
Semily
Okres386 výtluků
- 37 / 10 % Kritická závažnost
- 105 / 27 % Nízká závažnost
- 244 / 63 % Opraveno
Nadřazený celek
Kraj - Liberecký kraj
Podřazené jednotky:
Bělá, Benecko, Benešov u Semil, Bozkov, Chuchelna, Čistá u Horek, Háje nad Jizerou, Holenice, Horka u Staré Paky, Horní Branná, Hrubá Skála, Jablonec nad Jizerou, Jesenný, Jilemnice, Karlovice, Košťálov, Kruh, Ktová, Levínská Olešnice, Libštát, Lomnice nad Popelkou, Martinice v Krkonoších, Mírová pod Kozákovem, Modřišice, Mříčná, Nová Ves nad Popelkou, Ohrazenice, Peřimov, Poniklá, Přepeře, Radostná pod Kozákovem, Rakousy, Rokytnice nad Jizerou, Rovensko pod Troskami, Roztoky u Jilemnice, Roztoky u Semil, Semily, Slaná, Stružinec, Studenec, Svojek, Syřenov, Tatobity, Tatobity, Turnov, Víchová nad Jizerou, Vysoké nad Jizerou, Záhoří, Žernov
na váš web
Více info










Dva ostře ohraničené hluboké výmoly na sídlištní komunikaci - rozměry cca 50x20 a 20x10 cm, hloubka okolo 8-10 cm.

Rozpadající se vozovka okolo kanálové revizní šachty, díry jsou v dráze pro levé kolo.

Propadající se kanál u krajnice na vjezdu do kruhového objezdu - vynuceně do něj spadne každý delší autobus nebo náklaďák.


Úsek s častým výskytem dopravních nehod. 1 smrtelné a 1 těžké zranění.


Utržené části krajnic, hluboké díry ve směru jízdy na Jilemnici - dá se objet pouze omezením protijedoucího vozidla, při protijedoucím NA se nedá objet. Na foto není bohužel patrné, ale je to tak . . .

Kdyz posekat, tak poradne - aneb profesionalni prace RSD v Proseci nad Nisou...







Jedná se o nechráněný železniční přejezd na silnici II/292. Přejezd je na železniční trati Martinice v Krkonoších - Rokytnice nad Jizerou. Je zde silný provoz silniční dopravy a časté páchání přestupků.
Rizikovost místa
Ve směru na Semily je rozhled vpravo ztížen staniční budovou zastávky ČD. Ve směru od Semil je rozhled vlevo do oblouku železniční trati ztížen zelení (křoviny, stromy). Ve směru od Semil někteří řidiči nerespektují dopravní značení č. P6 „STOP“ a pouze sníží rychlost jízdy v úseku železničního přejezdu. Rizikové faktory na železničním přejezdu snižuje velmi nízká intenzita provozu kolejových vozidel na trati Martinice v Krkonoších-Rokytnice nad Jizerou.
Nehodovost místa 01/2007-08/2016
Celkem nehod řešených PČR - 3 (Ú 0, TZ 1, LZ 3, HŠ 0)
Socioekonomická ztráta
6 376 000 Kč
Vývoj místa
09/2016
Ing. Pavel Fořt, vedoucí oddělení inspekce silniční sítě z Krajské správy silnic Libereckého kraje k tomuto přejezdu na Dopravní snídani řekl, že v rámci běžné údržby by se zde opticko-psychologická brzda dala na komunikaci umístit, nicméně si Ing. Fořt myslí, že toto nebude mít požadovaný efekt, protože zde není řidiči dodržována ani „STOPka“. Padl ale příslib, že Krajská správy silnic Libereckého kraje zde počítá s úpravou vodorovného dopravního značení VDZ.

veno

Jde o levotočivou zatáčku na silnici II/283 v extravilánu ve směru na Košťálov, staničení cca km 18,200. Silnice je zde se dvěma protisměrnými jízdními pruhy. Záchytný systém zde není instalován. Ve vnitřním oblouku zatáčky je špatné odvodnění. Hromadí se zde voda a při poklesu teploty se zde tvoří zmrazky.
Rizikovost místa
Hlavní příčiny dopravních nehod jsou zde nepřiměřená rychlost s následným vyjetím vozidla mimo komunikaci a náraz do stromu, jako pevné překážky.
Nehodovost místa 01/2010-08/2016
Celkem nehod řešených PČR - 5 (Ú 0, TZ 0, LZ 6, HŠ 0)
Socioekonomická ztráta
2 574 000 Kč
Vývoj místa
09/2016
Ing. Pavel Fořt, vedoucí oddělení inspekce silniční sítě z Krajské správy silnic Libereckého kraje k tomuto místu na Dopravní snídani řekl, že přeložka a změna trasování komunikace by zde byla pěkná, ale asi ne moc reálná. Zatím zde Krajská správa silnic nepočítá ani s nějakou větší rekonstrukcí, takže by tam mělo ze strany Krajské správy silnic dojít v rámci údržby k vykácení zeleně, k obnově vodorovného dopravního značení, k doplnění směrových tabulí Z3, k doplnění směrových sloupků, tak aby se zde podpořilo směrové vedení trasy a případně i k posouzení návrhu na umístění svodidel, což ale bez stavebních úprav asi nebude možné. Dále se bude vyčkávat, jak dopadnou říjnové krajské volby a jak to bude s příslibem financí do krajských komunikací ze strany Libereckého kraje. Poté by se tato komunikace mohla zařadit do plánů celkové rekonstrukce.