Moravskoslezský kraj

Kraj

506 výtluků

  • 74 / 15 % Kritická závažnost
  • 116 / 23 % Nízká závažnost
  • 316 / 62 % Opraveno

Nadřazený celek

Mapa
na váš web
Více info
CZ9725

Výjezd od Tesca v Ostravě - Hrabové. Denně zde projedou stovky aut + desítky autobusů, které výmol zvětšují. Nedá se mu jednoduše vyhnout, protože šířka silnice to nedovoluje. Hrozí defekt, nebo poškození vozidla.

CZ9720

Na ulici Místecká při projíždění okolo Makra ve směru z Ostravy do Frýdku je v silnici hluboká díra, možná i otevřený kanál, ve tmě jsme do něj najeli (cca 21:10), zřejmě nebyl nijak označen. Vzhledem k tomu, jaká to byla rána a jak se kolo propadlo, přestože jsme mohli pokračovat dále, musela to být velká díra. Fotografii nemáme.

CZ9716

2 docela rozsáhlé výmoly (viz. foto) , které jsou cca 10-15cm hluboké a je otázkou času kdy si tam někdo rozbije svůj automobil. Nachází se na ulici Šmeralova 8 v centru města Ostravy. Děkuji

CZ9205

Tzv. Malá Jablunkovská je jednosměrná ulice v havarijním stavu. Na jedné straně je široký chodník nepravidelně dělený a na druhé parkující auta nepravidelně u krajnice. Ulice je úzká a děravá, nepřehledná, kvůli jednosměrkám připojujících se zprava, a celkově nebezbečná. Měl by se opravit jak povrch ulice tak i povrch chodníku. Ulice by se měla rozšířit a přidat by se mělo i podélných parkovacích míst, ne však na úkor parku.

CZ8823

Při příjezdu do Frýdku-Místku ze směru od Příbora je před odbočovacím pruhem k Obi málo viditelná ale rozsáhlá prohlubeň. Místo bylo v minulosti již očividně spravované a silnice se zde opět začíná propadat.

Více
CZ9729

Bezpečnost na silnici II/464 mezi Hlubočcem a Výškovicemi Na silnici II/464 mezi Hlubočcem a Výškovicemi dochází k vážným dopravním haváriím, silnice je úzká, zvlášť nebezpečný je úsek s horizontem, kde vozidla na poslední chvíli musí sjet mimo komunikaci, aby se čelně nestřetla. Otázkou času je kdy dojde ke smrtelné dopravní nehodě. Silnice je spojnicí mezi Opavou a Bílovcem, kde projíždějí pomocí GPS i kamiony. Při poslední vážné nehodě 24.7.2019 se zranily čtyři osoby, z toho dvě děti. Viz. článek: https://www.pozary.cz/clanek/215178-hasici-zasahovali-u-nehody-se-ctyrmi-zranenymi-osobami-na-opavsku/ Vyjádření vlastníka komunikace: K Vašemu dopisu, zaslanému elektronicky dne 29. 7. 2019, jako majetkový správce krajských komunikací sdělujeme následující: Dopravně-technický stav sil. II/464, tedy její příčné šířkové uspořádání, podélný sklon i výškové oblouky mezi obcemi Hlubočec a Výškovice, je nám pochopitelně velice dobře znám, stejně tak dopravní policii ČR i správnímu silničnímu úřadu. V současné době však není ve výhledovém plánu investic Moravskoslezského kraje o rozšíření této silnice, resp. ani jejího úseku uvažováno. Případné další doplnění dopravního značení pro zvýšení bezpečnosti je v kompetenci silničního správního úřadu , odboru dopravy v Opavě po předchozím souhlasném stanovisku Policie ČR. S pozdravem vedoucí technicko-správního úseku Správa silnic Moravskoslezského kraje Středisko Opava

CZ9352

Dobrý den, chtěl bych nahlásit nebezpečný úsek, který se nachází v Ostravě na křižovatce ul. Mitrovická a ul. U Sochy. Jde o to, že pokud jedeme autem po silnici U Sochy směrem k silnici Mitrovická, je zde velice nepřehledná zatáčka z pravé strany. Je to problém, protože z pravé strany této silnice je přerušovaná čára, takže PŘÍPADNÝ PŘEDJÍŽDĚJÍCÍ automobil v levém pruhu z tohoto směru nelze zaregistrovat pouhým pohledem vpravo. Je třeba se podívat do malého nenápadného dopravního zrcadla, které si většina řidičů ani nevšimne, a častokrát bývá zamlžené nebo znečištěné, že tam nejde nic vidět. Navíc, spousta řidičů stopku ignoruje. Mám za to, že i přes dodržení všech pravidel jízdy ze směru ulice U Sochy (tedy stopka), a řádném rozhlédnutí, může v situaci, když předjíždí vozidlo z pravé strany po ulici Mitrovická, dojít k vážné dopravní nehodě, protože předjíždějící vozidlo jede zřídkakdy rychlostí 50 km v hodině. Situaci by jednoduše vyřešila plná čára.

