Bludov

Obec

1 výtluk

  • 0 / 0 % Kritická závažnost
  • 1 / 100 % Nízká závažnost
  • 0 / 0 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ10446
3
Jednotlivý výtluk

Díra přímo uprostřed mostu přes řeku Moravu před Habermannovou vilou ve směru na Bludov. Asi to není na poškození ráfku, ale s autem to zamává a vydá nepěkný zvuk.

CZ7148

Jde o úsek silnice I/11 v extravilánu mezi Bludovem a Šumperkem. Silnice I/11 je spojnicí Moravskoslezského a Pardubického kraje. Je zde také napojení silnice I/44 (Jeseník –Mohelnice).

V úseku je směrově nedělený třípruh přes kopec (horizont), stoupání je zde cca 4%. V klesání k Šumperku je kombinace protisměrných oblouků. U vrcholového oblouku se mění počet jízdních pruhů dle směrů.

V úseku je za mokra snížená rychlost na 60 km/hod. Je zde také upozornění na úsek častých dopravních nehod. Doporučená rychlost je zde 70 km/hod.

Podél severní strany komunikace za příkopem nad úrovní vozovky ve vzdálenosti cca 5m se nacházejí stromy.

Rizikovost místa

Překračování rychlosti v kombinaci se směrovým a výškovým vedením, protismykové vlastnosti vozovky.

Nehodovost místa 01/2010-02/2016

Celkem nehod řešených PČR - 52 (Ú 4, TZ 3, LZ 24, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

109 087 000 Kč

Vývoj místa

03/2016

Zdeněk Jemelka z ŘSD Olomouc k tomuto úseku řekl, že v roce 2013 zde ŘSD zrekonstruovalo povrch komunikace. V současné době došlo k proměření protismykových vlastností vozovky a došlo na jednání s policií. Někdy v půlce roku 2016 zde ŘSD pro zvýšení drsnosti vozovky položí mikrokoberec. ŘSD také navrhuje zpracování bezpečnostní inspekce na celý tento úsek, ze které by pak vycházely možné úpravy.

01/2017

Vyjádření ŘSD: V dubnu 2016 zpracovalo CDV dopravní inspekci uvedeného místa, v květnu 2016 byl zpracován projekt úpravy povrchu vozovky, svislého a vodorovného dopravního značení, v září 2016 byl položený dvouvrstvý mikrokoberec a provedena úprava svislého a vodorovného dopravního značení, v říjnu 2016 byla provedena oprava a doplnění svodidel a kácení stromů. Tato opatření se v úseku podařila realizovat. Nyní se dopravní nehodovost bude v úseku dále sledovat a poté se vyhodnotí, zda realizovaná opatření jsou účinná.

Jiří Pokorný

Díra přímo uprostřed mostu přes řeku Moravu před Habermannovou vilou ve směru na Bludov. Asi to není na poškození ráfku, ale s autem to zamává a vydá nepěkný zvuk.

Echopix Echopix

Jde o úsek silnice I/11 v extravilánu mezi Bludovem a Šumperkem. Silnice I/11 je spojnicí Moravskoslezského a Pardubického kraje. Je zde také napojení silnice I/44 (Jeseník –Mohelnice).

V úseku je směrově nedělený třípruh přes kopec (horizont), stoupání je zde cca 4%. V klesání k Šumperku je kombinace protisměrných oblouků. U vrcholového oblouku se mění počet jízdních pruhů dle směrů.

V úseku je za mokra snížená rychlost na 60 km/hod. Je zde také upozornění na úsek častých dopravních nehod. Doporučená rychlost je zde 70 km/hod.

Podél severní strany komunikace za příkopem nad úrovní vozovky ve vzdálenosti cca 5m se nacházejí stromy.

Rizikovost místa

Překračování rychlosti v kombinaci se směrovým a výškovým vedením, protismykové vlastnosti vozovky.

Nehodovost místa 01/2010-02/2016

Celkem nehod řešených PČR - 52 (Ú 4, TZ 3, LZ 24, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

109 087 000 Kč

Vývoj místa

03/2016

Zdeněk Jemelka z ŘSD Olomouc k tomuto úseku řekl, že v roce 2013 zde ŘSD zrekonstruovalo povrch komunikace. V současné době došlo k proměření protismykových vlastností vozovky a došlo na jednání s policií. Někdy v půlce roku 2016 zde ŘSD pro zvýšení drsnosti vozovky položí mikrokoberec. ŘSD také navrhuje zpracování bezpečnostní inspekce na celý tento úsek, ze které by pak vycházely možné úpravy.

01/2017

Vyjádření ŘSD: V dubnu 2016 zpracovalo CDV dopravní inspekci uvedeného místa, v květnu 2016 byl zpracován projekt úpravy povrchu vozovky, svislého a vodorovného dopravního značení, v září 2016 byl položený dvouvrstvý mikrokoberec a provedena úprava svislého a vodorovného dopravního značení, v říjnu 2016 byla provedena oprava a doplnění svodidel a kácení stromů. Tato opatření se v úseku podařila realizovat. Nyní se dopravní nehodovost bude v úseku dále sledovat a poté se vyhodnotí, zda realizovaná opatření jsou účinná.