Praha-západ

Okres

115 výtluků

  • 28 / 24 % Kritická závažnost
  • 29 / 25 % Nízká závažnost
  • 58 / 50 % Opraveno
Mapa
na váš web
Více info
Více
CZ8247

zanedbaná údržba povrchu (asfalt slezl až na podkladové betonové panely) zanedbané vodorovné značení - krajnice není vidě+t vůbec, středová čára je omšelá patníky kolem silnice neudržované - silnice vede kolem řeky a za šera a deště se stává nepřehlednou .. přestože je v podstatě rovná. v místě je rovněž nesmyslná úprava rychlosti (70kmh) a zákaz předjíždění na zcela přehledném místě

CZ7105

Průsečná křižovatka II/605,sjezdu k D5 a napojení prům. zóny v extravilánu, před začátkem obce, hlavní komunikace je přímá v klesání, vedl. lom nivelety, přednost upravena DZ P4, levé odbočovací pruhy na hl.kom, bez připojovacích pruhů, směrovací ostrůvek na sjezdu k D5. Velké zastoupení nákl. dopravy, chodník k prům. zoně.

Rizikovost místa

Rozlehlá křižovatka, velká intenzita dopravy.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 28 (Ú 1, TZ 5, LZ 21, HŠ 7)

Socioekonomická ztráta

57 169 000 Kč

Vývoj místa

10/2015

Úprava této křižovatky již proběhla přestavbou na okružní křižovatku.

CZ7104

Větev MÚK D0 a D6 v extravilánu, větev v klesání, složena ze dvou směrových oblouků, nevstřícných poloměrů, mezi oblouky napojení na větev MÚK z opačného směru D0 (hl. kom).

Rizikovost místa

Nevhodná kombinace poloměrů směrových oblouků v klesání, opotřebovaná obrusná vrstva vozovky.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 26 (Ú 0, TZ 0, LZ 3, HŠ 23)

Socioekonomická ztráta

7 313 000 Kč

Vývoj místa

10/2016

Připravuje se úprava DZ a čeká se na návrhy řešení. Realizace úpravy by měla proběhnout ještě na podzim 2016.

CZ7085

Jedná se o nájezd na D7 v katastru obce Kněževes ze silnice č. III/2405 (ve směru na hl. m. Prahu). Samotný úsek komunikace je v mírném stoupání, ve směrovém oblouku s malým poloměrem, asfaltová vozovka. Dvouproudá komunikace nájezdu je v mírném stoupání směrem k D7, v samotném sjezdu je pro provoz vyhrazen 1 jízdní pruh. V zatáčce připojení na D7 je DZ P6 "STOP", ukládající vozidlům na nájezdu povinnost dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím po D7 směr hl. m. Praha. Šířkové poměry jsou vyhovující.

Rizikovost místa

Nebezpečné vlivy zde jsou nájezd do pravého jízdního pruhu (zde max. povolená rychlost 130 km/h) z nájezdu z nulové rychlosti (povinnost najíždějících řidičů dodržet DZ P6 "STOP") - absence připojovacího pruhu. V případě najíždění více řidičů na D7 nutnost sledovat provoz před sebou a zároveň vozidla blížící se po D7 ve směru na hl. m. Prahu. Časté DN s následky sice nižší materiální škody (při nárazu zezadu do připojujícího se vozidla před sebou), ovšem z toho plynoucí blokace vozovky a dopravních komplikací a kolon. V případě DN s vozidly jedoucími po D7 časté DN se zraněním a vysokou materiální škodou.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 23 (Ú 0, TZ 1, LZ 1, HŠ 21)

Socioekonomická ztráta

11 020 000 Kč

Vývoj místa

10/2016

V roce 2016 došlo alespoň ke snížení rychlosti na D7 na 110 km/hod.

CZ7029

Průsečná křižovatka II/605,sjezdu k D5 a napojení prům. zóny v extravilánu, před začátkem obce, hlavní komunikace je přímá v klesání, vedl. lom nivelety, přednost upravena DZ P4, levé odbočovací pruhy na hl.kom, bez připojovacích pruhů, směrovací ostrůvek na sjezdu k D5. Velké zastoupení nákl. dopravy, chodník k prům. zoně.

Rizikovost místa

Rozlehlá křižovatka, velká intenzita dopravy.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 28 (Ú 1, TZ 5, LZ 21, HŠ 7)

Socioekonomická ztráta

57 169 000 Kč

Vývoj místa

10/2015

Úprava této křižovatky již proběhla přestavbou na okružní křižovatku.

Více