
prasklina na silnici
Nahlaste přes web nebo mobilní aplikaci úsek, který vás trápí. Informace odešleme odpovědnému správci silnice.
Nahlásit výtlukKraj - Středočeský kraj
Bojanovice, Bratřínov, Černošice, Chrášťany, Chýně, Číčovice, Čisovice, Davle, Davle, Dobřichovice, Dobrovíz, Dolní Břežany, Holubice, Horoměřice, Hostivice, Hradištko, Hvozdnice, Jeneč, Jílové u Prahy, Jílové u Prahy, Jíloviště, Jinočany, Jinočany, Kamenný Přívoz, Klínec, Kněževes, Lety, Lichoceves, Měchenice, Mníšek pod Brdy, Nučice, Ohrobec, Petrov, Průhonice, Psáry, Psáry, Řevnice, Řitka, Roztoky, Rudná, Slapy, Statenice, Štěchovice, Středokluky, Tachlovice, Tachlovice, Tuchoměřice, Úhonice, Velké Přílepy, Vrané nad Vltavou, Zbuzany, Zvole
prasklina na silnici
Vždy po dešti se oběvý hluboká kaluž, která nám ničí plot a ostřikuje kolemdoucí
Propad silnice už 10 let a opravy pouze nástřikem s s trvanlivosti tak dva dny
Statenická X Kralupská Výmol brání v bezpečném nájezdu na hlavní silnici.
Silnice Vrané nad Vltavou - Jarov směr Praha na krajnici zvětšuje se...
Mělký dlouhý výmol pár desítek metrů od slapské přehrady umístěn uvnitř vozovky na pravé kolo. Byť není výmol ohrožující, lepší to určitě nebude :P.
Výmol je těsně za výjezdem z obce směrem k přehradě po pravé straně ideálně umístěný přesně na pravé kolo. Výmol vznikl z malé kruhové díry, která zde zůstala po zkoumání únosnosti vozovky vrtanými sondami. Díru nikdo nezadělal a po letech z ní vnikl tento postrach pravých tlumičů.
cela silnice mezi V. Prilepy a Lichoceves je ve velmi spatnem stavu a po mrazech je tam plno vytluku obrich rozmeru
Velmi nebezpečná situace v zatáčce pod Motorestem, občas se auta potkávají při vyhýbání... opakovaně špatně opravované.
pozor obrovská vodní plocha na cestě
zanedbaná údržba povrchu (asfalt slezl až na podkladové betonové panely) zanedbané vodorovné značení - krajnice není vidě+t vůbec, středová čára je omšelá patníky kolem silnice neudržované - silnice vede kolem řeky a za šera a deště se stává nepřehlednou .. přestože je v podstatě rovná. v místě je rovněž nesmyslná úprava rychlosti (70kmh) a zákaz předjíždění na zcela přehledném místě
Průsečná křižovatka II/605,sjezdu k D5 a napojení prům. zóny v extravilánu, před začátkem obce, hlavní komunikace je přímá v klesání, vedl. lom nivelety, přednost upravena DZ P4, levé odbočovací pruhy na hl.kom, bez připojovacích pruhů, směrovací ostrůvek na sjezdu k D5. Velké zastoupení nákl. dopravy, chodník k prům. zoně.
Rozlehlá křižovatka, velká intenzita dopravy.
Celkem nehod řešených PČR - 28 (Ú 1, TZ 5, LZ 21, HŠ 7)
57 169 000 Kč
10/2015
Úprava této křižovatky již proběhla přestavbou na okružní křižovatku.
Větev MÚK D0 a D6 v extravilánu, větev v klesání, složena ze dvou směrových oblouků, nevstřícných poloměrů, mezi oblouky napojení na větev MÚK z opačného směru D0 (hl. kom).
Nevhodná kombinace poloměrů směrových oblouků v klesání, opotřebovaná obrusná vrstva vozovky.
Celkem nehod řešených PČR - 26 (Ú 0, TZ 0, LZ 3, HŠ 23)
7 313 000 Kč
10/2016
Připravuje se úprava DZ a čeká se na návrhy řešení. Realizace úpravy by měla proběhnout ještě na podzim 2016.
Jedná se o nájezd na D7 v katastru obce Kněževes ze silnice č. III/2405 (ve směru na hl. m. Prahu). Samotný úsek komunikace je v mírném stoupání, ve směrovém oblouku s malým poloměrem, asfaltová vozovka. Dvouproudá komunikace nájezdu je v mírném stoupání směrem k D7, v samotném sjezdu je pro provoz vyhrazen 1 jízdní pruh. V zatáčce připojení na D7 je DZ P6 "STOP", ukládající vozidlům na nájezdu povinnost dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím po D7 směr hl. m. Praha. Šířkové poměry jsou vyhovující.
Nebezpečné vlivy zde jsou nájezd do pravého jízdního pruhu (zde max. povolená rychlost 130 km/h) z nájezdu z nulové rychlosti (povinnost najíždějících řidičů dodržet DZ P6 "STOP") - absence připojovacího pruhu. V případě najíždění více řidičů na D7 nutnost sledovat provoz před sebou a zároveň vozidla blížící se po D7 ve směru na hl. m. Prahu. Časté DN s následky sice nižší materiální škody (při nárazu zezadu do připojujícího se vozidla před sebou), ovšem z toho plynoucí blokace vozovky a dopravních komplikací a kolon. V případě DN s vozidly jedoucími po D7 časté DN se zraněním a vysokou materiální škodou.
Celkem nehod řešených PČR - 23 (Ú 0, TZ 1, LZ 1, HŠ 21)
11 020 000 Kč
10/2016
V roce 2016 došlo alespoň ke snížení rychlosti na D7 na 110 km/hod.
Průsečná křižovatka II/605,sjezdu k D5 a napojení prům. zóny v extravilánu, před začátkem obce, hlavní komunikace je přímá v klesání, vedl. lom nivelety, přednost upravena DZ P4, levé odbočovací pruhy na hl.kom, bez připojovacích pruhů, směrovací ostrůvek na sjezdu k D5. Velké zastoupení nákl. dopravy, chodník k prům. zoně.
Rozlehlá křižovatka, velká intenzita dopravy.
Celkem nehod řešených PČR - 28 (Ú 1, TZ 5, LZ 21, HŠ 7)
57 169 000 Kč
10/2015
Úprava této křižovatky již proběhla přestavbou na okružní křižovatku.
prasklina na silnici
cela silnice mezi V. Prilepy a Lichoceves je ve velmi spatnem stavu a po mrazech je tam plno vytluku obrich rozmeru
Vždy po dešti se oběvý hluboká kaluž, která nám ničí plot a ostřikuje kolemdoucí
Propad silnice už 10 let a opravy pouze nástřikem s s trvanlivosti tak dva dny
Velmi nebezpečná situace v zatáčce pod Motorestem, občas se auta potkávají při vyhýbání... opakovaně špatně opravované.
Výtluk byl opraven
Statenická X Kralupská Výmol brání v bezpečném nájezdu na hlavní silnici.
Silnice Vrané nad Vltavou - Jarov směr Praha na krajnici zvětšuje se...