Hlavní město Praha

Okres

2077 výtluků

  • 346 / 17 % Kritická závažnost
  • 819 / 39 % Nízká závažnost
  • 912 / 44 % Opraveno

Nadřazený celek

Podřazené jednotky:

Mapa
na váš web
Více info
CZ9190

Na příjezdu po D1 od Průhonic, komunikace Brněnská. Propadlé napojení vozovky (zřejmě dilatační mezery) na přemostění přes komunikaci Pod Chodovem na obou stranách mostu. Pravý pruh skutečně strašný, střední pruh jen špatný, levý pruh ok. Přímo pod oběma koly vozidla.

CZ9166
5
Jednotlivý výtluk

Prace na silnici na krizovatce Limuzska a Tejnická nechali v zuzenem pruhu ostre hluboke vymoly. Vymol smerem od Cernokostelecke je zlaste nebezbecni - dnes jsem zde pichnul a videl jsem minimalne dalsi 4 vozidla pichout behem cca 2 hodin co jsem cekal na dopravaky. Misto je sice znacene jako prace na silnici a zuzeni, ale ze znaceni neni jasne ze se jedna take o zavazne nerovnosti na vozovce. Znaceni je tak blizko (14 m) a nevaruje pred nerovnosti vozovky v zuzeni - kazde treti auto vymol prejede protoze ho nevidi pred autem pred sebou. Znaceni by rozhodne melo varovat na nerovnosti ve vozovce a tyto by mely byt alespon zasypany.

CZ9165
5
Jednotlivý výtluk

Prace na silnici na krizovatce Limuzska a Tejnická nechali v zuzenem pruhu ostre hluboke vymoly. Vymol smerem od Cernokostelecke je zlaste nebezbecni - dnes jsem zde pichnul a videl jsem minimalne dalsi 4 vozidla pichout behem cca 2 hodin co jsem cekal na dopravaky. Misto je sice znacene jako prace na silnici a zuzeni, ale ze znaceni neni jasne ze se jedna take o zavazne nerovnosti na vozovce. Znaceni je tak blizko (14 m) a nevaruje pred nerovnosti vozovky v zuzeni - kazde treti auto vymol prejede protoze ho nevidi pred autem pred sebou. Znaceni by rozhodne melo varovat na nerovnosti ve vozovce a tyto by mely byt alespon zasypany.

CZ9164
5
Jednotlivý výtluk

Prace na silnici na krizovatce Limuzska a Tejnická nechali v zuzenem pruhu ostre hluboke vymoly. Vymol smerem od Cernokostelecke je zlaste nebezbecni - dnes jsem zde pichnul a videl jsem minimalne dalsi 4 vozidla pichout behem cca 2 hodin co jsem cekal na dopravaky. Misto je sice znacene jako prace na silnici a zuzeni, ale ze znaceni neni jasne ze se jedna take o zavazne nerovnosti na vozovce. Znaceni je tak blizko (14 m) a nevaruje pred nerovnosti vozovky v zuzeni - kazde treti auto vymol prejede protoze ho nevidi pred autem pred sebou. Znaceni by rozhodne melo varovat na nerovnosti ve vozovce a tyto by mely byt alespon zasypany.

CZ9163
5
Jednotlivý výtluk

Prace na silnici na krizovatce Limuzska a Tejnická nechali v zuzenem pruhu ostre hluboke vymoly. Vymol smerem od Cernokostelecke je zlaste nebezbecni - dnes jsem zde pichnul a videl jsem minimalne dalsi 4 vozidla pichout behem cca 2 hodin co jsem cekal na dopravaky. Misto je sice znacene jako prace na silnici a zuzeni, ale ze znaceni neni jasne ze se jedna take o zavazne nerovnosti na vozovce. Znaceni je tak blizko (14 m) a nevaruje pred nerovnosti vozovky v zuzeni - kazde treti auto vymol prejede protoze ho nevidi pred autem pred sebou. Znaceni by rozhodne melo varovat na nerovnosti ve vozovce a tyto by mely byt alespon zasypany.

CZ9162
5
Jednotlivý výtluk

Prace na silnici na krizovatce Limuzska a Tejnická nechali v zuzenem pruhu ostre hluboke vymoly. Vymol smerem od Cernokostelecke je zlaste nebezbecni - dnes jsem zde pichnul a videl jsem minimalne dalsi 4 vozidla pichout behem cca 2 hodin co jsem cekal na dopravaky. Misto je sice znacene jako prace na silnici a zuzeni, ale ze znaceni neni jasne ze se jedna take o zavazne nerovnosti na vozovce. Znaceni je tak blizko (14 m) a nevaruje pred nerovnosti vozovky v zuzeni - kazde treti auto vymol prejede protoze ho nevidi pred autem pred sebou. Znaceni by rozhodne melo varovat na nerovnosti ve vozovce a tyto by mely byt alespon zasypany.

