Prohloubení při pravém kraji ve směru na Ostravu je nebezpečné pro malá jednostopá vozidla, jelikož trefit jej s 10" pneu může znamenat okamžitý pád v křižovatce ulic Boženy Němcové / Ostravská. Je zvlášť nebezpečný, protože je jednak špatně vidět, a umístěn asi jeden metr před třemi hydranty, kterým je třeba se vyhnout. Pokud se před vyhnutím podívám za záda, mohu jej nevědomky trefit!
Nový Jičín
Okres217 výtluků
- 13 / 6 % Kritická závažnost
- 37 / 17 % Nízká závažnost
- 167 / 77 % Opraveno
Nadřazený celek
Kraj - Moravskoslezský kraj
Podřazené jednotky:
Bartošovice, Bílovec, Bordovice, Bordovice, Frenštát pod Radhoštěm, Fulnek, Fulnek, Heřmánky, Hladké Životice, Hodslavice, Hostašovice, Jakubčovice nad Odrou, Jeseník nad Odrou, Jistebník, Kopřivnice, Kunín, Lichnov, Mankovice, Mořkov, Mošnov, Nový Jičín, Odry, Odry, Příbor, Příbor, Rybí, Rybí, Sedlnice, Šenov u Nového Jičína, Skotnice, Starý Jičín, Štramberk, Studénka, Suchdol nad Odrou, Tichá, Tichá, Velké Albrechtice, Veřovice, Veřovice, Vražné, Vrchy, Závišice, Závišice, Ženklava, Ženklava
na váš web
Více info
Výtluk v zatáčce, reálně hrozí proražení pneumatiky
Obecní komunikace 20c v délce cca 180m má vyjeté koleje a obsahuje nespočet výtluků. Špatný stav komunikace představuje velké riziko vzniku dopravní nehody při vjezdu na komunikaci III/46419, kde je koncentrace výtluků nejvyšší.
Tří menší díry v pravém jízdním pruhu dálnice D1 321,5 Km směr Ostrava.Středně nebezpečné.
Hluboká díra - propadlý hydrant ve směru na Loučku / Starý Jičín
Křižovatka cca 25m v zatáčce za ostrým horizontem při výjezdu z Vlčnova. Pokud řidič nedodrží 30km, vlítne do auta vyjíždějícího z boční ulice.
veno
Dlouhý přechod pro chodce v rámci křižovatky na začátku obce, rychlost vozidel bývá vyšší než 50 km/h. Komunikace v místě má extravilánový charakter.
Rizikovost místa
Mezi nebezpečné vlivy patří délka přechodu cca 17m, umístění přechodu na začátku obce, kde má komunikace extravilánový charakter, nasvícení přechodu je vzhledem k jeho délce neúčiné.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 5 (Ú 0, TZ 0, LZ 1, HŠ 4)
Socioekonomická ztráta
1 477 000 Kč
Vývoj místa
01/2016
Dle starostky obce Skotnice je momentálně Ing. Krejčím, který pro obec Skotnice řešil již dřívější návrhy, zpracována dopravní studie. Nyní se vybírají varianty. K variantám se již vyjádřilo ŘSD, Krajská správa silnic a Policie. Nyní se bude vyjadřovat zastupitelstvo obce Skotnice k realizaci úprav.
01/2017
Dle starostky obce Skotnice byla v roce 2016 vypracována technická studie okružní křižovatky, která byla předběžně odsouhlasena všemi dotčenými stranami, stále se však nevyjádřilo ŘSD ČR. Po udělení souhlasu předpokládá obec pokračování v dalším stupni projektové přípravy.
veno
Jde o úsek dvoupruhové silnice I/57 v extravilánu navazující na přeložku silnice I/57 k D1 a vjezd do obce Kunín.
Silnice I/57 je spojnice Nového Jičína s dálnicí D1, Fulnekem a Opavou.
Je zde střídání přímých úseků s malými oblouky, bez výrazných změn nivelety, bez zpevněné krajnice. V okolí silnice jsou stromy včetně nové výsadby.
Rizikovost místa
Stromy jako pevné překážky kolem silnice, chybějící zpevněná krajnice.
Nehodovost místa 01/2010-02/2016
Celkem nehod řešených PČR - 15 (Ú 0, TZ 2, LZ 10, HŠ 0)
Socioekonomická ztráta
14 468 000 Kč
Přechody na čtyř pruhové směrově nedělné komunikaci v intravilánu.
Rizikovost místa
Přechody nevyhovují svou délkou současným požadavkům bezpečného přechodu pro chodce. Jeden z přechodů nemá navazující chodníkovou plochu a druhý přechod prochází zálivem autobusové zastávky.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 4 (Ú 0, TZ 4, LZ 0, HŠ 0)
Socioekonomická ztráta
20 356 000 Kč
Vývoj místa
01/2016
Dle vyjádření ŘSD, ŘSD nemá nic proti instalaci ostrůvků u těchto přechodů. Nicméně muselo by je zainvestovat Město Frenštát pod Radhoštěm a musela by se vyměnit celá část komunikace včetně podložních vrstev.
Dle vyjádření pana Zdeňka Bartoše vedoucího odboru investic a rozvoje Města Frenštát pod Radhoštěm chce město Frenštát pod Radhoštěm v roce 2016 k těmto přechodům zpracovat studii a případně i projektovou dokumentaci k úpravě těchto přechodů.
01/2017
Dle vyjádření MěÚ Frenštát pod Radhoštěm, Odboru investic a rozvoje, bylo za účelem zvýšení bezpečnosti chodců na ul. Rožnovská zadáno v roce 2012 u firmy ELTODO zadáno zpracování Studie zvýšení bezpečnosti. Tato studie však řešila pouze přechod "u restaurace Mrtvola".
V současné době je Město Frenštát p. R. ve fázi zadání projektové dokumentace, která bude řešit ulici v celé délce (od žel. přejezdu po její zúžení za objektem č.p.1161).
P7508, žst. Veřovice-míst.n.
P7502, Štramberk - Veřovice
P7504, Štramberk - Veřovice
P7505, Štramberk - Veřovice
P7506, Štramberk - Veřovice
P7507, Štramberk - Veřovice
P7491, Kopřivnice - Štramberk
P7492, Kopřivnice - Štramberk
Prohloubení při pravém kraji ve směru na Ostravu je nebezpečné pro malá jednostopá vozidla, jelikož trefit jej s 10" pneu může znamenat okamžitý pád v křižovatce ulic Boženy Němcové / Ostravská. Je zvlášť nebezpečný, protože je jednak špatně vidět, a umístěn asi jeden metr před třemi hydranty, kterým je třeba se vyhnout. Pokud se před vyhnutím podívám za záda, mohu jej nevědomky trefit!
Není ve správě SSMSK
Není ve správě SSMSK
Výtluk v zatáčce, reálně hrozí proražení pneumatiky
Obecní komunikace 20c v délce cca 180m má vyjeté koleje a obsahuje nespočet výtluků. Špatný stav komunikace představuje velké riziko vzniku dopravní nehody při vjezdu na komunikaci III/46419, kde je koncentrace výtluků nejvyšší.