Aktuální stav / rozsah:
veno
Přidáno: 17.2.16 12:04
Poslední kontrola: 17.2.16 12:04
GPS: 50.06107528, 15.72823894
Přidal: Echopix Echopix
Informace:
Jde o křižovatku silnice I/36 a účelových komunikací. Křižovatka je v intravilánu, v blízkosti jsou zastávky MHD, přechod pro chodce, souběžný chodník, a také stezka pro chodce a cyklisty, přilehlá parkoviště. Přechod pro chodce nenavazuje na chodníkové plochy, je dlouhý a neosvětlený, ve směru od Pardubic je u přechodu bezpečnostní protismyková úprava. Nejčastější druh nehody jsou zde srážka s vozidlem 10x (8 lehkých zranění), srážka s chodcem 3x (1 těžké zranění, 2 lehká zranění).
Rizikovost místa
Nebezpečné vlivy ovlivňující nehodovost jsou zde neoddělený pohyb chodců v oblasti přechodu pro chodce, nevyhovující nástupní plocha zastávky, vedení cyklistů přes křižovatku, špatný stav a délka bezpečnostní protismykové úpravy u přechodu.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 13 (Ú 0, TZ 1, LZ 10, HŠ 2)
Socioekonomická ztráta
9 903 000 Kč
Vývoj místa
01/2016
Dle ŘSD probíhá studie na vyřazení této silnice ze silnic I. třídy. Pokud se vyřadí bude předána jinému správci.
Dle pana Moravce, vedoucí odd. speciálního stavebního úřadu a dopravy Magistrátu města Pardubic, tak již Město Pardubice zadalo vypracování projektové dokumentace a v současné době probíhá stavební řízení. Předpokladem je stavební úpravy provést kompletně ještě v tomto roce, tedy 2016. Stavební úpravy se budou týkat ploch pro pěší včetně přechodu (jeho bezbariérového uspořádání, nasvícení, zkrácení, vytvoření nástupní plochy na pravé straně směr Pardubice), úprav nástupiště a zálivů MHD, doplnění DZ. Mimo to i zlepšení rozhledových poměrů posunutím zastávky BUS.
03/2016
Stavební řízení je ukončeno a nyní se vybírá dodavatel stavby.
01/2017
Je vydáno pravomocné stavební povolení. Stavba by se měla realizovat v roce 2017.
Poslední kontrola:
Echopix Echopix 17.2.16 12:04
veno
Jde o křižovatku silnice I/36 a účelových komunikací. Křižovatka je v intravilánu, v blízkosti jsou zastávky MHD, přechod pro chodce, souběžný chodník, a také stezka pro chodce a cyklisty, přilehlá parkoviště. Přechod pro chodce nenavazuje na chodníkové plochy, je dlouhý a neosvětlený, ve směru od Pardubic je u přechodu bezpečnostní protismyková úprava. Nejčastější druh nehody jsou zde srážka s vozidlem 10x (8 lehkých zranění), srážka s chodcem 3x (1 těžké zranění, 2 lehká zranění).
Rizikovost místa
Nebezpečné vlivy ovlivňující nehodovost jsou zde neoddělený pohyb chodců v oblasti přechodu pro chodce, nevyhovující nástupní plocha zastávky, vedení cyklistů přes křižovatku, špatný stav a délka bezpečnostní protismykové úpravy u přechodu.
Nehodovost místa
Celkem nehod řešených PČR - 13 (Ú 0, TZ 1, LZ 10, HŠ 2)
Socioekonomická ztráta
9 903 000 Kč
Vývoj místa
01/2016
Dle ŘSD probíhá studie na vyřazení této silnice ze silnic I. třídy. Pokud se vyřadí bude předána jinému správci.
Dle pana Moravce, vedoucí odd. speciálního stavebního úřadu a dopravy Magistrátu města Pardubic, tak již Město Pardubice zadalo vypracování projektové dokumentace a v současné době probíhá stavební řízení. Předpokladem je stavební úpravy provést kompletně ještě v tomto roce, tedy 2016. Stavební úpravy se budou týkat ploch pro pěší včetně přechodu (jeho bezbariérového uspořádání, nasvícení, zkrácení, vytvoření nástupní plochy na pravé straně směr Pardubice), úprav nástupiště a zálivů MHD, doplnění DZ. Mimo to i zlepšení rozhledových poměrů posunutím zastávky BUS.
03/2016
Stavební řízení je ukončeno a nyní se vybírá dodavatel stavby.
01/2017
Je vydáno pravomocné stavební povolení. Stavba by se měla realizovat v roce 2017.