
Pásy střídavých výtluků o hloubce 5-10 cm po obou stranách vozovky.
Nahlaste přes web nebo mobilní aplikaci úsek, který vás trápí. Informace odešleme odpovědnému správci silnice.
Nahlásit výtlukKraj - Liberecký kraj
Bělá, Benecko, Benešov u Semil, Bozkov, Chuchelna, Čistá u Horek, Háje nad Jizerou, Holenice, Horka u Staré Paky, Horní Branná, Hrubá Skála, Jablonec nad Jizerou, Jesenný, Jilemnice, Karlovice, Košťálov, Kruh, Ktová, Levínská Olešnice, Libštát, Lomnice nad Popelkou, Martinice v Krkonoších, Mírová pod Kozákovem, Modřišice, Mříčná, Nová Ves nad Popelkou, Ohrazenice, Peřimov, Poniklá, Přepeře, Radostná pod Kozákovem, Rakousy, Rokytnice nad Jizerou, Rovensko pod Troskami, Roztoky u Jilemnice, Roztoky u Semil, Semily, Slaná, Stružinec, Studenec, Svojek, Syřenov, Tatobity, Tatobity, Turnov, Víchová nad Jizerou, Vítkovice, Vysoké nad Jizerou, Záhoří, Žernov
Pásy střídavých výtluků o hloubce 5-10 cm po obou stranách vozovky.
Klasické pozimní výtluky, dočasnou opravou projdou asi tak v červenci.
Obrovský výtluk v dráze pravého kola - během jediného týdne se z malé díry zvětšil na cca 1 m délky, 30 cm šířky a cca 15 cm hloubky. Velmi nebezpečný a špatně viditelný výtluk! Je to v zatáčce, při vozidle v protisměru za tmy a za mokra je snadno přehlédnutelný. Zjevně ho vymetou desítky aut denně!
Hned u autobusové zastávky hotel praha.
Děr jako v ementálu. Radost tudy jezdit :-(. Již dávám úsek, protože celá tato silnice by potřebovala opravu.
Nejedná se o výtluk - zatím. Jde o celkem nepříjemné zvlnění vozovky v příčném směru (propadající se kanalizace?) v zatáčce, které dokáže vyvolat nehezké propružení přední části vozidla. Až je člověku přední nápravy líto a proto se vyplatí zpomalit.
Výtluky přímo na přechodu. Ideální na pěknou kaluž a z toho plynoucí rizika. Dovedu si představit, že nejen řidič, ale i ZTP na invalidním vozíku z něj může být nadšený.
Při jízdě ulicí Husova ve směru do centra je při pravém okraji vozovky výtluk o rozměrech Š 40 cm, D 80 cm, Hl. cca 6 cm. Vzhledem k jeho poloze a kombinaci s protijedoucími vozidly je vyhýbání ztíženo pro malou šířku vozovky. Vpravo od výmolu je obrubník. Pravou stranou vozidla se dá objet mezi výmolem a obrubníkem, ale to jím nesmí být řidič překvapen. Nebezpečný dle mého názoru zejména pro cyklisty a motocyklisty.
Rozpadající se vozovka okolo kanálové revizní šachty, díry jsou v dráze pro levé kolo.
Propadající se kanál u krajnice na vjezdu do kruhového objezdu - vynuceně do něj spadne každý delší autobus nebo náklaďák.
Úsek s častým výskytem dopravních nehod. 1 smrtelné a 1 těžké zranění.
Utržené části krajnic, hluboké díry ve směru jízdy na Jilemnici - dá se objet pouze omezením protijedoucího vozidla, při protijedoucím NA se nedá objet. Na foto není bohužel patrné, ale je to tak . . .
Kdyz posekat, tak poradne - aneb profesionalni prace RSD v Proseci nad Nisou...
Jedná se o nechráněný železniční přejezd na silnici II/292. Přejezd je na železniční trati Martinice v Krkonoších - Rokytnice nad Jizerou. Je zde silný provoz silniční dopravy a časté páchání přestupků.
Ve směru na Semily je rozhled vpravo ztížen staniční budovou zastávky ČD. Ve směru od Semil je rozhled vlevo do oblouku železniční trati ztížen zelení (křoviny, stromy). Ve směru od Semil někteří řidiči nerespektují dopravní značení č. P6 „STOP“ a pouze sníží rychlost jízdy v úseku železničního přejezdu. Rizikové faktory na železničním přejezdu snižuje velmi nízká intenzita provozu kolejových vozidel na trati Martinice v Krkonoších-Rokytnice nad Jizerou.
