Vymol jako malá kráva
Vyškov
Okres126 výtluků
- 5 / 4 % Kritická závažnost
- 17 / 13 % Nízká závažnost
- 104 / 83 % Opraveno
Nadřazený celek
Kraj - Jihomoravský kraj
Podřazené jednotky:
Bohaté Málkovice, Bohdalice-Pavlovice, Bošovice, Brankovice, Bučovice, Bučovice, Chvalkovice, Dražovice, Drnovice, Heršpice, Hlubočany, Hodějice, Holubice, Hostěrádky-Rešov, Hoštice-Heroltice, Hvězdlice, Ivanovice na Hané, Ježkovice, Kobeřice u Brna, Kojátky, Komořany, Kozlany, Křenovice, Křižanovice, Kučerov, Letonice, Lovčičky, Luleč, Lysovice, Malínky, Milešovice, Milonice, Mouřínov, Nemochovice, Nemotice, Nesovice, Nevojice, Nížkovice, Otnice, Podbřežice, Podivice, Pustiměř, Račice-Pístovice, Rašovice, Rostěnice-Zvonovice, Rousínov, Šaratice, Slavkov u Brna, Snovídky, Studnice, Topolany, Tučapy, Uhřice, Velešovice, Vyškov, Zbýšov
na váš web
Více info
Na silnici na ulici Příhon v obci Bučovice je uprostřed vozovky prasklina která se táhne až na ulici Školní vozovka je popraskaná na mnoha místech a prasklin neustále přibývá.Okolí vozovky je také velmi neudržované a skoro všechny dopravní značky jsou zde vybledlé a rezavé
Výtluk na mostě 50-008
Na silnici I/50 na ulici Slavkovská v obci Bučovice u semaforů se z důvodu jízdy těžkých kamionů vytvořily vyjeté koleje
Na silnici II/431 v obci Bučovice na ulici vyškovská vedle hrobky Žarošských je už hodně dlouho část vozovky popraskaná a děravá
Na silnici I/50 u autobusové zastávky Holubice-nadjezd je už hodně dlouho hluboký výmol ve vozovce
Na dálnici D1 na 210 kilometru při sjezdu z dálnice u obce Holubice je už hodně dlouho výtluk ve vozovce
Výmol v zatáčce, nepříjemný když se na Vás ze zadu lepí auta v zákeřných serpentinách a naproti jezdí auta, malý prostor a celkově nemožné se díře na krajnici nějak vyhnout. Fotka je z Google zastavit se tam opravdu nedá.
D1, směr Brno>Vyškov, pravý pruh na úrovní sjezdu Holubice. Vyjeté koleje, stav se stále zhoršuje, už to rozhodí i kamion.
Holubice - Velešovice aka Holubické díry - celý úsek foto nestačí, doporučuji přiložené video pro srovnání doporučuji panorama mapy.cz rok 2018
Vyvrácené dopravní značení
silnice I/50 Úsek s vysokou nehodovostí - smrtelná zranění: 1, těžká zranění: 3, lehká zranění: 1 zdroj: Ředitelství služby dopravní policie
Křižovatka silnic I/50 a III/3836 v extravilánu na horizontu, jeden levý odbočovacích pruh, max. rychlost 70km/h. Napojení účelové komunikace, zastávky autobusů mimo jízdní pruhy hlavní komunikace.
Silnice I/50 spojující Brno, U. Hradiště a Trenčín SVK součást evropského tahu E50 (Brest-Machačkala).
Silnice III/3836 příjezd do obce Velešovice, dále průjezd na II/430 (souběžná s D1).
Rizikovost místa
Křižovatka u výškového oblouku, v přímém úseku hl. komunikace v extravilánu, změna počtu jízdních pruhů.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 14 (Ú 0, TZ 4, LZ 6, HŠ 8)
Socioekonomická ztráta
25 026 000 Kč
Vývoj místa
09/2015
V roce 2014 zde proběhla úprava dopravního prostoru změnou dopravního značení a odstranění baliset ze směru od Brna. Dle Policie ČR zde došlo ke snížení počtu nehod v lokalitě.