CZ8459

Křižovatka v Klimkovicích na ulici Čs. armády a Ostravské u benzínové pumpy nebezpečné nerovnosti, zvláště pro motorkáře při odbočování na Ostravskou po celé šířce pruhu, v délce cca 50 m od hranice křižovatky.

CZ8033

Vytřískaný kanál na velmi rušné křižovatce. Výtluku se musí vyhýbat, což v takové křižovatce dělá problémy. Vzhledem k velké rychlosti aut z okolních směrů hrozí poškození auta !

CZ7495

Prakticky celá ulice Moravská, zejména ve směru na ulici Místeckou je děravá jako po bombardování a zaslouží si kompletní rekonstrukci. Vzhledem k tomu, že se jedná o poměrně vytíženou silnice, tak je ostuda v jakém je stavu. Vhodným řešením by také bylo odstranění retardéru umístěného za autobusovou zastávkou ÚMOb Jih, jenž zde zcela postrádá smysl. Pouze zvyšuje hluk a znečištění častým brzděním a akcelerací, snižuje plynulost a bezpečnost provozu a zvyšuje riziko nehody (dojde zde k několika nehodám ročně).

CZ6597

na příjezdu ve směru od Karviné je velmi rostlý strom nyní obsypán listy, který nebezpečně zabraňuje výhledu řidiče zda se na přechodu nenachází nějaký chodec/cyklista, taktéž značka která je zde umístěna je z části zakrytá stromem. Taktéž chodec či cyklista nemají dostatečný přehled o tom, zda ze dvouproudové cesty nejede nějaký 'rychlejší' automobil. (přiložená fotografie je z podzimu, nyní je situace mnohem horší)

CZ7112

Jedná se o nebezpečný úsek plný prudkých oblouků a zatáček o malém poloměru. Úsek je využíván jako oblíbená mototrasa.

Rizikovost místa

Nebezpečí smyku nebo podklouznutí v celém úseku.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 8 (Ú 1, TZ 1, LZ 7, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

28 973 000 Kč

Vývoj místa

01/2016

Dle zjištěných informací ŘSD v tomto úseku instalaci motosvodidel zatím neřeší.

01/2017

Úsek silnice II/452 byl dopravní komisí navržen ke zvýraznění dopravního značení, zvýšení drsnosti vozovky a lokálnímu snížení rychlosti; návrh nebyl dosud rozpracován do realizační podoby a zatím není znám termín realizace (předpoklad realizace je rok 2017).

CZ7108

Jedná se o cca 12 km nebezpečný úsek plný prudkých oblouků a zatáček o malém poloměru. Úsek je využíván jako oblíbená mototrasa.

Rizikovost místa

Nebezpečí smyku nebo podklouznutí v celém úseku.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 18 (Ú 2, TZ 7, LZ 9, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

81 246 000 Kč

Vývoj místa

01/2016

V nejkritičtějších úsecích zde byla osazena motosvodidla. Je zde osazeno i SDZ upozorňující na rizikový úsek pro motorkáře. Na základě bezpečnostní inspekce se zde nevyhovující svodidla budou v budoucnu i nadále vyměňovat.

CZ7106

Čtyřpruhový úsek silnice I/56 směrově nerozdělený. V místě se nachází křižovatka s dvoupruhovou místní komunikací, a připojení autobusové točny MHD. Silnice I/56 je dopravně významná pozemní komunikace spojující Ostravu s podbeskydskou oblastí.

Rizikovost místa

Nejednoznačné vymezení dopravního prostoru v rámci křižovatky a zpevněné plochy, absence připojovacích a odbočovacích pruhů.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 8 (Ú 0, TZ 0, LZ 0, HŠ 8)

Socioekonomická ztráta

2 096 000 Kč

Vývoj místa

01/2016

Toto místo se neřeší. Dle ŘSD by jej měl vyřešit obchvat města Frýdku - Místku. Nicméně i po zprovoznění obchvatu Frýdku - Místku tato křižovatka bude stále existovat a bude i nadále riziková.

