Dobrý den. Silnice (4982) z Nivnice směr Strání, napojení na (54) nemá vodorovné dopravní značení, podélná čára. Jde o komunikaci, kterou využívají i občasní cestující k cestě do a ze Slovenské republiky. Silnice vede jak lesem, tak poli, s četnými nepřehlednými zatáčkami a vrcholy stoupání. Ne zřídka se stává, že řidiči přejíždějí do protisměru, snad v domnění, že tudy nic nejede, a způsobují drobné kolize s protijedoucími vozidly. Ve směru z Korytné do Nivnice, před křižovatkou na Suchou Loz, jsou čas od času nehody, kdy řidič vylétne z vozovky do pole. V období mlh je jízda tímto úsekem zvláště nebezpečná, protože se není vizuálně "čeho držet". Bylo by vhodné provést středové značení vodorovným dopravním značením, které pomáhá v orientaci při mlze a zároveň může psychologicky působit na řidiče jako upozornění na jejich jízdní pruh. Toto Vám zasílám po mých nepříjemných zkušenostech na popisovaném úseku, a zvláště po tom, kdy jsem byl minulý týden, v zatáčce, téměř vytlačen do příkopy. Děkuji. Řidič.
Nivnice
Obec1 výtluk
- 0 / 0 % Kritická závažnost
- 1 / 100 % Nízká závažnost
- 0 / 0 % Opraveno
Nadřazený celek
Okres - Uherské Hradiště
na váš web
Více info
Dobrý den. Silnice (4982) z Nivnice směr Strání, napojení na (54) nemá vodorovné dopravní značení, podélná čára. Jde o komunikaci, kterou využívají i občasní cestující k cestě do a ze Slovenské republiky. Silnice vede jak lesem, tak poli, s četnými nepřehlednými zatáčkami a vrcholy stoupání. Ne zřídka se stává, že řidiči přejíždějí do protisměru, snad v domnění, že tudy nic nejede, a způsobují drobné kolize s protijedoucími vozidly. Ve směru z Korytné do Nivnice, před křižovatkou na Suchou Loz, jsou čas od času nehody, kdy řidič vylétne z vozovky do pole. V období mlh je jízda tímto úsekem zvláště nebezpečná, protože se není vizuálně "čeho držet". Bylo by vhodné provést středové značení vodorovným dopravním značením, které pomáhá v orientaci při mlze a zároveň může psychologicky působit na řidiče jako upozornění na jejich jízdní pruh. Toto Vám zasílám po mých nepříjemných zkušenostech na popisovaném úseku, a zvláště po tom, kdy jsem byl minulý týden, v zatáčce, téměř vytlačen do příkopy. Děkuji. Řidič.