Nebezpečný úsek CZ7100

Obec: Ostrava

Okres: Ostrava-město

Kraj: Moravskoslezský kraj

Aktuální stav / rozsah:

Opra
veno
Nebezpečný úsek

Přidáno: 18.2.16 7:18

Poslední kontrola: 18.2.16 7:18

GPS: 49.85701437, 18.12848895

Přidal: Echopix Echopix

Informace:

Styková křižovatka dvouproudových komunikací mimo obec, bez odbočovacích a připojovacích pruhů, jedná se o kombinaci delších přímých úseků a krátkých směrových oblouků malých poloměrů.

Rizikovost místa

Kombinace směrového a výškového trasování komunikace, nevhodné umístění křižovatky, ztížene rozhledové poměry.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 33 (Ú 2, TZ 7, LZ 16, HŠ 22)

Socioekonomická ztráta

90 013 000 Kč

Vývoj místa

10/2015

V říjnu 2015 byla zprovozněna přeložka silnice I/11. Z tohoto důvodu u této křižovatky poklesla intenzita dopravy. Je otázkou, zda se zprovozněním přeložky silnice I/11 rizikovost této křižovatky vyřešila.

03/2016

Tato křižovatka zatím není řešena z důvodu, že původní komunikace není napojena ve směru na Ostravu. Obousměrné zprovoznění původní komunikace se předpokládá někdy cca za 1,5 roku. Vlastník původní komunikace bude Moravskoslezský kraj, který má zájem následně tuto křižovatku řešit úpravou.

Nová kontrola

Jak správně kontrolovat

Poslední kontrola:

Echopix Echopix

Echopix Echopix 18.2.16 7:18

Opra
veno
Jednotlivý výtluk

Styková křižovatka dvouproudových komunikací mimo obec, bez odbočovacích a připojovacích pruhů, jedná se o kombinaci delších přímých úseků a krátkých směrových oblouků malých poloměrů.

Rizikovost místa

Kombinace směrového a výškového trasování komunikace, nevhodné umístění křižovatky, ztížene rozhledové poměry.

Nehodovost místa

Celkem nehod řešených PČR - 33 (Ú 2, TZ 7, LZ 16, HŠ 22)

Socioekonomická ztráta

90 013 000 Kč

Vývoj místa

10/2015

V říjnu 2015 byla zprovozněna přeložka silnice I/11. Z tohoto důvodu u této křižovatky poklesla intenzita dopravy. Je otázkou, zda se zprovozněním přeložky silnice I/11 rizikovost této křižovatky vyřešila.

03/2016

Tato křižovatka zatím není řešena z důvodu, že původní komunikace není napojena ve směru na Ostravu. Obousměrné zprovoznění původní komunikace se předpokládá někdy cca za 1,5 roku. Vlastník původní komunikace bude Moravskoslezský kraj, který má zájem následně tuto křižovatku řešit úpravou.