03/2016

Toto místo se již řeší a město Frýdek - Místek aktuálně zpracovává projektovou dokumentaci na úpravu křižovatky SSZ. Snahou města bylo zde vybudovat změnu řazení, případně okružní křižovatku, ale toto vlastníkem komunikace nebylo schváleno.

CZ7100

Styková křižovatka dvouproudových komunikací mimo obec, bez odbočovacích a připojovacích pruhů, jedná se o kombinaci delších přímých úseků a krátkých směrových oblouků malých poloměrů.

Rizikovost místa

Kombinace směrového a výškového trasování komunikace, nevhodné umístění křižovatky, ztížene rozhledové poměry.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 33 (Ú 2, TZ 7, LZ 16, HŠ 22)

Socioekonomická ztráta

90 013 000 Kč

Vývoj místa

10/2015

V říjnu 2015 byla zprovozněna přeložka silnice I/11. Z tohoto důvodu u této křižovatky poklesla intenzita dopravy. Je otázkou, zda se zprovozněním přeložky silnice I/11 rizikovost této křižovatky vyřešila.

03/2016

Tato křižovatka zatím není řešena z důvodu, že původní komunikace není napojena ve směru na Ostravu. Obousměrné zprovoznění původní komunikace se předpokládá někdy cca za 1,5 roku. Vlastník původní komunikace bude Moravskoslezský kraj, který má zájem následně tuto křižovatku řešit úpravou.

CZ7086

Dlouhý a frekventovaný přechod pro chodce, přes čtyřpruhovou komunikaci v obci. V souběhu se nachází přejezd pro cyklisty. V blízkosti se nachází výjezd sanitních vozidel z nemocnice.

Rizikovost místa

Přechod pro chodce je nedělený, výjezd sanitních vozidel v blízkosti.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 4 (Ú 0, TZ 1, LZ 2, HŠ 1)

Socioekonomická ztráta

6 209 000 Kč

Vývoj místa

03/2015

Dle vyjídření Ing. Martina Rebra z majetkového odboru Města Karviné tak v současné době (březen 2015) přechod není řešen, projektová dokumentace není zadána a v roce 2015 o ní ani Město Karviná neuvažuje.
Dle Studie posouzení přechodů v Karviné je přechod určen jako prioritní mezi dalšími 16, z nichž je již několik realizováno.
Město Karviná má zato, že v minulosti se potenciální záměr setkal s nesouhlasem vlastníka komunikace, což ale nelze doložit.

01/2016

Dle vyjádření ŘSD, ŘSD nemá nic proti instalaci ostrůvků u tohoto přechodu. Nicméně muselo by je zainvestovat Město Karviná a musela by se vyměnit celá část komunikace včetně podložních vrstev.

02/2016

Dle vyjídření Ing. Martina Rebra z majetkového odboru Města Karviné tak v rozpočtu města na rok 2016 nebyly zatím vyčleněny finanční prostředky na nápravu tohoto přechodu pro chodce. Nicméně město se bude tímto dále zabývat. Řešení pak bude vybráno z různých variant, které byly již v minulosti navrhovány a nebo budou teprve navrženy. V současné době ale není zatím zadáno zpracování studie ani projektové dokumentace.

03/2016

Proběhlo schůzka s panem Ing. Lukášem Raszykem, náměstkem pro silniční a železniční dopravu města Karviné. Připravuje se obchvat Karviné, který by se mohl začít stavět v roce 2018 a mohl by být dokončen někdy v letech 2020 nebo 2021. Po zprovoznění obchvatu zde samozřejmě poklesne intenzita dopravy a pravděpodobně tato silnici přejde pod správu Moravskoslezského kraje. Pak bude pro město Karviná jednodušší přechod řešit. V minulosti na komunikaci I/59 ŘSD měnilo povrch. Není známo zda realizaci úprav nebrání udržitelnost projektu v rámci financování z dotací. Za posledních 5 let se zde staly 3 nehody s chodci na vyznačeném přechodu s následky 2 těžká zranění a 1 lehké zranění. Pan náměstek přislíbil předat informace o nehodách podřízeným ke zjištění podrobných informací k nehodám z jakých konkrétních příčin se staly. Také není známo, zda by Policie ČR nebyla proti umístění SSZ k přechodu v návaznosti na sousední křižovatky a plynulost dopravy.

