
Pardubice, křížení ulic Staňkova a Jana Palacha, na úrovni adresy Staňkova 1380 Pardubice. Výtluky jsou následkem opravy vodovodu z ledna letošního roku.
Nahlaste přes web nebo mobilní aplikaci úsek, který vás trápí. Informace odešleme odpovědnému správci silnice.
Nahlásit výtlukOkres - Pardubice
Pardubice, křížení ulic Staňkova a Jana Palacha, na úrovni adresy Staňkova 1380 Pardubice. Výtluky jsou následkem opravy vodovodu z ledna letošního roku.
výtluk
Řada výtluků na silnici I/37 v obou jízdních pruzích v rámci města Pardubice
Výtluk se nachází na nadjezdu na silnici 1/36 v Pardubicích. Je hned na začátku odbočovacího pruhu, kde komunikace dále pokračuje do Nádražní ulice směrem k Rosickému nádraží.
Výtluk se nachází na nadjezdu na silnici 1/36 v Pardubicích. Je hned na začátku odbočovacího pruhu, kde komunikace dále pokračuje do Nádražní ulice směrem k Rosickému nádraží.
Komunikace číslo 37
Výtluky v obou jízdních pruzích, komunikace 37
Ulice Jiráskova, propadlá komunikace a asfalt propadlý kolem několika kanálů na uvedené komunikaci
Ulice Svobody, řada nerovností po celé délce ulice GPS:50.0231978N, 15.7713583E
Pravý odbočovací pruh ze Sukovy třídy na ulici Hradeckou (výtluk v křižovatce). 50.0389664N, 15.7691106E
Úsek s vysokou nehodovostí, smrtelná zranění: 1, těžká zranění: 2, lehká zranění: 3, zdroj: Ředitelství služby dopravní policie
Propadnutý asfalt kolem kanálu, Sukova třída. GPS:50.0392042N, 15.7739169E
Propadlý asfalt kolem kanálu, GPS:49.9994867N, 15.7718142E
Ulice S.K.Neumanna, propadlý kanál ve směru do ulice Anenská
Jde o křižovatku silnice I/36 a účelových komunikací. Křižovatka je v intravilánu, v blízkosti jsou zastávky MHD, přechod pro chodce, souběžný chodník, a také stezka pro chodce a cyklisty, přilehlá parkoviště. Přechod pro chodce nenavazuje na chodníkové plochy, je dlouhý a neosvětlený, ve směru od Pardubic je u přechodu bezpečnostní protismyková úprava. Nejčastější druh nehody jsou zde srážka s vozidlem 10x (8 lehkých zranění), srážka s chodcem 3x (1 těžké zranění, 2 lehká zranění).
Nebezpečné vlivy ovlivňující nehodovost jsou zde neoddělený pohyb chodců v oblasti přechodu pro chodce, nevyhovující nástupní plocha zastávky, vedení cyklistů přes křižovatku, špatný stav a délka bezpečnostní protismykové úpravy u přechodu.
Celkem nehod řešených PČR - 13 (Ú 0, TZ 1, LZ 10, HŠ 2)
9 903 000 Kč
01/2016
Dle ŘSD probíhá studie na vyřazení této silnice ze silnic I. třídy. Pokud se vyřadí bude předána jinému správci.
Dle pana Moravce, vedoucí odd. speciálního stavebního úřadu a dopravy Magistrátu města Pardubic, tak již Město Pardubice zadalo vypracování projektové dokumentace a v současné době probíhá stavební řízení. Předpokladem je stavební úpravy provést kompletně ještě v tomto roce, tedy 2016. Stavební úpravy se budou týkat ploch pro pěší včetně přechodu (jeho bezbariérového uspořádání, nasvícení, zkrácení, vytvoření nástupní plochy na pravé straně směr Pardubice), úprav nástupiště a zálivů MHD, doplnění DZ. Mimo to i zlepšení rozhledových poměrů posunutím zastávky BUS.
03/2016
Stavební řízení je ukončeno a nyní se vybírá dodavatel stavby.
01/2017
Je vydáno pravomocné stavební povolení. Stavba by se měla realizovat v roce 2017.
Jde o odsazenou křižovatku silnic I/46, III/4468 a účelové komunikace. Odsazení je z důvodu vodního toku a jeho přemostění na silnici I/46. V roce 2013 zde došlo k opravě mostu a osazení nového záchytného systému – zábradlí mostu, které nyní brání rozhledovým poměrům. Po opravě mostu zde došlo v roce 2014 ke 2 nehodám s 1 těžkým zraněním a 3 lehkým zraněním. Nebezpečnými vlivy jsou zde osazení zábradelního svodidla po rekonstrukci mostu a případně náletový porost, který také snižuje rozhledové poměry.
Nebezpečnými vlivy, které ovlivňují nehodovost na tomto místě, jsou velký počet kolizních bodů, celková rozlehlost a složitost křižovatky, nevhodné úhly styku jednotlivých větví křižovatky, umístění reklamních zařízení v ochranném pásmu komunikací.
Celkem nehod řešených PČR - 19 (Ú 1, TZ 0, LZ 9, HŠ 9)
27 100 000 Kč
01/2016
Dle ŘSD bude toto místo řešeno jihovýchodním obchvatem. Nicméně obchvat rizikovost této křižovatky nevyřeší.
Dle Ing. Jalůvky ze Správy a údržby silnic Pardubického kraje musí být iniciátorem rekonstrukce křižovatky ŘSD ČR Správa Pardubice, která doposud tyto křižovatky nemá ve svých prioritách. Pardubický kraj jako vlastník silnic II. a III. třídy se svým podílem k iniciativě ze strany ŘSD pravděpodobně rád připojí.
03/2016
V letošním roce se u této křižovatky zpracuje bezpečnostní inspekce. ŘSD si uvědomuje, že tato křižovatka je nebezpečná a chce ji řešit.
01/2017
ŘSD přislíbilo výhledově zadat vypracování PD na úpravu stávající křižovatky.
Pardubice, křížení ulic Staňkova a Jana Palacha, na úrovni adresy Staňkova 1380 Pardubice. Výtluky jsou následkem opravy vodovodu z ledna letošního roku.
výtluk
Řada výtluků na silnici I/37 v obou jízdních pruzích v rámci města Pardubice
Výtluk se nachází na nadjezdu na silnici 1/36 v Pardubicích. Je hned na začátku odbočovacího pruhu, kde komunikace dále pokračuje do Nádražní ulice směrem k Rosickému nádraží.
Výtluk se nachází na nadjezdu na silnici 1/36 v Pardubicích. Je hned na začátku odbočovacího pruhu, kde komunikace dále pokračuje do Nádražní ulice směrem k Rosickému nádraží.
Úsek s vysokou nehodovostí, smrtelná zranění: 1, těžká zranění: 2, lehká zranění: 3, zdroj: Ředitelství služby dopravní policie
Komunikace číslo 37
Výtluky v obou jízdních pruzích, komunikace 37
Ulice Jiráskova, propadlá komunikace a asfalt propadlý kolem několika kanálů na uvedené komunikaci
Ulice Svobody, řada nerovností po celé délce ulice GPS:50.0231978N, 15.7713583E