Nebezpečný úsek CZ7174

Obec: Hazlov

Okres: Cheb

Kraj: Karlovarský kraj

Aktuální stav / rozsah:

Opra
veno
Nebezpečný úsek

Přidáno: 17.2.16 10:01

Poslední kontrola: 17.2.16 10:01

GPS: 50.154485, 12.276644

Přidal: Echopix Echopix

Informace:

Silnice I. tříd tvoří základní silniční síť s odpovídajícími intenzitami provozu, komfortem a rychlostí jízdy. Problematika nechráněných nebo nedostatečně chráněných tuhých pevných překážek byla na Dopravní snídani prezentována na pěti lokalitách – jako pevné překážky figurují pilíře nebo opěry mostů, stromy a portál dopravního značení. Riziko střetu je umocněno průběhem trasy komunikace kolem překážek – směrový nebo výškový oblouk, maximální dovolená rychlost 90 km/hod. Případy úplné absence záchytného systému zvyšují následky na životě nebo zdraví při střetu s překážkou, při níž nedojde téměř k žádné deformaci pevné překážky. Nehodovost na uvedených lokalitách není středem pozornosti, nicméně riziko možného následku v případě střetu je vysoké vzhledem k zajištění bezpečnosti silničního provozu.

Rizikovost místa

Překážky v blízkosti jízdního pruhu, od hrany zpevnění cca 0,5-3m. Blízkost směrových nebo výškových oblouků, v extravilánu. Riziko možného následku v případě střetu s pevnou překážkou je vysoké vzhledem k zajištění bezpečnosti silničního provozu.

Nehodovost místa 01/2010-07/2016

Celkem nehod řešených PČR - 0 (Ú 0, TZ 0, LZ 0, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

0 Kč

Vývoj místa

09/2016

Bc. Lukáš Hnízdil, ředitel ŘSD – Správa Karlovy Vary k těmto místům na Dopravní snídani řekl, že ŘSD obecně bodové závady odstraňuje na základě bezpečnostních inspekcí, takže postupně se odstraní i tyto závady. Zatím se bohužel nedá časově říci, kdy bude tato konkrétní závada bude odstraněna.

01/2017

ŘSD provedlo bezpečnostní inspekci (BI) dálnic a silnic I. tříd v Karlovarském kraji, z této inspekce vznikl elaborát pro zadání projektových dokumentací k řešení závad plynoucích z BI (mezi závadami jsou mimo jiné i nechráněné pevné překážky jako u tohoto místa). Nyní se řeší zadání zpracování projektových dokumentací.

Nová kontrola

Jak správně kontrolovat

Poslední kontrola:

Echopix Echopix

Echopix Echopix 17.2.16 10:01

Opra
veno
Jednotlivý výtluk

Silnice I. tříd tvoří základní silniční síť s odpovídajícími intenzitami provozu, komfortem a rychlostí jízdy. Problematika nechráněných nebo nedostatečně chráněných tuhých pevných překážek byla na Dopravní snídani prezentována na pěti lokalitách – jako pevné překážky figurují pilíře nebo opěry mostů, stromy a portál dopravního značení. Riziko střetu je umocněno průběhem trasy komunikace kolem překážek – směrový nebo výškový oblouk, maximální dovolená rychlost 90 km/hod. Případy úplné absence záchytného systému zvyšují následky na životě nebo zdraví při střetu s překážkou, při níž nedojde téměř k žádné deformaci pevné překážky. Nehodovost na uvedených lokalitách není středem pozornosti, nicméně riziko možného následku v případě střetu je vysoké vzhledem k zajištění bezpečnosti silničního provozu.

Rizikovost místa

Překážky v blízkosti jízdního pruhu, od hrany zpevnění cca 0,5-3m. Blízkost směrových nebo výškových oblouků, v extravilánu. Riziko možného následku v případě střetu s pevnou překážkou je vysoké vzhledem k zajištění bezpečnosti silničního provozu.

Nehodovost místa 01/2010-07/2016

Celkem nehod řešených PČR - 0 (Ú 0, TZ 0, LZ 0, HŠ 0)

Socioekonomická ztráta

0 Kč

Vývoj místa

09/2016

Bc. Lukáš Hnízdil, ředitel ŘSD – Správa Karlovy Vary k těmto místům na Dopravní snídani řekl, že ŘSD obecně bodové závady odstraňuje na základě bezpečnostních inspekcí, takže postupně se odstraní i tyto závady. Zatím se bohužel nedá časově říci, kdy bude tato konkrétní závada bude odstraněna.

01/2017

ŘSD provedlo bezpečnostní inspekci (BI) dálnic a silnic I. tříd v Karlovarském kraji, z této inspekce vznikl elaborát pro zadání projektových dokumentací k řešení závad plynoucích z BI (mezi závadami jsou mimo jiné i nechráněné pevné překážky jako u tohoto místa). Nyní se řeší zadání zpracování projektových dokumentací.