CZ7083

Jedná se o dlouhý přímý úsek s mostní konstrukcí, která vytváří nebezpečnou pevnou překážku.n V blízkosti konstrukce se nachází přechod pro chodce a autobusová stání. V úseku je snížená rychlost. Mezi nejčastější nehody patří srážka s pevnou překážkou.

Rizikovost místa

Mezi nebezpečné vlivy patří převážně střed s pevnou překážkou - jedná se o pilíře mostu, které jsou umístěny v bezprostřední blízkosti silnice.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 8 (Ú 3, TZ 2, LZ 2, HŠ 2)

Socioekonomická ztráta

74 203 000 Kč

Vývoj místa

2014

V místě byla realizována bezpečnostní opatření v podobě instalace svodidel na obou stranach a obou směrech.

CZ7082

Dlouhý přechod pro chodce v rámci křižovatky na začátku obce, rychlost vozidel bývá vyšší než 50 km/h. Komunikace v místě má extravilánový charakter.

Rizikovost místa

Mezi nebezpečné vlivy patří délka přechodu cca 17m, umístění přechodu na začátku obce, kde má komunikace extravilánový charakter, nasvícení přechodu je vzhledem k jeho délce neúčiné.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 5 (Ú 0, TZ 0, LZ 1, HŠ 4)

Socioekonomická ztráta

1 477 000 Kč

Vývoj místa

01/2016

Dle starostky obce Skotnice je momentálně Ing. Krejčím, který pro obec Skotnice řešil již dřívější návrhy, zpracována dopravní studie. Nyní se vybírají varianty. K variantám se již vyjádřilo ŘSD, Krajská správa silnic a Policie. Nyní se bude vyjadřovat zastupitelstvo obce Skotnice k realizaci úprav.

01/2017

Dle starostky obce Skotnice byla v roce 2016 vypracována technická studie okružní křižovatky, která byla předběžně odsouhlasena všemi dotčenými stranami, stále se však nevyjádřilo ŘSD ČR. Po udělení souhlasu předpokládá obec pokračování v dalším stupni projektové přípravy.

CZ7079

Směrový oblouk menšího poloměru po dlouhém přímém úseku na silnici I. třídy, trasování v lese s přítomností stromů jako pevných překážek u pozemní komunikace tak i v oblouku, úzká krajnice s navazujícím svahem. Jedná se o silnici I. třídy spojující oblast Opavy s Polskem.

Rizikovost místa

Mezi nebezpečné vlivy patří pevné překážky ve směrovém oblouku, klesání, svah, nedostatečný rozhled.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 6 (Ú 0, TZ 0, LZ 1, HŠ 5)

Socioekonomická ztráta

1 739 000 Kč

Vývoj místa

2015

Realizace bezpečnostní úpravy povrchu ve směrovém oblouku.

CZ7056

Problematika nedávno zprovozněného propojení nové rychlostní silnice R48 na stávající silnici I/48 u Frýdku-Místku způsobuje náhlá změna parametrů komunikace z pohledu řidiče jedoucího po rychlostní silnici R48 k Frýdku-Místku od Příbora. Propojení je tvořeno úzkou komunikací s malými poloměry směrových oblouků a při otevření obchvatu Frýdku-Místku bude zrušeno. Příjezd na provizorní napojení je tvořen obloukem s optimální rychlostí průjezdu 30 km/h. A právě v těchto místech dochází k problémům a nehodám z důvodu nerespektování dopravního značení předcházející tomuto místu s následným střetem s vodící stěnou případně vozidly v protisměru.

Rizikovost místa

Náhlá změna parametrů komunikace z pohledu řidiče jedoucího po rychlostní silnici R48 k Frýdku-Místku od Příbora.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 35 (Ú 0, TZ 6, LZ 9, HŠ 27)

Socioekonomická ztráta

41 469 000 Kč

Vývoj místa

01/2016

Dle informací z ŘSD bylo místo vyřešeno obdobným návrhem z Dopravní snídaně.

CZ7146

Jde o jednokolejný železniční přejezd přes silnici III/44346 v extravilánu, přejezd je bez závor a přejezdového zabezpečovacího zařízení, jsou zde pouze výstražné kříže se svislým dopravním značením SDZ P6 od Otic. Úhel křížení je 90°.

Přejezd je na železniční trati 315 mezi Opavou a Hradcem n. Moravicí. Jde o regionální trať s traťovou rychlostí 60 km/hod. Intenzita vlakové dopravy je 18 párů os. vlaků (hodinový takt), nákladní doprava je slabá (dřevo).

