
Výtluk na silnici II/381 u křižovatky se silnicí II/418
Nahlaste přes web nebo mobilní aplikaci úsek, který vás trápí. Informace odešleme odpovědnému správci silnice.
Nahlásit výtlukKraj - Jihomoravský kraj
Bořetice, Břeclav, Březí, Diváky, Dobré Pole, Dolní Dunajovice, Dolní Věstonice, Drnholec, Hrušky, Hustopeče, Jevišovka, Kašnice, Klentnice, Klobouky u Brna, Kobylí, Křepice, Krumvíř, Lanžhot, Lednice, Mikulov, Nikolčice, Novosedly, Pavlov, Perná, Podivín, Pouzdřany, Šakvice, Sedlec, Starovice, Uherčice, Valtice, Velké Hostěrádky, Velké Pavlovice, Zaječí
Výtluk na silnici II/381 u křižovatky se silnicí II/418
Po provedeném překopu, dochází k propadání a vytváří se přes celou šíři vozovky propadlina.
Dira na kraji silnice pred prijezdovou cestou k domu c 219, Divaky, okres Breclav.
Poškozená krajnice u obce Pavlov
Výtluk před obcí Sedlec
Výtluky na silnici II/420 od Hustopečí směrem na Šakvice
Poškozená krajnice v křižovatce II/381 x III/00220
Výtluky mezi obcemi Velké Němčice a Křepice na silnici II/381
Výtluk na začátku obce Kašnice ze směru od Brna
Několik menších výtluků při výjezdu z obce Kašnice ve směru Hodonín
Výtluky
Výtluky v křižovatce II/421 x II/425 u Zaječí
Výtluk před mostem. V podstatě celá objízdná trasa silnice I/52 je v podobném stavu.
Na silnici Vranovice - Pouzdřany, kousek před mostem u mlýna v obci Pouzdřany. Běžné se tomu dá vyhnout, ale z blízka to teda vypadá děsivě ;-) Ona vůbec celá ta silnice je v havarijním stavu...už léta :(
Vytluky cca 10ks hloubka 4-8cm velikost cca 50x100cm
Nepřehledná křižovatka v Mikulově.
Úsek je rizikový kvůli častému nedání přednosti vozidly přejíždějícími přes koleje vůči vozidlům z boční ulice a domů těsně za kolejemi.
Jde o stykovou křižovatku silnice I. třídy I/55, silnice II. třídy II/425 a rampy dálnice D2. Silnice I/55 je doplněna o připojovací a odbočovací pruhy. Silnice II/425 je dvoupruhová bez řadících pruhů.J e zde zvýšená nehodovost při vyjíždění z vedlejších větví křižovatky na dopravně zatíženou hlavní sinici I/55 (především levé výjezdy). Na silnice I/55 jíž byla provedena úprava dopravního značení na sjezdu z dálnice záměna P4 za P6 a obnova VDZ. Policie ČR již několik let požaduje stavební úpravu předmětné křižovatky. Výhledově, v souvislosti s výstavbou obchvatu města Břeclav má vzniknou blízká styková křižovatka. Policie ČR s tímto návrhem nesouhlasí (jednalo by se o dvě blízké křižovatky) a navrhuje výstavbu pěti paprskové okružní křižovatky (doposud bezvýsledně).
Je zde zvýšená nehodovost při vyjíždění z vedlejších větví křižovatky na dopravně zatíženou hlavní sinici I/55 (především levé výjezdy).
Celkem nehod řešených PČR - 20 (Ú 0, TZ 7, LZ 17, HŠ 7)
44 750 000 Kč
06/2016
Dle PČR je to jedna z nejvíce nehodových křižovatek v Jihomoravském kraji. Problémem je zde dodržování rychlosti na hlavní komunikaci. Proto se v roce 2016 provedla instalace přechodného dopravního značení v obou směrech hlavní komunikace. Rok bude probíhat sledování chovaní řidičů a následně se úprava vyhodnotí, zda přinesla požadovaný efekt. Probíhají jednání s městem Břeclav ohledně instalace radarového systému k měření rychlosti. Tento radarový systém by provozovalo město Břeclav. Připravovaný obchvat Břeclavi tuto křižovatku neřeší, není jeho součástí. Řešením tohoto místa by mohla být výstavba silnice D55, kdy úprava této křižovatky by mohla být zahrnuta do výstavby D55.
01/2017
Dle vyjádření MěÚ Břeclav, Odboru správních věcí a dopravy, situace zůstala stejná, jak je popsáno. V současné době je stálé vodorovné dopravní značení doplněno přechodným svislým dopravním značením– směrovacími deskami, které opticky zužují prostor a jízdní pruhy. Podařilo se tak zlepšit alespoň u části řidičů dodržování dovolené rychlosti 70 km/h. Bohužel ne u všech. Předpokládá se, že Policie vyhodnotí po roce stav po instalaci uvedeného DZ. Dále se Městu Břeclav podařilo vyloučit tranzitní dopravu směřující z D2 a I/55 přes problematickou křižovatku na II/425 (a opačně). Tímto došlo ke snížení počtu kamionů v této loklaitě, jedná se hlavně o výjezd z II/425 na I/55 a z D2 na I/55. Město iniciovalo úpravu DZ, zákaz vjezdu tranzitujících nákladních vozidel nad 12t na silnici II/425 ze silnice I/55. Co se týká měření rychlosti v této části, žádalo město Policii o souhlas s umístěním stacionárního radaru. Dle stanoviska Policie prozatím policisté preferují uvedené řešení DZ a podle vyhodnocení přínosu DZ se případně Město Břeclav k otázce umístění radaru vrátí. V případě realizace umístění radaru bude město muset vyřešit el. přípojku k radaru, jejíž realizace bude náročná a to nejen finančně, a také povolení ŘSD. Otázkou zůstává také možná změna legislativy ve věci rozsahu měření rychlosti Městskou policií mimo město v rámci katastrálního území.
01/2017
Vyjádření Krajského úřadu Jihomoravského kraje, Odboru dopravní správy: Přechodná úprava provozu je dle výše uvedeného realizována - v křižovatce jsou umístěny dočasně směrovací desky, které opticky zaplňují volný prostor křižovatky za účelem zvýšení pozornosti řidičů. Nejvyšší dovolená rychlost je trvale stanovena místní úpravou provozu na 70 km/hod.
Výtluky sice nejsou hluboké, ale jsou v podstatě přes celou šíři silnice a obtížně se jim vyhýbá
Výtluk na silnici II/381 u křižovatky se silnicí II/418
Opraveno.
Po provedeném překopu, dochází k propadání a vytváří se přes celou šíři vozovky propadlina.
29.9 kompletně opraven
29.9 kompletně opraven
Dira na kraji silnice pred prijezdovou cestou k domu c 219, Divaky, okres Breclav.