Hlavní město Praha

Okres

2201 výtluků

  • 382 / 17 % Kritická závažnost
  • 860 / 39 % Nízká závažnost
  • 959 / 44 % Opraveno

Nadřazený celek

Podřazené jednotky:

Mapa
na váš web
Více info
CZ10163

Ulice Královická, Praha 10, Strašnice. V úseku cca 50 m neustále se zhoršující výtluky a propadající se kanál. Nejhorší místo před domem č.p. 1071/55.

CZ10114

Propadlý kanál na vjezdu parkoviště Lovosocká 775 Praha 9. Ještě chvíli a nějaké auto se tam propadne + jistá škoda. Kanálu se při vjezdu do parkovací uličky nedá vyhnout.

Více
CZ10166

křižovatka ulic zatratí a kostelecká , příšerný stav komunikace s výmoly které snižují možnost brždění do křižovatky nebo rychleho rozjezdu kvůli nerovnostem a výmolům

CZ9830

V tomto úseku je více výtluků v směru od ulice Bystrá kde je nebezpečný výtluk v zatáčce který nutí přejet do protisměru dále pak drobné výtluky, až po utrženou krajnici na levé i pravé straně za křižovatkou s ulicí K Radonicům v směru do Vinoře.

CZ9370

Katastrofální silnice před hřbitovem, nejhorší pár metrů před mostem.......v místě na fotce je to nejhorší, dokonce i autobusy se tam naklání na střed......z fotky je jasně patrný velký a dlouhý výtluk....tato celá silnice je špatná, jde totiž o celý úsek, kde byly kočičí hlavy zalité asfaltem!!!!

CZ9221

U přechodu velké nerovnosti - v případě nouzoveho brždění kvuli chodcům nebo cyklistům, kteří mají přechod hned za přechodem pro pěší, může vzniknout nebezpečná situace - kola nebudou držet dostatecne na vozovce pro maximalni brzdný efekt.

CZ9220

U přechodu velké nerovnosti - v případě nouzoveho brždění kvuli chodcům nebo cyklistům, kteří mají přechod hned za přechodem pro pěší, může vzniknout nebezpečná situace - kola nebudou držet dostatecne na vozovce pro maximalni brzdný efekt.

CZ9219

U přechodu velké nerovnosti - v případě nouzoveho brždění kvuli chodcům nebo cyklistům, kteří mají přechod hned za přechodem pro pěší, může vzniknout nebezpečná situace - kola nebudou držet dostatecne na vozovce pro maximalni brzdný efekt.

CZ9218

U přechodu velké nerovnosti - v případě nouzoveho brždění kvuli chodcům nebo cyklistům, kteří mají přechod hned za přechodem pro pěší, může vzniknout nebezpecná situace - kola nebudou držet dostatecne na vozovce pro maximalni brzdný efekt.

Více
Více