Přejezd je v těsné blízkosti křižovatky se silnicí I/57. Silnice I/57 je spojnice Opavy s Fulnekem, dálnicí D1 a Nového Jičína. Silnice I/57 je bez přídatných pruhů, přednost je upravena pomocí SDZ P4.

V blízkosti přejezdu je sjezd na pole, autobusové zastávky a areály lehkého průmyslu.

Rizikovost místa

Blízkost trati se souběžnou komunikací I/57, malá délka mezi bezp. pásmem dráhy a hranicí křižovatky, přednost dráze a silnici zároveň s vlivem na rozhodování v čase.

Nehodovost místa 01/2010-02/2016

Celkem nehod řešených PČR - 15 (Ú 0, TZ 1, LZ 10, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

9 379 000 Kč

Vývoj místa

03/2016

Ing. Tomáš Böhm ze Správy silnic Moravskoslezského kraje řekl, že správa silnic jako správce vedlejší komunikace chystá jižní obchvat Opavy, který navazuje na již vybudovaný obchvat. Součásti jižního obchvatu Opavy je i obchvat Otic, nicméně dnes je obchvat ve stavu dokumentace pro územní rozhodnutí. Celkové předpokládané náklady jsou 600 miliónů Kč. Probíhá majetkoprávní příprava a řeší se problémy s výkupy pozemků. Probíhá změna územního plánu města Opavy. Výhled realizace obchvatu je řádově za „několik let“. Dle SŽDC by se tento přejezd měl po dostavbě obchvatu Otic zrušit. Poté bude přejezd přestavěn pouze pro pěší a cyklisty. Proběhnou zde stavební úpravy, bude zde železobetonový retardér, tak aby se chodci i cyklisté bezpečně podívali v obou směrech, zda nepřijíždí vlak a bezpečně přešli. SŽDC je schopno realizovat toto opatření zhruba v roce 2017, ale musí být součinnost s realizací obchvatu Otic.

CZ7147

Jde o úsek dvoupruhové silnice I/57 v extravilánu navazující na přeložku silnice I/57 k D1 a vjezd do obce Kunín.

Silnice I/57 je spojnice Nového Jičína s dálnicí D1, Fulnekem a Opavou.

Je zde střídání přímých úseků s malými oblouky, bez výrazných změn nivelety, bez zpevněné krajnice. V okolí silnice jsou stromy včetně nové výsadby.

Rizikovost místa

Stromy jako pevné překážky kolem silnice, chybějící zpevněná krajnice.

Nehodovost místa 01/2010-02/2016

Celkem nehod řešených PČR - 15 (Ú 0, TZ 2, LZ 10, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

14 468 000 Kč

CZ7055

Problematickým místem byla navržena dvojice blízkých křižovatek v Krnově (ulice Ježnická, Albrechtická, Partyzánů), u kterých se nachází přechod pro chodce a autobusové zastávky.

Rizikovost místa

Rizikovým prvkem je jednak blízkost křižovatek s mezilehlým přechodem pro chodce, a hlavně nevhodný úhel napojení ul. Ježnická na ul. Albrechtickou.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 10 (Ú 1, TZ 0, LZ 5, HŠ 4)

Socioekonomická ztráta

24 074 000 Kč

Vývoj místa

01/2016

ŘSD nemá nic proti umístění bezpečnostní protismykové úpravy, balisetů, nebo jiných obdobných opatření, nicméně vedlejší větve u těchto křižovatek nejsou ve správě ŘSD.

CZ7054

Přechody na čtyř pruhové směrově nedělné komunikaci v intravilánu.

Rizikovost místa

Přechody nevyhovují svou délkou současným požadavkům bezpečného přechodu pro chodce. Jeden z přechodů nemá navazující chodníkovou plochu a druhý přechod prochází zálivem autobusové zastávky.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 4 (Ú 0, TZ 4, LZ 0, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

20 356 000 Kč

Vývoj místa

01/2016

Dle vyjádření ŘSD, ŘSD nemá nic proti instalaci ostrůvků u těchto přechodů. Nicméně muselo by je zainvestovat Město Frenštát pod Radhoštěm a musela by se vyměnit celá část komunikace včetně podložních vrstev.

Dle vyjádření pana Zdeňka Bartoše vedoucího odboru investic a rozvoje Města Frenštát pod Radhoštěm chce město Frenštát pod Radhoštěm v roce 2016 k těmto přechodům zpracovat studii a případně i projektovou dokumentaci k úpravě těchto přechodů.

