veno
Brno
Obec206 výtluků
- 28 / 14 % Kritická závažnost
- 91 / 44 % Nízká závažnost
- 87 / 42 % Opraveno
Nadřazený celek
Okres - Brno-město
na váš web
Více info
veno

Postupně se stále víc propadající víko kanalizace nacházející se ve středu silnice v ulici Teychlova je za jízdy lehce přehlédnutelné. Párkrát jsem si už myslem, že mám po nápravně.

Já vím, že se má ten most opravovat, ale než se tak stane, to nejde někdy o víkendu zfrézovat a trošičku zlepšit ten povrch u dilatační mezery u nájezdu z Ostravy na Otakara ševčíka? Je to fakt strašné, stačilo by to trošičku zfrézovat, nebo nahřát a přejet válcem, vždyť jste měli přece takové ty nahřívací náklaďáky, kde jsou? Proč se na to nepoužívají ?

Výtlak tu je víc než rok bez opravy


Výtluk je v úseku za T křižovatkou (odbočkou k Zetoru,)- směr z Líšně ,v místě kde jsou betonová svodidla,tedy není dost dobře možné mu vyhýbat

Křižovatka Markéty Kuncové x Svatoplukova

Celkem hluboká díra na Vídeňské v Brně

2x velmi rozsáhlý a hluboký, v zatáčce

Výtluky na silnici I/43 v pravém pruhu a připojovacím pruhu z ulice Hradecká směrem na Svitavy


Drát výztuže z panelu. Akutní nebezpečí proražení kola. Nelze objet!!!

Ulice Provazníkova, mostní napojení.


Dálnice v Brně, nadjezd nad D2 u Makra směr Vyškov => Praha pomalý pruh, vyjeté koleje jak prase. Vždycky když tadyma jedu, a vjedu do těch kolejí, tak mě volant střelí, že se už vidím v souběžném směru, velice nebezpečné místo! Bohužel nemám originální fotku, jenom ze Street View, kde jsou koleje taky krásně vidět!

Po celé pravé délce krajnice, od Luzaneckeho parku po nám.28.řijna, se drží voda v kaluzich. Chodec po chodníku se nemá šanci nikam vyhnout nahozenim špinavé vody od projizdejicich aut a autobusů MHD.

Silnice je kompletne děravá a rozbitá. Je to od konce Líšně, křižovatka ulic Šimáčkova a Jedovnická (Zadní Hády) až po ceduli Ochoz.

Silnice je posetá výmoli a klikatá. Bohužel se mi nepovedlo pořídit fotku kvůli provozu. Silnice je děravá od konce Brna, křižovatka ulice Šimáčkova a Jedovnická (Zadní Hády) až po Ochoz.


Frekventovaná silnice podél Brněnské přehrady cca od Obory po Kapli Matky Boží před Veverskou Bítýškou je dlouhé roky jen minimálně opravovaná. Pokud ano tak neefektivně - jen na některých místech největších děr nalití asfaltu, zaplácání lopatou. Řidiči jsou nuceni jezdit v protisměru (nejvíce mezi hradem Veveří a Novými Dvory) a to právě v nebezpečných úsecích, kterými speciálně tato trasa vyniká, protože je to zároveň rekreační oblastí a po silnici se pohybují nejen auta (poslední dobou navíc auta z nedaleké dálnice, když tam jsou problémy), ale také pěší a cyklisté (chybí zde cyklistická stezka). Od Nových dvorů po kapli je prudká zatáčka do kopce, po které jezdí denně několik, desítek tiráků do Veverské Bítýšky a zde je také problémový úsek, který není řádně opravován. Vyfotit se tato místa nedají vzhledem k nebezpečnosti úseku, proto jsem se musela vyhnout povinnému nahrání fotografie před uložením náhráním neutrálního textu, za což se omlouvám.


Frekventovaná silnice podél Brněnské přehrady cca od Obory po Kapli Matky Boží před Veverskou Bítýškou je dlouhé roky jen minimálně opravovaná. Pokud ano tak neefektivně - jen na některých místech největších děr nalití asfaltu, zaplácání lopatou. Řidiči jsou nuceni jezdit v protisměru (nejvíce mezi hradem Veveří a Novými Dvory) a to právě v nebezpečných úsecích, kterými speciálně tato trasa vyniká, protože je to zároveň rekreační oblastí a po silnici se pohybují nejen auta (poslední dobou navíc auta z nedaleké dálnice, když tam jsou problémy), ale také pěší a cyklisté (chybí zde cyklistická stezka). Od Nových dvorů po kapli je prudká zatáčka do kopce, po které jezdí denně několik, desítek tiráků do Veverské Bítýšky a zde je také problémový úsek, který není řádně opravován. Vyfotit se tato místa nedají vzhledem k nebezpečnosti úseku, proto jsem se musela vyhnout povinnému nahrání fotografie před uložením náhráním neutrálního textu, za což se omlouvám.


Za Kruhovým objezdem k Futuru - směr Moravany. Prosím o opravu, čím dál více se kanál propadává....


Ulice Veveri v Brne v obou smerech od ulice Grohova po ulici Slovakova-nejhorsi usek. Ulice je pred rekonstrukci ale v horizontu 2 let. Diry vedle koleji jsou nebezpecne pro cyklisty motorkare za mokra i pro auta.Alespon zalit asfaltem nez bude rekonstrukce. Proc nehlasi takove nebezpecne useky mestska i statni policie? Neni to v jejich naplni prace?

P7179, Brno hl.n. - Brno-Chrlice

P7180, Brno hl.n. - Brno-Chrlice

P7181, Brno hl.n. - Brno-Chrlice

P7182, Brno hl.n. - Brno-Chrlice



P6797, žst. Brno jih

P6797, žst. Brno jih





Postupně se stále víc propadající víko kanalizace nacházející se ve středu silnice v ulici Teychlova je za jízdy lehce přehlédnutelné. Párkrát jsem si už myslem, že mám po nápravně.


Já vím, že se má ten most opravovat, ale než se tak stane, to nejde někdy o víkendu zfrézovat a trošičku zlepšit ten povrch u dilatační mezery u nájezdu z Ostravy na Otakara ševčíka? Je to fakt strašné, stačilo by to trošičku zfrézovat, nebo nahřát a přejet válcem, vždyť jste měli přece takové ty nahřívací náklaďáky, kde jsou? Proč se na to nepoužívají ?


Výtlak tu je víc než rok bez opravy




Propadlý kanál stále neopraven




Výtluk je v úseku za T křižovatkou (odbočkou k Zetoru,)- směr z Líšně ,v místě kde jsou betonová svodidla,tedy není dost dobře možné mu vyhýbat

...již opraveno (rychle) - super!