Hodonín

Okres

67 výtluků

  • 3 / 4 % Kritická závažnost
  • 17 / 25 % Nízká závažnost
  • 47 / 70 % Opraveno
Mapa
na váš web
Více info
CZ10624
1
Úsek nad 50 m

Na silnici III/43115 mezi obcemi Archlebov a Ždánice je na několika místech poškozená krajnice, problém vzniká při míjení s větším vozidlem například autobusem, kdy řidič musí vjet až na krajnici, v místech s poškozenou krajnicí je nucet sjet mimo vozovku

CZ10283

Hodonin, tr. Dukelskych hrdinu - silnice je uz rok !!! rozestavena a nedokoncena. Jak vypada nyni, je na fotografiich. Je to jen otazka casu, kdy se nekdo ozve s poskozenym autem. V soucasne dobe jde "zatim" jen o poskozene nemovitosti diky "lagunam" po destich. Jde o fasady, vrata, dvere atd. ovsem nahozeni je kompletne i s piskem.

CZ10042
2
Jednotlivý výtluk

Silnice III/0549 mezi obcí Sobůlky a silnicí I/54, na dvou místech poškozená krajnice (kousek za křižovatkou se silnicí I/54).

Více
CZ8078

Strom bránící ve výhledu v zatáčce, která následuje po relativně dlouhém rovném úseku vytváří nepříjemnou situaci, v které řidiči vozidel při vyhýbání se protijedoucím vozidlům občas končí v příkopu.

CZ7060

Extravilánový úsek silnice I/54 (Vlkoš - Vracov), střídání přímých úseků s oblouky menších poloměrů, kombinace protisměrných oblouků, omezené rozhledy v místech oblouků (směrových i výškových), předjíždění omezené pomocí VDZ, povrch vozovky opotřebovaný s poruchami.

Rizikovost místa

Směrové oblouky malých poloměrů, omezené rozhledy, opotřebovaný povrch vozovky.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 29 (Ú 1, TZ 2, LZ 24, HŠ 11)

Socioekonomická ztráta

44 237 000 Kč

Vývoj místa

09/2015

V roce 2015 zde proběhla oprava povrchu s obnovou SDZ a VDZ. Odstranění zeleně z rozhledů nebo směrová (či výšková) úprava trasy nebyla součástí oprav.

06/2016

Jedná se uzší komunikaci. Problémem je zde také chování řidičů. Nehodvost je zde i po opravě povrchu a doplnění SDZ a VDZ. V úseku jsou taktéž nevhodně chráněné pevné překážky. Nabízí se zvážení úpravy trasy komunikace. Úpravy, které se zde provedly se z pohledu ŘSD zdají jako reálné maximum, které se zde dalo provést vzhledem k finanční náročnosti úpravy trasy.

Více