01/2017

Dle vyjádření MěÚ Frenštát pod Radhoštěm, Odboru investic a rozvoje, bylo za účelem zvýšení bezpečnosti chodců na ul. Rožnovská zadáno v roce 2012 u firmy ELTODO zadáno zpracování Studie zvýšení bezpečnosti. Tato studie však řešila pouze přechod "u restaurace Mrtvola".
V současné době je Město Frenštát p. R. ve fázi zadání projektové dokumentace, která bude řešit ulici v celé délce (od žel. přejezdu po její zúžení za objektem č.p.1161).

Více
libor blažek
libor blažek 28.8.19

CZ9744, Brumovice, silnice č.4597

Aktivita: Zkontrolován

Dobrý den, vlivem prudkého deště byla silnice č.III/4597 znečištěna hlínou z přilehlých polí, proto jsme v pondělí 26.8.2019 vyslali samosběr na úklid tohoto úseku. Po vyčištění vznikly na penetraci výtluky, které nám náš zaměstnanec nahlásil a dnešního dne byly výtluky vyspraveny turbomechanizmem. Chci upozornit, že účastníci silničního provozu jsou na špatný stav silnice upozorněni SDZ s dodatkovou tabulkou "silnice v havarijním stavu". Jedná se o silnici malého dopravního významu, ale i tuto silnici se snažíme udržovat tak, aby nebyly dopravní závady, než dojde k její rekonstrukci (je zařazena v seznamu SSMSK - návrh k rekonstrukci). S pozdravem Bc. Libor Blažek, ved. provozního úseku, SSMSK, p.o., středisko Opava

Milan Nedvídek

Bezpečnost na silnici II/464 mezi Hlubočcem a Výškovicemi Na silnici II/464 mezi Hlubočcem a Výškovicemi dochází k vážným dopravním haváriím, silnice je úzká, zvlášť nebezpečný je úsek s horizontem, kde vozidla na poslední chvíli musí sjet mimo komunikaci, aby se čelně nestřetla. Otázkou času je kdy dojde ke smrtelné dopravní nehodě. Silnice je spojnicí mezi Opavou a Bílovcem, kde projíždějí pomocí GPS i kamiony. Při poslední vážné nehodě 24.7.2019 se zranily čtyři osoby, z toho dvě děti. Viz. článek: https://www.pozary.cz/clanek/215178-hasici-zasahovali-u-nehody-se-ctyrmi-zranenymi-osobami-na-opavsku/ Vyjádření vlastníka komunikace: K Vašemu dopisu, zaslanému elektronicky dne 29. 7. 2019, jako majetkový správce krajských komunikací sdělujeme následující: Dopravně-technický stav sil. II/464, tedy její příčné šířkové uspořádání, podélný sklon i výškové oblouky mezi obcemi Hlubočec a Výškovice, je nám pochopitelně velice dobře znám, stejně tak dopravní policii ČR i správnímu silničnímu úřadu. V současné době však není ve výhledovém plánu investic Moravskoslezského kraje o rozšíření této silnice, resp. ani jejího úseku uvažováno. Případné další doplnění dopravního značení pro zvýšení bezpečnosti je v kompetenci silničního správního úřadu , odboru dopravy v Opavě po předchozím souhlasném stanovisku Policie ČR. S pozdravem vedoucí technicko-správního úseku Správa silnic Moravskoslezského kraje Středisko Opava

Wratislav Tobola

Výjezd od Tesca v Ostravě - Hrabové. Denně zde projedou stovky aut + desítky autobusů, které výmol zvětšují. Nedá se mu jednoduše vyhnout, protože šířka silnice to nedovoluje. Hrozí defekt, nebo poškození vozidla.

Kateřina Kolková

Na ulici Místecká při projíždění okolo Makra ve směru z Ostravy do Frýdku je v silnici hluboká díra, možná i otevřený kanál, ve tmě jsme do něj najeli (cca 21:10), zřejmě nebyl nijak označen. Vzhledem k tomu, jaká to byla rána a jak se kolo propadlo, přestože jsme mohli pokračovat dále, musela to být velká díra. Fotografii nemáme.

Jan Škrabola

2 docela rozsáhlé výmoly (viz. foto) , které jsou cca 10-15cm hluboké a je otázkou času kdy si tam někdo rozbije svůj automobil. Nachází se na ulici Šmeralova 8 v centru města Ostravy. Děkuji

Více