Celkem nehod řešených PČR - 3 (Ú 0, TZ 1, LZ 3, HŠ 0)
6 376 000 Kč
09/2016
Ing. Pavel Fořt, vedoucí oddělení inspekce silniční sítě z Krajské správy silnic Libereckého kraje k tomuto přejezdu na Dopravní snídani řekl, že v rámci běžné údržby by se zde opticko-psychologická brzda dala na komunikaci umístit, nicméně si Ing. Fořt myslí, že toto nebude mít požadovaný efekt, protože zde není řidiči dodržována ani „STOPka“. Padl ale příslib, že Krajská správy silnic Libereckého kraje zde počítá s úpravou vodorovného dopravního značení VDZ.
Jde o levotočivou zatáčku na silnici II/283 v extravilánu ve směru na Košťálov, staničení cca km 18,200. Silnice je zde se dvěma protisměrnými jízdními pruhy. Záchytný systém zde není instalován. Ve vnitřním oblouku zatáčky je špatné odvodnění. Hromadí se zde voda a při poklesu teploty se zde tvoří zmrazky.
Hlavní příčiny dopravních nehod jsou zde nepřiměřená rychlost s následným vyjetím vozidla mimo komunikaci a náraz do stromu, jako pevné překážky.
Celkem nehod řešených PČR - 5 (Ú 0, TZ 0, LZ 6, HŠ 0)
2 574 000 Kč
09/2016
Ing. Pavel Fořt, vedoucí oddělení inspekce silniční sítě z Krajské správy silnic Libereckého kraje k tomuto místu na Dopravní snídani řekl, že přeložka a změna trasování komunikace by zde byla pěkná, ale asi ne moc reálná. Zatím zde Krajská správa silnic nepočítá ani s nějakou větší rekonstrukcí, takže by tam mělo ze strany Krajské správy silnic dojít v rámci údržby k vykácení zeleně, k obnově vodorovného dopravního značení, k doplnění směrových tabulí Z3, k doplnění směrových sloupků, tak aby se zde podpořilo směrové vedení trasy a případně i k posouzení návrhu na umístění svodidel, což ale bez stavebních úprav asi nebude možné. Dále se bude vyčkávat, jak dopadnou říjnové krajské volby a jak to bude s příslibem financí do krajských komunikací ze strany Libereckého kraje. Poté by se tato komunikace mohla zařadit do plánů celkové rekonstrukce.
Celý úsek silnice v délce necelého 1 km prošel v roce 2022 kompletní přestavbou.
Pásy střídavých výtluků o hloubce 5-10 cm po obou stranách vozovky.
Klasické pozimní výtluky, dočasnou opravou projdou asi tak v červenci.
Výmoly po zimě opět obnoveny. Jako každý rok.
Stav devastační. Výtluky v délce několika metrů a hloubce kolem deseti centimetrů. Hrajeme kličkovanou mezi dírami.
Stav devastační. Výtluky v délce několika metrů a hloubce kolem deseti centimetrů. Hrajeme kličkovanou mezi dírami.
Inteligentně zasypaný příkop způsobuje, že veškerá voda z potůčku teče přímo přes vozovku a kdysi opravený výtluk se obnovil v mnohem horší podobě: tekoucí voda není na zbytcích asfaltu vidět a z pozice řidiče osobního auta nelze zjistit, že vjíždíte do 2 m dlouhé, 40 cm široké a 10-15 cm hluboké díry! Veškerý vydrolený asfalt je na okraji vozovky nebo dole v Jizeře. Velmi nebezpečný úsek!
Poklop opět mírně propadlý, jeho okolí vydrolené.
Obrovský výtluk v dráze pravého kola - během jediného týdne se z malé díry zvětšil na cca 1 m délky, 30 cm šířky a cca 15 cm hloubky. Velmi nebezpečný a špatně viditelný výtluk! Je to v zatáčce, při vozidle v protisměru za tmy a za mokra je snadno přehlédnutelný. Zjevně ho vymetou desítky aut denně!
Velká část záplat na úseku cca 30 m v obou jízdních pruzích opět vytlučena, chybí rozsáhlé části obrusné vrstvy, běžná hloubka výtluku osm až deset centimetrů, místy i víc. Poslední foto pro porovnání: ta bota má velikost 43.