Výtluky jsou tu už mnoho let a stále se zhoršují. Přejezd bez pádu do díry je už nemožný.
Strakonice
Okres8 výtluků
- 2 / 25 % Kritická závažnost
- 3 / 38 % Nízká závažnost
- 3 / 38 % Opraveno
Nadřazený celek
Kraj - Jihočeský kraj
Podřazené jednotky:
Bavorov, Bělčice, Blatná, Blatná, Čejetice, Chlum, Číčenice, Droužetice, Hajany, Horní Poříčí, Katovice, Kuřimany, Kváskovice, Libějovice, Lnáře, Mačkov, Malenice, Němětice, Nišovice, Osek, Pracejovice, Přechovice, Přední Zborovice, Radomyšl, Radošovice, Řepice, Sedlice, Strakonice, Střelské Hoštice, Strunkovice nad Volyňkou, Tchořovice, Velká Turná, Vodňany, Volyně
na váš web
Více info
Toto je část Riegrovi ulice v Blatné, díry které se tady lepily 26. února 2017. V dřívějších letech se ty samé díry každý rok zalévali tekutým asfaltem a do nich se sypal drobný štěrk, což bylo opět k ničemu. Jedná se o úsek cca 150 metrů. Dříve to byla velice klidná ulice, ale po otevření závodu DURA se tady zvýšil provoz o tisícinásobek. Když pominu provoz osobních aut, tak zde projede denně až 100 kamionů, plus další zásobovací auta. Taky se zde otevřela jedna autodoprava s deseti nákladními auty a projíždí zde taky nákladní auta ze dvou kamenolomů.
Kváskovice ( okr. Strakonice)
Příjezdová sesta k popisným číslům popisným 84 a 5 Obec Radomyšl.Ostuda roků 2010 až 2015
"silnice" tak z 50. let, samy vymol a zaplata
... nekončící příběh této silnice mezi Tchořovicemi a Záhorčičkami
Silnice 02215 okr Strakonice z Střelské Hoštice do Zadní Hoštice Lhota střelskohoštická délka cca 3km ,Silnice ve správě JČ kraje neudržovaná cca 20 let v původním stavu od r 1975 .Kdy původní povrch makadam byl polit asfaltem .
Úsek s vysokou nehodovostí - těžká zranění: 2, smrtelná zranění: 1 zdroj: Ředitelství služby dopravní policie
veno
Jde o úsek silnice I/20 v km od 189,4 do 189,95 v k.ú. Libějovice. V tomto úseku se nachází směrový oblouk, na jehož vnitřní straně se nachází vzrostlý les. Komunikace je zde bez větších spádových poměrů. Protisměrné jízdní pruhy na silnici I/20 vyjma prostoru připojení odpočívky jsou odděleny vodorovným dopravním značením č. V1a a toto přechází v podélnou čáru přerušovanou. Význam úseku silnice I/20 je mezinárodní a tvoří alternativu k silnici I/3 (Praha - Č. Budějovice). Silnice I/20 je obousměrnou dvoupruhovou pozemní komunikací. Jízdní pruhy jsou o shodné šíři 3,25 m.
Rizikovost místa
Nebezpečnými vlivy zde jsou rovné úseky s jedním směrovým obloukem, na jehož vnitřní straně se nachází vzrostlý les znemožňující rozhled pro předjíždění, existence odpočívky po pravé straně silnice I/20 ve směru od Č. Budějovic na Písek, která je využitelná z obou směrů, v ochranném pásmu silnice I/20 se nacházejí reklamní zařízení upozorňující na existenci občerstvení na odpočívce, změna rychlosti vozidel způsobená nedalekým železničním přejezdem, rozhraní lesního porostu a zemědělsky obhospodařovaných pozemků, frustrace řidičů plynoucí z nemožnosti předjetí pomaleji jedoucích vozidel z důvodu vysokých intenzit provozu.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 16 (Ú 1, TZ 6, LZ 7, HŠ 6)
Socioekonomická ztráta
55 990 000 Kč
Vývoj místa
05/2015
ŘSD nemělo informace, že tento úsek je rizikový. Momentálně se řeší křižovatka v blízkosti tohoto úseku – odbočení na Libějovice, kde projektant již zpracovává projektovou dokumentaci. U tohoto úseku si ŘSD zatím není jisto možnými úpravami. I dle ŘSD by zde bylo ideální vytvoření odbočovacích pruhů. Spíš bude ale pro ŘSD jednodušší uzavřít celou odpočívku.
02/2016
Dle pana Voráčka, vedoucího provozního úseku ŘSD České Budějovice se parkoviště zatím rušit nebude, ale místo bude ošetřeno novým dopravním značením, kdy se ve směru od Písku zakáže odbočení vlevo na parkoviště a ve větší vzdálenosti od parkoviště bude dopravní značkou upozorněno, že parkoviště bude následovat. Momentálně byla značka těsně před parkovištěm a řidiči se tak o parkovišti dozvěděli pozdě, sešlápli brzdu a docházelo zde ke srážkám ze zadu. Realizace úprav se předpokládá v roce 2016.
04/2016
Úprava značení již byla projednána s Policií ČR. Nyní se zpracovává studie na počet jízdních pruhů 2+1.
P8360, Blatná - Lnáře
P1549, Dívčice - Netolice
P1550, Dívčice - Netolice
P1551, Dívčice - Netolice
P1516, žst. Záboří u Číčenic
Výtluky jsou tu už mnoho let a stále se zhoršují. Přejezd bez pádu do díry je už nemožný.
Silnice 02215 okr Strakonice z Střelské Hoštice do Zadní Hoštice Lhota střelskohoštická délka cca 3km ,Silnice ve správě JČ kraje neudržovaná cca 20 let v původním stavu od r 1975 .Kdy původní povrch makadam byl polit asfaltem .
Úsek s vysokou nehodovostí - těžká zranění: 2, smrtelná zranění: 1 zdroj: Ředitelství služby dopravní policie
Výmoly jsou již opravené.Díky za tyto stránky.
Toto je část Riegrovi ulice v Blatné, díry které se tady lepily 26. února 2017. V dřívějších letech se ty samé díry každý rok zalévali tekutým asfaltem a do nich se sypal drobný štěrk, což bylo opět k ničemu. Jedná se o úsek cca 150 metrů. Dříve to byla velice klidná ulice, ale po otevření závodu DURA se tady zvýšil provoz o tisícinásobek. Když pominu provoz osobních aut, tak zde projede denně až 100 kamionů, plus další zásobovací auta. Taky se zde otevřela jedna autodoprava s deseti nákladními auty a projíždí zde taky nákladní auta ze dvou kamenolomů.
Kváskovice ( okr. Strakonice)