Editace profilu Pavel Zbožínek

Pavel Zbožínek

Poslední aktivity

CZ5801, Přerov, silnice Kratochvílova

16.12.16 13:55

Aktivita: Zkontrolován výtluk CZ5801

Aktuální stav / rozsah:

4
Úsek nad 50 m
Výtluk č. CZ5801

A zase Technické služby dospěly v srpnu k opravě "pohozením štěrkem" a je to stále horší, už zase chytají spoilerem i typová a pomalu jedoucí auta - to jsou rány... Ostatně nabízí se myšlenka - není takový kopeček štěrku trochu málo na renovaci celé ulice? Dávám za 4 - protože na jaře už by nebylo kam to posunout - neexistuje tu 5 s *.....

CZ5801, Přerov, silnice Kratochvílova

27.12.15 14:57

Aktivita: Zkontrolován výtluk CZ5801

Aktuální stav / rozsah:

3
Úsek nad 50 m
Výtluk č. CZ5801

Jak se podle průběhu práce dalo předpokládat, oprava měla za úkol spíše narovnat veřejné mínění, než samotnou vozovku... takže se ty neopravené výmoly dále prohlubují a ty odborně "opravené" začínají zcela evidentně vznikat znovu..... už zase slýcháme auta chytající spojlerem na sjezdu s retardéru. Doporučujeme jízdu krokem a opatrně -co na tom, že za Vámi se ulice plní auty..... a po dešti pozor na brodění kolem kapličky.....

CZ5801, Přerov, silnice Kratochvílova

15.10.15 10:06

Aktivita: Zkontrolován výtluk CZ5801

Aktuální stav / rozsah:

3
Úsek nad 50 m
Výtluk č. CZ5801

Po uvedení výtluku na webu došlo k umístění mobilní značky upozorňující na hrboly - protože značka past na mamuty ještě nebyla vynalezena... Technické služby dále zareagovaly "pocukrováním" výtluku pískem pomocí lopaty - vydrželo do prvního deště následující den. Od 14.10. do 18.10. probíhá předláždění těch nejhorších výtluků - protože si dlaždiči upravují píseček lopatičkami a kostičky zatloukají kladívečky a potom je použita ta nejmenší existující pěchovačka, která po tom chvíli poskakuje - bude to nejdéle do Vánoc to samé....

CZ5801, Přerov, silnice Kratochvílova

26.7.15 15:22

Aktivita: Přidán výtluk CZ5801

Aktuální stav / rozsah:

5
Úsek nad 50 m
Výtluk č. CZ5801

Přerov, ulice Kratochvílova - východ pěších z pasáže do protilehlé ulice je "zabezpečen" zpomalovacím retardérem. Provoz linkových autobusů několikrát za hodinu má za důsledek vytlačování jam v dlážděné vozovce v pravidelných intervalech, jak jej překonávání této rampy rozhoupá. Počínaje sjezdem z retardéru až ke kapličce na konci ulice je série jam, ta hned první a druhá dnes dosahuje hloubky k 10 cm a v kombinaci se sjezdem z retardéru tam v současné době chytá předním spojlerem většina typizovaných vozů. Projektant, který pro takovou zátěž navrhl drobnou kostku, uloženou do písku, by měl vrátit školné a diplom. Už se to opravovalo, ale další zavření ulice na několik měsíců k novému předláždění a zopakování této chyby nemá význam.I stařéček věděli, že pod cesty kočárů se ukládaly kočičí hlavy - a kam se na ty hrabe autobus, rozkývaný touhle odpalovací rampou......