CZ9161
5
Jednotlivý výtluk

Prace na silnici na krizovatce Limuzska a Tejnická nechali v zuzenem pruhu ostre hluboke vymoly. Vymol smerem od Cernokostelecke je zlaste nebezbecni - dnes jsem zde pichnul a videl jsem minimalne dalsi 4 vozidla pichout behem cca 2 hodin co jsem cekal na dopravaky. Misto je sice znacene jako prace na silnici a zuzeni, ale ze znaceni neni jasne ze se jedna take o zavazne nerovnosti na vozovce. Znaceni je tak blizko (14 m) a nevaruje pred nerovnosti vozovky v zuzeni - kazde treti auto vymol prejede protoze ho nevidi pred autem pred sebou. Znaceni by rozhodne melo varovat na nerovnosti ve vozovce a tyto by mely byt alespon zasypany.

CZ9160
5
Jednotlivý výtluk

Prace na silnici na krizovatce Limuzska a Tejnická nechali v zuzenem pruhu ostre hluboke vymoly. Vymol smerem od Cernokostelecke je zlaste nebezbecni - dnes jsem zde pichnul a videl jsem minimalne dalsi 4 vozidla pichout behem cca 2 hodin co jsem cekal na dopravaky. Misto je sice znacene jako prace na silnici a zuzeni, ale ze znaceni neni jasne ze se jedna take o zavazne nerovnosti na vozovce. Znaceni je tak blizko anevaruje pred vymoly - kade treti auto vymol prejede protoze ho nevidi pred autem pred sebou. Znaceni by rozhodne melo varovat na nerovnosti ve vozovce a tyto by mely byt alespon zasypany.

Více
CZ8791

Nepovolený příčný práh z asfaltu, při přejetí osobního auta bouchne pokaždé do podvozek vozu, nelze objet je zde prorostlá hustě vegetace města. Minulý týden nehoda na hrbolu malého dítěte na kole, naštěstí se nic nestalo. Dlouhodobe neřešeno. Celkem velký provoz přes den. Prosím o opravu, velké výtluky v celé ulici.

CZ8690

Dlouhodobě je nepřehledná nenápadná křižovatka ulic M. Horákové (ve směru od Hradčanské) s ulicí Na Špejcharu. Byť dopravní značení je podle všeho v pořádku, řidiči mu zřejmě úplně nerozumí nebo si ho mylně vykládají (nebo ho cíleně ignorují) a hlavně ti mířící do tunelu Blanka zde způsobují dopravní komplikace. Před křižovatkou jsou tři pruhy - levý a prostřední rovně, pravý doprava do ulice Na Špejcharu. Za křižovatkou je pak chodník vystupující do vozovky (protože rovně byly pouze 2 pruhy) a až za tímto cípem chodníku přibývá odbočovací pruh do tunelu před druhou křižovatkou. Křižovatka je prostorná, úsek mezi ní a následující křižovatkou však velmi krátký. Levý pruh, který byl rovně, je zde odbočovacím vlevo. Prostřední pruh zůstává rovně, takže se do něj sjíždějí řidiči z levého a křižovat ucpávají, blokují tramvaje odbočující na Špejchar. Pravý pruh, který byl v první křižovatce odbočovací doprava však řidiči považují zřejmě za odbočovací už do tunelu, takže se do něj řadí už na této křižovatce. Stačí jeden, který si přejede vlivem takové chyby a následuje ho řada dalších řidičů. Aby při průjezdu křižovatkou zjistili, že jim v pokračování brání chodník, a že se musí zařadit zpět do prostředního pruhu. Tam se snaží dostat za každou cenu, protože mají jen objet ten kousek chodníku, a vzniká řada nebezpečných situací - zrovna dnes zbývalo max 10 cm k tomu, aby nás jeden takový řidič málem naboural a inspiroval mě k tomuto příspěvku. Po celém tomto manévru je teprve možné si přejet do odbočovacího pruhu směrem do tunelu. Prosím, zvažte, zda by dopravní značení zde nešlo nějak zvýraznit, upřesnit nebo křižovatku trochu upravit, aby k takovým situacím nedocházelo. Děkuji.

Více
Kateřina Mokryšová

Na příjezdu po D1 od Průhonic, komunikace Brněnská. Propadlé napojení vozovky (zřejmě dilatační mezery) na přemostění přes komunikaci Pod Chodovem na obou stranách mostu. Pravý pruh skutečně strašný, střední pruh jen špatný, levý pruh ok. Přímo pod oběma koly vozidla.

Více