poloměrů směrových oblouků v klesání, opotřebovaná obrusná vrstva vozovky.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 26 (Ú 0, TZ 0, LZ 3, HŠ 23)

Socioekonomická ztráta

7 313 000 Kč

Vývoj místa

10/2016

Připravuje se úprava DZ a čeká se na návrhy řešení. Realizace úpravy by měla proběhnout ještě na podzim 2016.

CZ7085

Jedná se o nájezd na D7 v katastru obce Kněževes ze silnice č. III/2405 (ve směru na hl. m. Prahu). Samotný úsek komunikace je v mírném stoupání, ve směrovém oblouku s malým poloměrem, asfaltová vozovka. Dvouproudá komunikace nájezdu je v mírném stoupání směrem k D7, v samotném sjezdu je pro provoz vyhrazen 1 jízdní pruh. V zatáčce připojení na D7 je DZ P6 "STOP", ukládající vozidlům na nájezdu povinnost dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím po D7 směr hl. m. Praha. Šířkové poměry jsou vyhovující.

Rizikovost místa

Nebezpečné vlivy zde jsou nájezd do pravého jízdního pruhu (zde max. povolená rychlost 130 km/h) z nájezdu z nulové rychlosti (povinnost najíždějících řidičů dodržet DZ P6 "STOP") - absence připojovacího pruhu. V případě najíždění více řidičů na D7 nutnost sledovat provoz před sebou a zároveň vozidla blížící se po D7 ve směru na hl. m. Prahu. Časté DN s následky sice nižší materiální škody (při nárazu zezadu do připojujícího se vozidla před sebou), ovšem z toho plynoucí blokace vozovky a dopravních komplikací a kolon. V případě DN s vozidly jedoucími po D7 časté DN se zraněním a vysokou materiální škodou.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 23 (Ú 0, TZ 1, LZ 1, HŠ 21)

Socioekonomická ztráta

11 020 000 Kč

Vývoj místa

10/2016

V roce 2016 došlo alespoň ke snížení rychlosti na D7 na 110 km/hod.

CZ7029

Průsečná křižovatka II/605,sjezdu k D5 a napojení prům. zóny v extravilánu, před začátkem obce, hlavní komunikace je přímá v klesání, vedl. lom nivelety, přednost upravena DZ P4, levé odbočovací pruhy na hl.kom, bez připojovacích pruhů, směrovací ostrůvek na sjezdu k D5. Velké zastoupení nákl. dopravy, chodník k prům. zoně.

Rizikovost místa

Rozlehlá křižovatka, velká intenzita dopravy.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 28 (Ú 1, TZ 5, LZ 21, HŠ 7)

Socioekonomická ztráta

57 169 000 Kč

Vývoj místa

10/2015

Úprava této křižovatky již proběhla přestavbou na okružní křižovatku.

Don Feferon

Mělký dlouhý výmol pár desítek metrů od slapské přehrady umístěn uvnitř vozovky na pravé kolo. Byť není výmol ohrožující, lepší to určitě nebude :P.

Don Feferon

Výmol je těsně za výjezdem z obce směrem k přehradě po pravé straně ideálně umístěný přesně na pravé kolo. Výmol vznikl z malé kruhové díry, která zde zůstala po zkoumání únosnosti vozovky vrtanými sondami. Díru nikdo nezadělal a po letech z ní vnikl tento postrach pravých tlumičů.

Více