Nebezpečný úsek CZ7136

Obec: Praha

Okres: Hlavní město Praha

Kraj: Hlavní město Praha

Aktuální stav / rozsah:

Opra
veno
Nebezpečný úsek

Přidáno: 18.2.16 12:24

Poslední kontrola: 18.2.16 12:24

GPS: 50.08841504, 14.46903169

Přidal: Echopix Echopix

Informace:

Úsek ulice u tramvajových zastávek, čtyř pruhová komunikace s tramvajovým pásem a zastávkami s ostrůvky, přístup přechody pro chodce, max. rychlost 30km/h, přechody: Jeden pouze DZ, druhý součást křižovatky se SSZ, rezidenční oblast, u křižovatky se SSZ je škola, velká intenzita chodců i vozidel (špičky-ráno, odpoledne).

Rizikovost místa

Přechody přes dva jízdní pruhy, velké intenzity chodců i vozidel.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 70 (Ú 1, TZ 7, LZ 23, HŠ 43)

Socioekonomická ztráta

77 637 000 Kč

Vývoj místa

12/2015

Dle zjištěných informací je lokalita dlouhodobě posuzována, hlavní problematikou je zde „ne“kázeň chodců a prostor na nástupištích, která jsou úzká. Za uplynulý rok se zde staly 3 srážky s chodcem s následky 3 lehkých zranění a 7 srážek s vozidlem – 5 x nedodržení bezpečné vzdálenosti.

12/2016

Magistrát hl. m. Prahy místo již v minulosti řešil, ale adekvátní řešení se zatím nenalezlo. SSZ u přechodu pro chpdce asi není vhodné, protože se nalézá v blízkosti křižovatky, kterou by tak zahlcoval. V rámci intenzit dopravy není ani reálné snížení počtu jízdních pruhů. Institut plánování a rozvoje Hl. m. Prahy by měl připravovat projekt řešení celé tramvajové trati v této lokalitě a v rámci tohy by se měly řešit i přechody pro chodce. Technická správa alespoň u tohoto místa zvýraznila SDZ a zvýšeně obnovuje VDZ. Místo je nehodové i díky velké nekázni chodců, kteří vstupují do vozovky, kde nemají. Místo nemá jednoduché řešení a je nutný komplexní zásah do celé lokality.

Nová kontrola

Jak správně kontrolovat

Poslední kontrola:

Echopix Echopix

Echopix Echopix 18.2.16 12:24

Opra
veno
Jednotlivý výtluk

Úsek ulice u tramvajových zastávek, čtyř pruhová komunikace s tramvajovým pásem a zastávkami s ostrůvky, přístup přechody pro chodce, max. rychlost 30km/h, přechody: Jeden pouze DZ, druhý součást křižovatky se SSZ, rezidenční oblast, u křižovatky se SSZ je škola, velká intenzita chodců i vozidel (špičky-ráno, odpoledne).

Rizikovost místa

Přechody přes dva jízdní pruhy, velké intenzity chodců i vozidel.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 70 (Ú 1, TZ 7, LZ 23, HŠ 43)

Socioekonomická ztráta

77 637 000 Kč

Vývoj místa

12/2015

Dle zjištěných informací je lokalita dlouhodobě posuzována, hlavní problematikou je zde „ne“kázeň chodců a prostor na nástupištích, která jsou úzká. Za uplynulý rok se zde staly 3 srážky s chodcem s následky 3 lehkých zranění a 7 srážek s vozidlem – 5 x nedodržení bezpečné vzdálenosti.

12/2016

Magistrát hl. m. Prahy místo již v minulosti řešil, ale adekvátní řešení se zatím nenalezlo. SSZ u přechodu pro chpdce asi není vhodné, protože se nalézá v blízkosti křižovatky, kterou by tak zahlcoval. V rámci intenzit dopravy není ani reálné snížení počtu jízdních pruhů. Institut plánování a rozvoje Hl. m. Prahy by měl připravovat projekt řešení celé tramvajové trati v této lokalitě a v rámci tohy by se měly řešit i přechody pro chodce. Technická správa alespoň u tohoto místa zvýraznila SDZ a zvýšeně obnovuje VDZ. Místo je nehodové i díky velké nekázni chodců, kteří vstupují do vozovky, kde nemají. Místo nemá jednoduché řešení a je nutný komplexní zásah do celé lokality.