Semily

Okres

394 výtluků

  • 32 / 8 % Kritická závažnost
  • 100 / 25 % Nízká závažnost
  • 262 / 66 % Opraveno
Mapa
na váš web
Více info
CZ10797

Obrovský výtluk v dráze pravého kola - během jediného týdne se z malé díry zvětšil na cca 1 m délky, 30 cm šířky a cca 15 cm hloubky. Velmi nebezpečný a špatně viditelný výtluk! Je to v zatáčce, při vozidle v protisměru za tmy a za mokra je snadno přehlédnutelný. Zjevně ho vymetou desítky aut denně!

CZ10570

Nejedná se o výtluk - zatím. Jde o celkem nepříjemné zvlnění vozovky v příčném směru (propadající se kanalizace?) v zatáčce, které dokáže vyvolat nehezké propružení přední části vozidla. Až je člověku přední nápravy líto a proto se vyplatí zpomalit.

CZ10569
3
Jednotlivý výtluk

Výtluky přímo na přechodu. Ideální na pěknou kaluž a z toho plynoucí rizika. Dovedu si představit, že nejen řidič, ale i ZTP na invalidním vozíku z něj může být nadšený.

CZ10558
5
Jednotlivý výtluk

Při jízdě ulicí Husova ve směru do centra je při pravém okraji vozovky výtluk o rozměrech Š 40 cm, D 80 cm, Hl. cca 6 cm. Vzhledem k jeho poloze a kombinaci s protijedoucími vozidly je vyhýbání ztíženo pro malou šířku vozovky. Vpravo od výmolu je obrubník. Pravou stranou vozidla se dá objet mezi výmolem a obrubníkem, ale to jím nesmí být řidič překvapen. Nebezpečný dle mého názoru zejména pro cyklisty a motocyklisty.

Více
CZ7295

Utržené části krajnic, hluboké díry ve směru jízdy na Jilemnici - dá se objet pouze omezením protijedoucího vozidla, při protijedoucím NA se nedá objet. Na foto není bohužel patrné, ale je to tak . . .

CZ7180

Jedná se o nechráněný železniční přejezd na silnici II/292. Přejezd je na železniční trati Martinice v Krkonoších - Rokytnice nad Jizerou. Je zde silný provoz silniční dopravy a časté páchání přestupků.

Rizikovost místa

Ve směru na Semily je rozhled vpravo ztížen staniční budovou zastávky ČD. Ve směru od Semil je rozhled vlevo do oblouku železniční trati ztížen zelení (křoviny, stromy). Ve směru od Semil někteří řidiči nerespektují dopravní značení č. P6 „STOP“ a pouze sníží rychlost jízdy v úseku železničního přejezdu. Rizikové faktory na železničním přejezdu snižuje velmi nízká intenzita provozu kolejových vozidel na trati Martinice v Krkonoších-Rokytnice nad Jizerou.

Nehodovost místa 01/2007-08/2016

Celkem nehod řešených PČR - 3 (Ú 0, TZ 1, LZ 3, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

6 376 000 Kč

Vývoj místa

09/2016

Ing. Pavel Fořt, vedoucí oddělení inspekce silniční sítě z Krajské správy silnic Libereckého kraje k tomuto přejezdu na Dopravní snídani řekl, že v rámci běžné údržby by se zde opticko-psychologická brzda dala na komunikaci umístit, nicméně si Ing. Fořt myslí, že toto nebude mít požadovaný efekt, protože zde není řidiči dodržována ani „STOPka“. Padl ale příslib, že Krajská správy silnic Libereckého kraje zde počítá s úpravou vodorovného dopravního značení VDZ.

CZ7181

Jde o levotočivou zatáčku na silnici II/283 v extravilánu ve směru na Košťálov, staničení cca km 18,200. Silnice je zde se dvěma protisměrnými jízdními pruhy. Záchytný systém zde není instalován. Ve vnitřním oblouku zatáčky je špatné odvodnění. Hromadí se zde voda a při poklesu teploty se zde tvoří zmrazky.

Rizikovost místa

Hlavní příčiny dopravních nehod jsou zde nepřiměřená rychlost s následným vyjetím vozidla mimo komunikaci a náraz do stromu, jako pevné překážky.

Nehodovost místa 01/2010-08/2016

Celkem nehod řešených PČR - 5 (Ú 0, TZ 0, LZ 6, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

2 574 000 Kč

Vývoj místa

09/2016

Ing. Pavel Fořt, vedoucí oddělení inspekce silniční sítě z Krajské správy silnic Libereckého kraje k tomuto místu na Dopravní snídani řekl, že přeložka a změna trasování komunikace by zde byla pěkná, ale asi ne moc reálná. Zatím zde Krajská správa silnic nepočítá ani s nějakou větší rekonstrukcí, takže by tam mělo ze strany Krajské správy silnic dojít v rámci údržby k vykácení zeleně, k obnově vodorovného dopravního značení, k doplnění směrových tabulí Z3, k doplnění směrových sloupků, tak aby se zde podpořilo směrové vedení trasy a případně i k posouzení návrhu na umístění svodidel, což ale bez stavebních úprav asi nebude možné. Dále se bude vyčkávat, jak dopadnou říjnové krajské volby a jak to bude s příslibem financí do krajských komunikací ze strany Libereckého kraje. Poté by se tato komunikace mohla zařadit do plánů celkové rekonstrukce.

Jiří Erben

Inteligentně zasypaný příkop způsobuje, že veškerá voda z potůčku teče přímo přes vozovku a kdysi opravený výtluk se obnovil v mnohem horší podobě: tekoucí voda není na zbytcích asfaltu vidět a z pozice řidiče osobního auta nelze zjistit, že vjíždíte do 2 m dlouhé, 40 cm široké a 10-15 cm hluboké díry! Veškerý vydrolený asfalt je na okraji vozovky nebo dole v Jizeře. Velmi nebezpečný úsek!

Jiří Erben

Obrovský výtluk v dráze pravého kola - během jediného týdne se z malé díry zvětšil na cca 1 m délky, 30 cm šířky a cca 15 cm hloubky. Velmi nebezpečný a špatně viditelný výtluk! Je to v zatáčce, při vozidle v protisměru za tmy a za mokra je snadno přehlédnutelný. Zjevně ho vymetou desítky aut denně!

Jiří Erben

Velká část záplat na úseku cca 30 m v obou jízdních pruzích opět vytlučena, chybí rozsáhlé části obrusné vrstvy, běžná hloubka výtluku osm až deset centimetrů, místy i víc. Poslední foto pro porovnání: ta bota má velikost 43.

Více