02/2016
Statistika nehodovosti místa za rok 2015 jsou 3 nehody s následky 1 těžké zranění chodce a jedno lehké zranění osoby. Následky na zdraví osob jsou u těchto nehod spojeny s blízkou autobusovou zastávkou a pohybem chodců v blízkosti ní.
06/2016
Dle PČR se dosavadními úpravami vyřešila a zklidnila situace na hlavní komunikaci. Problém zůstává při výjezdu z vedlejší komunikace především u levého odbočení. Co se týká pohybu chodců tak je otázkou, zda jsou zde BUS zastávky nutné a zda by se nedaly zrušit - bude probíhat diskuze s obcí Velešovice o potřebě těchto zastávek. Pokud BUS zastávky zůstanou, tak by ideální varianta byla vybudování nástupních ploch a vybudování podchodu nebo lávky pro pěší. Podchod a lávka pro pěší se ale z finančního hlediska nejeví jako reálná varianta. Další variantou by zde bylo zbudování místa pro přecházení, nicméně toto naráží na vybudování osvětlení jak místa pro přecházení, tak adaptačních světelných zón před a za místem pro přecházení. ŘSD se nebrání jakékoliv úpravě dopravního značení, ale stavební úprava je v rámci zhodnocení investice těžko reálná. Provedené úpravy se nyní zdají jako reálné maximum, které se zde dalo udělat.
01/2017
V roce 2016 v rámci veřejné zakázky „Bezpečnostní inspekce křižovatek JMK 2016“ nechal kraj zpracovat „Bezpečnostní inspekci křižovatky silnic I/50 a III/3836 v k.ú. Velešovice a Holubice“. Dokumentace byla poskytnuta v prosinci 2016 a identifikovala celkem 11 rizik, z toho 2 vysoká, 4 střední a 5 nízkých. Vlastníkem silnice I. třídy je stát, správu a údržbu zde vykonává ŘSD ČR a podle výše uvedeného dokumentu dochází k problémům na silnice I/50. Je tedy nyní na ŘSD ČR jak se k řešení daného problému postaví.
Vyjádření Krajského úřadu Jihomoravského kraje, Odboru dopravní správy: Na základě předložené bezpečnostní inspekce provedené v listopadu 2016 bezpečnostními auditory Ing. Smržem a Ing. Loskotem z PK Ossendorf s.r.o. vyzval Krajský úřad Jihomoravského kraje, Odbor dopravní správy státní příspěvkovou organizaci ŘSD ČR k urychlenému řešení bezpečnostních rizik na silnici I/50. Předmětem bezpečnostní inspekce byla křižovatka silnic I/50 a III/3836 a její okolí. Zpráva obsahuje celkem 11 bezpečnostních rizik a doporučení k jejich zmírnění či odstranění.
P8021, Nemotice - Koryčany
P8022, Nemotice - Koryčany
P8023, Nemotice - Koryčany
P7924, žst. Nesovice
P7925, Nesovice - Nemotice
P7926, Nesovice - Nemotice
P7917, Slavkov u Brna - Bučovice
P7918, žst. Bučovice
P7919, žst. Bučovice
P7921, Bučovice - Nesovice
Výtluk se obnovuje na stejném místě
Výtluk se nachází na místní komunikaci ve správě města Vyškov
Výtluk se nachází na místní komunikaci ve správě města Vyškov
Výtluk se nachází na místní komunikaci třeba kontaktovat město Vyškov
Výtluk se nachází na místní komunikaci třeba kontaktovat město Vyškov
Výtluk se nachází na místní komunikaci třeba kontaktovat město Vyškov
Výtluk se nachází na místní komunikaci třeba kontaktovat město Vyškov
Výtluk se nachází na místní komunikaci třeba kontaktovat město Vyškov